|

بیوگرافی متین ستوده در حالی که مجسمه ای سیخ و سنگ شد / قامت کوتاه مردان در کنار او

متین ستوده بازیگر جذاب و جوان سینماست که به تازگی مجسمه او ساخته شده و باعث توجه و البته تعجب مخاطبین گشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که با بازیگری مشهور نمیشن و اونچه که اونها رو بولد میکنه و بیشتر به مخاطب میشناسونه، اینستاگرام هستش. چرا که یک بازیگر در نقش ها و با اون شخصیتی که نویسنده کار میخواد شناخته میشه و اون خود واقعیش دیده نمیشه. خب شاید یه بازیگر بیشتر نقشاش در حال و هوای نه چندان مثبت و زیبا باشه، اما در واقع خودش چهره و لایف استایلی جذاب داشته باشه، مثل خانوم رویا نونهالی. البته که خلاف این مسئله هم هستش و مثلا شادی مختاری تنها با اولین بازی که در این عرصه داشت حسابی دیده شد چرا که نقشش جذاب بود. اما بازیگرانی همچون متین ستوده که همیشه نقش هایی خنثی و یا خنده دار داشته اند شاید به اون جایگاهی که دوست داشتن کمتر رسیده باشن. اما در عوض متین ستوده در اینستاگرام فعالیت قابل توجهی دارد. خانوم بازیگر که تا به حال تجربه مدلینگ رو هم داشته، خب از این طریق نیز زیبایی خود را به رخ کشیده است. متین ستوده تا به حال هم عمل زیبایی و هم تزریق ژ داشته اما خب به شکلیه که باعث زیبایی بیشتر او شده، نه ساخت چهره ای ورم کرده و عجیب غریب. خیلی از پیج های اینستاگرامی هستن که چهره خانوم بازیگر رو معیاری برای زیبایی بیشتر میدونن و عکس های قبل و بعدش رو منتشر می کنند. 

متین ستوده

متین ستوده مجسمه شد

متین ستوده این بازیگر دهه شصتی که این روزها 39 سال سن دارد، بسیار پر طرفدار است. او گاها تبلیغات هم انجام می دهد اما در مسیر بازیگری کمی کمرنگ شده. البته که متین بانو رو به تازگی در برنامه "جوکر" دیده این که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت، اما اینکه چرا به تازگی مجسمه او را ساخته اند هنوز مشخص نیست! بله تازگی ها تصاویری از متین ستوده منتشر شد که خب در نگاه اول انگاری خود خانوم بازیگر بود، اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که ایشون مجسمه خانوم ستوده هستند که از نظر کاربران چندان شبیه نیستند و برخی هم می گفتند کاملا شبیه به خودش ساخته شده است. در ادامه مشاهده می کنید این تصاویر رو.

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده

همونطور که سن متین ستوده رو گفتیم، این خانوم بازیگر در اوایل دهه شصت متولد شده و زاده 22 اردیبهشت 1364 است که در تهران به دنیا آمده. وی دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدرش رفت جلوی دوربین و با سریال "لیسانسه ها" هم شهرت یافت. 

او 176 سانتی متر قد دارد که خب یکی از بلندترین زنان بازیگر به حساب میاد و اکثر مواقع هم نگران نداشتن همبازی آقا که هم قد باشد است.

متین ستوده

خانواده و اصالت

متین ستوده  در شهر تهران بزرگ شده و یک خانواده با اصالت خرم آبادی داره که خب میشه از قوم لر. متین ستوده میگه برعکس اسمم خیلی هم شیطون هستم و حاضر جواب. پدر متین ستوده سید حسین ستوده از کارمندان بازنشسته صدا و سیما می باشد و مادرش نیز معلم بازنشسته است. او یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر به نام مریم دارد.

متین ستوده

شکست عشقی؟!

متین ستوده می گوید یک نفر بود که من رو عاشقانه دوست داشت ولی خب من قدرش رو ندونستم و خیلیم بی رحمانه با او رفتار و صحبت کردم. اما خب بعدا پشیمون شدم و وقتی با او صحبت کردم دیگه پذیرفته نشدم و جامم پر شده بود و در واقع من دیر برگشته بودم.

متین ستوده

زندگیم رو به خدا واگذار کردم

من از همون اول از خدا خواستم که هر چیزی که به صلاحمه برام اتفاق بیفته. خداوند همیشه و همه جا هوای من رو داشته اکنون هم بر این فکر هستم که خدا همراه من هستش و از من محافظت میکنه. بهتره بگم اگر امدادهای خدا نبود اصلا به اینجا نمیرسیدم.

متین ستوده

قبل از مرگم دوست دارم کره زمین رو بچرخم

متین ستوده میگه من شیفته سفر هستم و در واقع دلم میخواد به همه جای کره زمین برم، یعنی یکی از آرزوهام اینه که برم و حداقل قبل از مرگم خیلی از جاها رو دیده باشم. شاید حتی بتونم بگم یکی از بزرگترین فوبیا های من اینه که وقتی از این دنیا برم که خیلی جاها رو ندیده باشم و برام واقعا ترسناکه.

متین ستوده

ازدواج و جدایی متین ستوده

متین ستوده ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ بود که در سن ۳۶ سالگی خبر ازدواجش رو با علی زندی که یکی از بازیگران نه چندان مشهور است علنی کرد. آقای زندی صاحب رستوران طهران پاریس می باشند.

اما خب باید بگیم که این زندگی چندان دوام نیاورد و در نهایت زوج مورد نظر در فروردین 1402 بود که عکس های مشترکشون رو از پیج ها پاک کرده و تلویحا خبر جدایی خود را رسانه ای کردند.

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها