|

روتین پوستی مناسب پوست خشک / روش های محافظت از پوست در فصل پاییز

با رسیدن فصل پاییز هوا خشک تر میشه و اگر پوست خشکی دارید، خشکی هوا اذیت کننده ست. اینجا در مورد روش های محافظت از پوست خشک صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محافظت از پوست وقتی بهتر انجام میشه که با توجه به نوع پوست خودمون، روتین مناسب داشته باشیم. پوست چرب، پوست خشک و پوست مختلط هر کدوم شرایط خاصی دارن و محصولات بهداشتی و آرایشی ویژه خودشون با برندهای مختلف در بازار وجود داره که بهتره هر کدوم از ما با دونستن نوع پوستمون، از این محصولات استفاده کنیم.

با رسیدن فصل پاییز هوا خشک تر میشه و اگر پوست خشکی دارید، خشکی هوا کمی میتونه اذیت کننده باشه. در این مطلب در مورد روش های محافظت از پوست خشک صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

pust-e-khoshk-7

به روتین پوستی خود متعهد بمونید

اگر پوست خشک و حساسی دارید بهتره یک روتین پوستی مناسب برای خودتون در نظر بگیرید و سعی کنید اون رو با نظم دنبال کنید. این کار هرچند گاهی سخته اما بعد از مدتی که تاثیر مثبت اون رو در حفظ شادابی و سلامت پوستتون ببینید، ترغیب خواهید شد تا به این روتین پوستی متعهد بمونید.

از ژل شستشوی مناسب استفاده کنید

شستشوی پوست با ژل مناسب پوست های خشک برای پاک کردن آلودگی ها از روی پوست میتونه مفید باشه اما نباید در انجام این کار زیاده روی کرد، بهتره روزی دو بار پوست صورت رو با این ژل ها تمیز کنید.

تونرها احیا کننده پوست هستن

بعد از اینکه صورت خودتون رو با ژل مخصوص شستید، بهتره از تونر استفاده کنید این کار برای تنظیم PH پوست ضروریه. تونرها پوست شما رو پس از شست‌ وشو، احیا می ‌کنن و مانع از پوسته پوسته شدن اون میشن.

pust-e-khoshk-2

از سرم های پوستی کمک بگیرید

سرم های پوستی هم می تونن برای پوست خشک بسیار مناسب باشن و با حفظ طراوت و شادابی، از چروک شدن پوست جلوگیری کنن. سرم ها باعث بهبود خشکی و حفظ رطوبت پوست میشن.

pust-e-khoshk-6

کرم آبرسان معجزه میکنه

کرم آبرسان برای کسانی که پوست خشک دارن خیلی ضروریه چون در این نوع پوست تعادل ایجاد میکنه و خشکی و پوسته پوسته شدن پوست رو از بین میبره. جستجو کنید و یک کرم آبرسان مناسب که با پوست شما سازگاری بهتری داره پیدا کنید و حس خوب لطافت رو به پوستتون هدیه بدید.

pust-e-khoshk-3

کرم ضد آفتاب رو فراموش نکنید

برای کسی که پوست خشک داره و در فضای باز تردد میکنه استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب که SPF بالای ۳۰ داشته باشه و فرمول اون متناسب با پوست های خشک باشه، بسیار واجب و ضروریه. کارشناسان توصیه میکنن برای هر بار استفاده حدود یک قاشق چایخوری کرم ضد آفتاب رو روی تمام صورت (غیر از اطراف چشم ها) بمالید و هر دو تا سه ساعت یک بار اون رو تمدید کنید.

pust-e-khoshk-4

اگر به زیبایی و ظاهر خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها