|

بیوگرافی نیکی کریمی 50ساله از زمانی که تو مانتوش دونفر جا میشد / وارث چشمان پدر لندنی

در این مقاله در خصوص بیوگرافی نیکی کریمی صحبت کردیم تا بیشتر با این بازیگر مطرح و قابل سینمای ایران آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید این روزا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام میشه به راحتی با حاشیه دیده شد و بالا اومد از این رو حتی خیلی از بلاگرها اتاق فکر برای این دارن که خب حالا چه سناریو و حاشیه ای بسازن که بتونن ویو و لایک بیشتر بگیرن و  پیجشون رو نشون بدن و این موضوع طوری شده که حتی یه سری از بازیگرهای کشورمون هم برای این که دیده بشن دست به حاشیه سازی در این فضا زدن مثلا از پر حاشیه ترین ها در این فضا میشه به نفیسه روشن، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری و... اشاره کرد که خب صد البته از طریق پیجشون هم درآمد زایی دارن و از این رو براشون واجب هست که صفحه شون بازدید داشته باشه تا تبلیغاتی که در اون قرار میدن دیده بشه ولی خب هستن در این بین بازیگرانی که به کلی از حاشیه به دور هستن و به قدری گزیده کارن که حد و حساب نداره و خب از این رو برای مردم بسیار جذابیت دارن و باعث میشن که افراد بیشتر علاقمند بشن که راجع به اون بازیگر بدونن مثلا یکی از اون ها لیلا حاتمی هست که خب اصلا در موردش هیچ گونه حاشیه ای دیده نمیشه و دختر بزرگمرد سینمای ایران یعنی علی حاتمی تا به الان تونسته الگوی خیلی ها باشه. اما خب هم نسل های ایشون کم نیستن و از این رو در این مقاله میخواهیم در خصوص نیکی کریمی یکی از زیباترین و مطرح ترین بازیگران کشورمون که با حاشیه میونه نداره صحبت کنیم، پس در صورتی که مایل به دونستن بیوگرافی این هنرمند بودید حتما با ما همراه باشید.

بیوگرافی نیکی کریمی

چی شد که یهو فک کردن نیکی کریمی سوپر استاره؟

اولین ایفای نقش نیکی کریمی برمیگرده به فیلم سینمایی وسوسه ولی یک سال بعد از این فیلم یعنی توی سال 1369 توی فیلم سینمایی عروس نقش آفرینی کرد و کاراکتر برجسته ای هم در این فیلم داشت. این فیلم که ژانرش درام بود به کارگردانی بهروز افخمی ساخته شد و نیکی کریمی در اون با بزرگانی همچون ابوالفضل پورعرب، عباس امیری مقدم و... همبازی شد.

این فیلم که در سال 69 ساخته شد و در بازه ی زمانی بین سال های 70 الی 79 اکران شد و در این مدت زمان تونست مخاطب های زیادی رو به خودش جذب کنه و تو لیست پر بیننده ترین فیلم های سینمایی ایران قرار بگیره. از این رو به عنوان پرفروش ترین فیلم سال 70 انتخاب شد و نیکی کریمی هم به واسطه ی هنرنمایی در اون تونست برای اولین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر بشه و خب دقیقا بعد از این فیلم بود که نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب به علت نقش آفرینی حرفه ای که داشتن به عنوان اولین ستارگان سینمای ایرنی بعد از انقلاب شناخته شدن.

بیوگرافی نیکی کریمی

وقتی خدا همه ی آپشن ها رو با هم به نیکی کریمی داده

خب در این که نیکی کریمی هنرمند توانا و با استعدادی هست اصلا شکی نیست ولی خب نمیشه از این کنار این موضوع که ظاهر زیبا میتونه تا حد بسیار زیادی موجب موفقیت شما در عرصه ی بازیگری بشه گذشت و خب خانوم کریمی هم به لطف پروردگار از نعمت زیبایی برخوردار بودن و هستن و اون هم کاملا نچرال و طبیعی و مثل خیلی ها نیاز به این که خودشون رو ببرن زیر تیغ جراحی نداشتن و خب در مصاحبه ای در خصوص ظاهرشون اینطور گفتن که:

ظاهر برایم اولویت نیست ولی به اون میرسم چون در معرض دید هست به هر حالی کار من سینما هست و چون از ما عکس گرفته میشه و دیده میشم باید  به خودم برسم و آراسته ظاهر بشم.

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی یه آبان ماهی مغرور

در مصاحبه ای از نیکی کریمی در خصوص خوصیات ماه تولدش میپرسن و خب ایشون اینطور میگه که به نظرش رفتار آدم ها به شخصیت و تربیت خانوادگیشون بستگی داره ولی از اون جایی که آبان ماهی هست گاهی اوقات خصوصیات مشترک با متولدین این ماه رو در خودش حس میکنه  به نظرش آبان ماهی ها کله شق، ماجراجو و خودرای هستن. هدف مشخصی دارن و بسیار برای رسیدن به هدف هاشون مقید هستن.

بیوگرافی نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریم ی متولد 19 آبان سال 1350 هست و متولد تهران و یه خواهر به اسم نازنین و یه برادر به اسم خشایار داره. اصالتا تفرشی هستن و اعضای خانواده شون توی انگلستان زندگی میکنن از این رو ایشون به این دلیل مدام بین تهران و لندن و در رفت و آمد هستن و مدتی هم برای تحصیل در رشته ی طراحی لباس به آمریکا رفتن.

برای خیلی ها جالبه که چشم های خوش رنگ و دریاییه این بازیگر به کی رفته که در تصویر زیر که عکسی از پدر و مادرش هست میبینید که پدر این ارث زیبا رو برای دخترشون گذاشتن.

بیوگرافی نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها