|

مقاوم ترین و زیباترین گیاهان خانگی / نور نمیخوان ماهیم یه بار آب بده مختص بی حوصله ها

در این مقاله چندتا از مقاوم ترین و زیباترین گیاهان خانگی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون زیبایی رو به فضای دکورتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر خیلی ها به دنبال دونستن این هستن که چطور فضای خونشون رو زیباتر از چیزی که هست به نظر بیارن و خب خیلی ها از گذشته های دور به فرمول طلایی این موضوع رسیدن چرا که میدونن با وجود گیاهان آپارتمانی میشه به این هدف دست پیدا کرد و محیط و دکور رو جوری به نظر آوورد که کسی باورش نشه زیبایی بینظیر حاصل شده در اون تنها و تنها نتیجه ی نگهداری از این زیبارویان بوده و خب در این بین شما حتی میتونید با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید گیاهان متنوعی رو هم انتخاب کنید و به قولی دستتون در این زمینه باز خواهد بود مثلا در صورتی که میخواهید کسی به راحتی از کنار گلتون رد نشه و بدون درنگ و تامل هر موقع که چشمش به گلتون میفته مکث کنه و به تماشای اون بپردازه میتونید به سراغ گیاهان آپارتمانی برگ رنگی برید که رنگارنگ بودن برگ های اون ها میتونه جلوه ی خاصی به فضا ببخشه.

پس با این حساب میشه گفت که گیاهان میتونن به ساز شما برقصن به شرطی که شما هم به ساز اون برقصید و برای رشد هر چه بهتر و بیشتر اون ها شرایط لازم رو براشون مهیا کنید مثلا در صورتی که میخواهید سریع تر قد بکشن میتونید بهشون کود بدید مثل کودهای خانگی متشکل از زباله که نیازی به این که برای اون هزینه ای پرداخت کنید هم ندارن و به راحتی میتونید توی خونه و بدون دردسر تهیه اشون کنید. حالا یه عده در این بین هستن که دوست دارن گیاهی رو تهیه کنن که خب زیادی لوس نباشه و در صورتی که یکم بهش بی توجهی کردن و یا وقت رسیدگی آنچنانی بهش رو نداشتن باهاشون قهره نکنه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از مقاوم ترین و زیباترین گیاهان آپارتمانی رو بهتون معرفی کنیم که با وجودشون هم فضا خوشگله و هم نیازی به این که کار شاقی براشون انجام بدید ندارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مقاوم ترین و زیباترین گیاهان خانگی

بامبو از مقاوم ترین و زیباترین گیاهان آپارتمانی

یکی از گیاهانی که همیشه نگهداری از اون در خونه های افراد باکلاس و ثروتمند ترند بوده بامبو هست که میشه اون رو یکی از مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی بشمار آوورد که میتونه هر دکوری رو که در اون قرار میگیره رو به زیبایی هر چه تمام تر تزیین کنه این گیاه علاوه بر زیبایی از بهترین ها در فنگ شویی هم بشمار میاد چرا که در این مکتب معتقد هستن که این گیاه میتونه انرژی مثبت رو از کائنات جذب کنه و خوشبختی و سعادت رو به ما هدیه بده از این رو کیه که بدش بیاد اون رو در گوشه ی دکور خونه اش داشته باشه. همچنین این رو هم ذکر کنیم که بامبو از اون دسته از گیاهانی هست که قدرت بسیار بالایی در تصفیه ی هوا داره و به همین دلیل بودن اون توی خونه بسیار مفید هست.

در خصوص شرایط نگهداریش هم باید بگیم که نور غیرمستقیم و عوض کردن هفتگی یه بار آب گلدونش براش کفایت میکنه.

مقاوم ترین و زیباترین گیاهان خانگی

آنتوریوم از مقاوم ترین و زیباترین گیاهان آپارتمانی

آنتوریوم یه گل مومی شکل و زیبا به رنگ قرمز هست که میشه اون رو در شرایط سخت هم در فضای آپارتمان رشد داد و از دیدن زیباییش نهایت لذت رو برد و همچنین در فضا نقطه ی کانونی هم به وجود آوورد چرا که هر کسی با دیدن این زیبارو خواه ناخواه جذبش میشه و چند ثانیه برای تماشای اون مکث میکنه. شاید پیش از این شما آنتوریوم رو به عنوان شاخه های بریده در انواع دسته گل ها مشاهده کرده بودید ولی خب توصیه میکنیم که برای این که از زیبایی اون محروم نمونید یه گلدون ازش رو تهیه کنید و خودتون پرورشش بدید چرا که شرایط نگهداری خاصی نداره و براتون دردسر به وجود نمیاره. فقط باید به این موضوع توجه کنید که همه ی قسمت های این گیاه سمی هست و از این رو باید برای این که خطری برای کسی ایجاد  نکنه اون رو از دسترس بچه ها و حیوانات خانگی دور نگهش دارید.

مقاوم ترین و زیباترین گیاهان خانگی

آگلونما از مقاوم ترین و زیباترین گیاهان آپارتمانی

آگلونما یکی دیگه از گیاهان آپارتمانی مقاوم هست که به علت نگهداری آسون و شکل ظاهری برگ هاش بسیار محبوب هست و طرفدار داره البته که ویژگی های مثبت این زیبارو همین جا تموم نمیشه و یکی از مهم ترین اون ها خاصیت تصفیه کنندگی بالای آگلونما هست که میتونه هوای محیط رو طوری عوض و پاکسازی کنه که باورتون نشه از این رو ناسا نگهداری از این زیبارو رو بسیار توصیه میکنه.

مقاوم ترین و زیباترین گیاهان خانگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها