|

بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ / معرفی برترین های هر سری از گلکسی ها S ،M ،A و...

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر پنجاه سال پیش در خصوص پیشرفت تکنولوژی های گوشی برای افراد صحبت میکردی مسلما افراد بسیار شوکه میشدن در حالی که این روزا پیشرفت ها نیستن که شگفت آور هستن بلکه در صورت عدم وجود پیشرفت مردم شوکه و شگفت زده میشن چرا که توقع و انتظار کاربرا از سازنده های گوشی بسیار بالا رفته و خب در حال حاضر که بین برندهای معروف و به نام گوشی رقابت بسیار تنگاتنگی وجود داره این موضوع بسیار مهم هست که هر کمپانی چه آپشن های جدید و نابی رو به گوشی های تولیدی خودش اضافه میکنه و در صورتی که این ویژگی های جدید چشمگیر نباشن باید اون سازنده منتظر افت فروش خودش باشه چرا که مردم دوست دارن دست در دست کمپانی های برنده داشته باشن.

حالا توی کشور ما هم به دلیل قیمت های رقابتی بین سامسونگ و شیائومی این دو غول گوشی بسیار بولد هستن و همیشه بین کاربر های ایرانی یه بحث بی پایان در خصوص این که سامسونگ بهتره و یا شیائومی وجود داره و آخر هم هیچ کدوم از طرفدارهای دو برند رو نمیشه راضی کرد که اون یکی برند بهتره پس در نتیجه یه قانون نانوشته میگه که اونایی که از اول سامسونگ استفاده کردن تا آخر هم از این برند خرید میکنن و بالعکس یعنی اونایی هم که شیائومی دست گرفتن تا آخر عمرشون قرار هست که از این برند خرید داشته باشن ولی خب خود همین کمپانی ها در بین محصولات خودشون به قدری تنوع دارن که آدم گیج میشه که از بین اون ها کدوم رو انتخاب کنه به همین دلیل ما در این مقاله برای این که کار شما رو در این زمینه یه مقدار راحت تر کنیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ رو از سری های مختلف بهتون معرفی کنیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ 1

Galaxy S24 Ultra از بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ

بریم سراغ اولین محصولی که از بین بهترین های سامسونگ اون هم از سری اس میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی Galaxy S24 Ultra که از زمان عرضه تا به الان قیمت های مختلفی رو به خودش دیده و حتی با قیمت صد میلیونی هم باز خریدار داشته و یه عده برای داشتنش سر و دست میشکوندن. این کهکشانی زیبا و و پرطرفدار یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.8 اینچ داره که از نوع LTPO AMOLED 2X هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد شون دهنده ی این هست که شما محتواهای مختلف رو در اون بدون تاخیر و لگ مشاهده خواهید کرد. همچین حداکثر میزان روشنایی این پنل در فضای باز برابر با 2600 نیت هست.

به عنوان پردازنده ی اون یه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سوم تعبیه شده که هر چی از کیفیتش بگیم کم گفتیم. دوربین اصلی محصول سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور  12 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت تصویر خوبی رو ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ

Galaxy M55 از بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ

بریم سراغ یه کهکشانیه دیگه این بار از سری ام یعنی Galaxy M55 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره و از نوع Super AMOLED Plus هست و با این عدد میشه گفت که بزرگه از این رو تماشای محتواهای مختلف در اون مثل فیلم بسیار لذتبخش خواهد بود. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 120 هرتزه که این نشون میده هیچ گونه لگ و تاخیری در اون وجود نداره. همچنین حداکثر میزان روشناییش هم در محیط باز به 1000 نیت میرسه. 

پردازنده ی اون یه تراشه ی Snapdragon 7 Gen 1 هست که از پس به اجرا درآووردن برنامه های زیادی برمیاد. دوربین اصلیش سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 50 مگاپیکسلی داره از این رو میتونن عکس و فیلم های با کیفیتی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ

Galaxy A35 از بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ

خب بریم به سراغ غول محصولات سری ای یعنی Galaxy A35 که تا به الان در کشور ما فروش بسیار بالایی داشته. این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع Super AMOLED هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در زیر نور خورشید به 1000 نیت میرسه از این رو کار کردن باهاش در این شرایط کار راحتی خواهد بود.

به عنوان پردازنده ی اون یه تراشه ی Exynos 1380 تعبیه شده که قدرت و سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت تصویر و فیلمشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های حال حاضر سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها