|

ایده های عالی و جذاب واسه سینی مزه / اینجوری مهمونی ها رو خوش آب و رنگ کن

در این مطلب ما در مورد نحوه چیدن سینی مزه و نکات مربوط به اون صحبت می کنیم همراه با عکس های جذاب تا ازشون ایده بگیرین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند سالی میشه که چیدن و تزئین سینی مزه خیلی بیشتر از قبل باب شده و خیلی ها واسه جشن ها و مهمونی هاشون با توجه به تعداد مهمونا و مناسبت جشن و دورهمی، سینی های جذاب آماده میکنن. و باید بگیم که سینی مزه ایده خیلی خوبیه تا میز پذیرایی از مهمونا جذاب و چشمگیر بشه؛ اینکه خوراکی ها، میوه ها، تنقلات، آجیل جات و فینگرفودها رو به شکل زیبایی کنار هم بچینی میتونه به مهمونی و دورهمی شما، رنگ و لعاب و جلوه خاص تری ببخشه...

ایده های خیلی زیادی برای چیدن سینی مزه هست، از شکل ظروفی که استفاده می کنید تا محتویات و شکل قرار دادن اون ها در کنار هم میتونه تنوع خیلی زیادی ایجاد کنه. در این مطلب ما در مورد نحوه چیدن سینی مزه و نکات مربوط به اون صحبت می کنیم همراه با عکس های جذاب تا ازشون ایده بگیرین. تا پایان همراه ما باشید.

sini-maze-7

سینی مزه؛ از چه ظروفی استفاده کنیم؟

بهش سینی مزه میگن اما جذاب ترین ظروفی که میشه برای چیدن سینی مزه استفاده کرد تخته سرو چوبی در طرح ها و اندازه های متنوع و زیباست. تخته های چوبی که چند سالیه خیلی مد شدن و توی بازار انواع زیادی از اون ها وجود داره زیباترین گزینه برای دیزاین سینی مزه هستن. اگر اهل مهمونی دادن هستید، چند تا از این ظرف های چوبی قشنگ رو تهیه کنید تا میز پذیرایی تون رو خاص تر بچینید.

sini-maze-1

sini-maze-14

sini-maze-4

غیر از این میشه از انواع سینی ها و دیس های فلزی، چینی و... که توی خونه داریم استفاده کنیم و به بهترین شکل سینی مزه مون رو بچینیم.

sini-maze-11

سینی مزه؛ چه خوراکی هایی خوبه؟

شاید برای چیدن سینی مزه این سوال براتون پیش بیاد که از چه خوراکی هایی میشه توی سینی مزه استفاده کرد؟ جواب اینه که تنوع خیلی زیادی در این زمینه وجود داره. بسته به اینکه مهمونای شما چه کسانی هستن یعنی بیشتر بچه ها هستن، اکثرشون جوونن یا میانسال، نوع خوردنی های سینی مزه کمی متفاوته.

مثلا اگه مهمونی مخصوص بچه هاست، بهتره توی سینی مزه بیشتر از خوراکی های مورد علاقه اونا یعنی پاستیل، اسمارتیز، مارشمالو، پاپ کرن، چیپس، کراکر، بیسکوئیت و کوکی و میوه هایی مثل موز و توت فرنگی استفاده کنیم.

sini-maze-15

sini-maze-12

sini-maze-13

اما اگر اکثر مهمونا بزرگسال هستن میشه از انواع آجیل، میوه های خشک، سوسیس و کالباس، خیارشور و زیتون، انواع سس ها، فینگرفودها، میوه های متنوع و... استفاده کرد.

sini-maze-6

sini-maze-3

سینی مزه؛ مرتب بچینیم یا شلوغ؟

چیدن سینی مزه سبک های مختلفی داره، در یک مدل انواع خوراکی ها رو خیلی منظم و مرتب می چینن و اولین چیزی که با نگاه کردن به اون سینی مزه به چشم میاد، نظم و ترتیب اونه.

sini-maze-9

sini-maze-16

اما در سبک دیگه که مخصوص کم حوصله ترهاست، میشه خوراکی ها رو بدون نظم و ترتیب خاصی چید که اتفاقا زیبا هم هست. اگر مهمونی خودمونی دارید بهتره سخت نگیرید و زمان زیادی برای چیدن سینی مزه صرف نکنید.

sini-maze-10

sini-maze-2

اینجا هم می تونید یه مطلب دیگه در مورد ایده های چیدن سینی مزه بخونید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها