|

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون / اینا پونزدهی بودن الان شدن ده، ماه دیگه پرش دارن تا 18

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا ده میلیون رو بهتون معرفی کردیم که در صورت داشتن این مقدار بودجه با خیال راحت به سراغ خریدشون برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما به خوبی از مزایای وجود گوشی در زندگیامون مطلع هستیم و خیلی هامون حتی زندگی بدون این وسیله رو نمیتونیم متصور بشیم مثلا احتمالا دور و برتون هستن کسانی که تا باهاشون یه سفری میری و یا تو دل طبیعتی وقتی که گوشی آنتن نمیده چقدر بی قرار و مضطرب میشن و هی مدام از این ور به اون ور میرن تا بلکه یه خط آنتن پیدا کنن حتی اگه با گوشی کار خاصی هم نداشته باشن! یا اون دسته از افراد رو دیدید که یه جورایی سرک کشیدن به گوشی گاه و بی گاه شده یکی از عادت هاشون مثلا دو کلام حرف میزنن بعد خیلی بی هدف و از روی عادت میرن تو گوشی به و عنوان مثال اینستاگرام رو باز میکنن و چکش میکنن.

البته که بحث عادت شد و خب میدونید که هر چیزی که حالت افراطی به خودش بگیرید میتونه یه جورایی به شما ضرر برسونه به همین دلیلی باید در این زمینه اعتدال رو رعایت کنید و در صورتی که خودتون هم از معتادان به گوشی هستید استفاده تون رو از این وسیله ی الکترونیکی کمتر کنید تا به قولی رشته ی ارتباطتون با دنیای واقعی قطع نشه و از این که برای اطرافیان خودتون وقت بذارید غافل نشید. حالا از اینا که بگذریم یه موضوعی که وجود داره اینه هست که شما باید برای این که یه تجربه ی خوب از کار کردن با گوشی داشته باشید می بایست یه گوشی با کیفیت همراهتون باشه که میتونه به راحتی برنامه های مختلف و سنگین رو برای شما به اجرا دربیاره که خب برای این منظور باید اول برندی رو که میخواهید ازش خرید داشته باشید رو مشخص کنید و بعد در بین محصولات اون به دنبال بهترین ها بگردید که خب ما در این سری از مقالات خودمون کار شما رو برای این منظور راحت کردیم چرا که بهترین گوشی ها از کمپانی های مختلف رو بهتون معرفی میکنیم و حالا هم در مطلب امروز میخواهیم در مورد بهترین گوشی ها تا 10 میلیون براتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

گلکسی A25 نسخه 128/6 گیگابایت

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین ها تا 10 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A25 که یکی از بهترین گوشی ها از برند کره ایه سامسونگ هست و تا به الان در بازار ایران فروش بسیار بالایی داشته، این کهکشانی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما موقع تماشای محتواهای مختلف در اون هیچ گونه لگ و تاخیری مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل در فضای باز برابر با 1030 نیت هست.

به عنوان پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1280 استفاده شده که با توجه به قیمت کیفیت خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت تصویری خوبی ارائه میکنن. باتری  هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

ردمی نوت 13 4G نسخه 256/8 گیگابایت

نوبت محصول دوم در لیست این مقاله میرسه که یه گوشی از برند چینی شیائومی هست یعنی ردمی نوت 13 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و رزولوشن خوبی ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در این صفحه نمایش در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه و از این رو شما شاهد اسکرول نرم و روان روی اون خواهید بود. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل هم در فضای باز برابر با 1800 نیت هست که از این رو کار کردن باهاش در زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی اسنپدراگون 685 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 دمگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

موتورولا موتو G24 نسخه 128/8 گیگابایت

بریم سراغ محصول آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی موتورولا موتو G24 از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.66 اینچ برخورداره و رزولوشنش اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر هم در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه که این یعنی شما کمترین میزان لگ و تاخیر رو در اون مشاهده خواهید کرد. حداکثر میزان روشناییش هم در زیر نور خورشید به 537 نیت میرسه.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی 12 نانومتری هلیو G85 تعبیه شده. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن لحظات شما رو به خوبی خوشی ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی از خودش ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها