|

بهترین جمعه بازارهای تهران / از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو دارن حتی جنس های عجیب غریب

در این مقاله به معرفی چندتا از بهترین جمعه بازارهای تهران پرداختیم که اجناس مختلف در اون ها قیمتشون بسیار پایین تر از مغازه هاست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم گفتن که دوست آیینه ی آدم هست و شما در صورتی که دورتون رو با دوستای بیکار پر کنید نفر بعدی که بیکار و بی هدف خواهد شد خودتونید ولی خب برعکس این موضوع هم اینه که اگر دور و برتون رو با دوستان موفق و پرتلاش پر کنید نفر بعدی که طعم موفقیت رو خواهد چشید خودتون هست پس باید به این موضوع توجه کردید که اطرافیان میتونن تا حد بسیار زیادی روی ما تاثیر بذارن حتی با وجود این که شما ادعا کنید به هیچ وجه فرد تاثیرپذیری نیست پس برای موفق شدن در هر زمینه ای باید با افراد موفق در اون زمینه ها لینک بشید و در ارتباط باشید تا کم کم الگوبرداری کنید و به قولی قلق و چم و خم رسیدن به موفقیت دستتون بیاد و صد البته که خودتون هم برای این منظور باید نهایت تلاش خودتون رو کنید.

مثلا یکی از تلاش هایی که شما میتونید برای موفق شدن انجام بدید رفتن به سراغ بهترین ها در هر زمینه ای و جذب کردن اون هاست و اصلا هم فرقی نداره که در چه موردی باشه مثلا حتی در صورتی که میخواهید برای خونه گوشت بخرید هم باید بگردید و بهترین قصابی های تهران رو پیدا کنید و از اون ها خرید داشته باشید و یا در صورتی که میخواهید برید تفریح برای این منظور میتونید زیباترین روستاهای اطراف تهران رو پیدا کنید برای گشت و گذار به اون ها سر بزنید. البته که شاید براتون عجیب بیاد که از اول صبح که بیدار میشید برای روزمره ترین کارهاتون هم مدام به دنبال بهترین ها باشید ولی خب کم کم این موضوع براتون تبدیل به عادت میشه و خب در نهایت این عادت های ریز ولی موثر میتونن کیفیت زندگیتون رو بالاتر ببرن. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون برای این که بهتون در راستای پیدا کردن بهترین ها کمک کرده باشم اون ها رو معرفی میکنیم و در حال حاضر هم میخواهیم راجع به بهترین جمعه بازارهای تهران براتون صحبت کنیم و چندتاشون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین جمعه بازارهای تهران

جمعه بازار شوش

بازار شوش رو کمترکسی هست که نشناسه چرا که این بازار در فروش لوازم آشپزخانه و جهیزیه سابقه ی دیرینه داره و در صورتی که ساکن تهران باشید میدونید که کسبه در این بازار انواع ظروف به خصوص چینی، بلور و کریستال، آرکوپال، لوازم دکور، خرده ریز منزل و... رو به فروش میرسونن و از ویژگی های مهم و برجسته ای که این بازار داره میشه به تنوع بالای محصولات موجود در اون اشاره کرد که از قیمت ارزونی هم برخوردار هستن که این موضوع افراد رو برای خرید بسیار ترغیب میکنه.

حالا شما فکرش رو کنید که یه همچین بازاری هست که توسط دستفروشان به راه میفته و خب همون محصولات بازار شوش رو با قیمت بسیار مناسب تر عرضه میکنن اون هم روزهای جمعه چرا که در این روز خب اکثر مغازه های بازار شوشو بسته هست و خب دستفروش ها این فرصت رو برای فروختن محصولات خودشون غنیمت میشمارن پس چرا شما به عنوان خریدار قدر این موقعیت رو ندونید؟ پس بدون درنگ برای خرید لوازمی که ذکر شد جمعه حتما به جمعه بازار شوش سر بزنید.

محل تشکیل جمعه بازار شوش هم در خیابان صابونیان هست که فروشگاه‌ها در اون قرار دارن و البته در روز جمعه اغلبشون تعطیل هستن.

بهترین جمعه بازارهای تهران

جمعه بازار پروانه

یکی از جمعه بازارهای قدیمی در تهران جمعه بازار پروانه هست که قبلا در پارکینگ پروانه که رو به روی ساختمان پلاسکو بود برگزار میشد ولی خب در حال حاضر به باغ هنر عباس آباد منتقل شده و شما میتونید توی این بازار اجناس عتیقه و آنتیک رو چه به شکل نو و چه دسته دوم، کتاب، تابلو، گرامافون، زیورآلات قدیمی، لباس ها و لوازم سنتی، کالاهای چرمی، فرش دستبافت، زیورآلات و لباس های دست ساز و... رو مشاهده کنید و این رو مطمئن باشید که به هیچ وجه دست خالی از این بازار برنمیگردید.

دسترسی به این بازار هم از طریق اتوبان حقانی و خروجی کتابخانه ملی باغ هنر امکان‌پذیر بوده و در محوطه باغ هنر دایر میشه و شما میتونید از ساعت هشت صبح تا چهار بعد از ظهر ازش استفاده کنید.

بهترین جمعه بازارهای تهران

جمعه بازار هوانیروز

خب بریم سراغ آخرین جمعه بازاری که بهتون معرفی میکنیم یعنی جمعه بازار هوانیروز که توی منطقه ی 22 تهران و محله ی زیبادشت و شهرک چشمه برگزار میشه و شما هر وسیله ای رو میتونید توی این بازار مشاهده کنید و حتی میوه تره بار  هم تو این بازار به فروش میرسن و خیلی ارزون تر از مغازه هستن. این بازار از نه صبح تا نه شب فعاله البته که تو روزهای سرد یه مقدار زودتر تعطیل میشه.

بهترین جمعه بازارهای تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها