|

چه فرشایی همیشه مده؟ / این رنگ تا قیام قیامت رو بورسه اگه داریش معلومه زرنگی و مدشناس

در این مقاله در خصوص این که چه فرشایی همیشه مده صحبت کردیم و یه سری از رنگ های پرطرفدار رو در این زمینه معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرش رو میشه یکی از مهم ترین آیتم ها در هر خونه ای بشمار آوورد خصوصا خونه ی ما ایرانی ها چون بدون این وسیله اصلا دکورمون معنی نداره و خب کسی در کم ترین و ندارترین حالت هم که بخواد تو یه خونه ای مستقر بشه برای زندگی یکی از اولین اسبابی که به ذهنش برای داشتن تو خونه میرسه فرش هست پس با این حساب کاملا طبیعی هست که تعداد فرش تو خونه های ما ایرانی ها بیشتر از یکی دوتا باشه مثلا ما فرش برا جلو سینک ظرفشویی هم داریم فرش برای راه پله و... هم داریم پس با این حساب و با توجه به تعداد و جایگاه فرش در خونه باید به دیزاین و چطور قرار دادن این آیتم در فضا دقت و توجه لازم رو داشته باشیم.

برای رسیدن به این منظور هم باید در وهله ی اول ست کردن فرش با دکوراسیون رو بلد باشید تا بتونید اون رو با آیتم های مختلف در فضا مچ کنید و از زیبایی به وجود اومده نهایت لذت رو ببرید چرا که المان های مختلف در فضا باید طوری با هم هماهنگی داشته باشن که در نهایت شما متوجه انسجام موجود در محیط بشید. اما یه موردی که بسیار در مورد فرش برای افراد مهم هست اینه که فرش ترند و به قولی به روز باشه هر چند که فرش های دستباف هر چقدر که قدیمی باشن ارزششون بیشتره و نفیس ترند ولی خب فرش های ماشینی اینطور نیستن و در صورتی که یه سری از اون ها رو تهیه کنید ممکن هست که چند سال دیگه از مد بیفتن به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص فرش هایی که همیشه مده صحبت کنیم  و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کنیم تا در صورت علاقمندی اگر میخواهید فرش بخرید به سراغ انتخاب اون ها برید.

چه فرشایی همیشه مده

فرش طوسی همیشگی و خاص

یه نکته ای که ددر مورد خرید فرش باید بهش توجه ویژه داشته باشید این هست که فرش شما باید با دکوراسیون منزلتون هماهنگی داشته باشه مثلا در صورتی که دکور خونتون مدرن هست باید یه فرش مدرن برای این فضا تهیه کنید و یا در صورتی هم که دکور کلاسیک هست باید فرش کلاسیک تهیه کنید که خب هر کدوم از اون ها ویژگی های خودشون رو دارن و با ویژگی های دکوراسیون مچ و هماهنگ هستن و حتی رنگ اون ها هم میتونه متفاوت باشه مثلا برای دکورهای مدرن بیشتر رنگ های خنثی و برای دکورهای کلاسیک فرش های رنگارنگ کاربرد بیشتری دارن ولی شما میتونید به سراغ یه رنگی برید که برای فرش هر دو دکور کاربرد داره و نه تنها این روزها مده بلکه میشه اون رو یه رنگ تا همیشه مد هم دونست که اون رنگ طوسی هست.

طوسی در اصل یه رنگ خنثی هست که دست شما رو برای انتخاب سایر رنگ ها در دکور باز میذاره و در صورتی که طیف روشن اون رو تهیه کنید هم حتی میتونه فضا رو دلبازتر و بزرگتر از چیزی که هست به نظر بیاره.

چه فرشایی همیشه مده

با فرش کرم فضا رو صد برابر کنید

در حال حاضر رفته رفته داره از متراژ خونه ها کم و کم تر میشه و خب این موضوع تبدیل شده به یکی از دغدغه های افراد چرا که در این حالت شما باید هم نگران جا دادن وسایل تو خونه باشید و هم این که فضا خفه به نظر نیاد براتون مهم خواهد بود که خب باید بگیم در مورد خفه و تنگ و تاریک دیده نشدن خونه شما میتونید به خطای دید اعتماد کنید و با استفاده از یه سری کلک ها متراژ خونه رو بزرگتر از اون چیزی که هست به نظر بیارید که خب یکی از این کلک ها استفاده از رنگ کرم برای فرش هست چون از اون جایی که کرم یه رنگ روشن هست میتونه با ایجاد خطای دید خونه رو نورانی تر و در نهایت بزرگتر جلوه بده.

چه فرشایی همیشه مده

با فرش لاکی حال و هوای قدیم رو در خونتون زنده کنید

یکی از رنگ فرش هایی که از قدیم الایام تا به امروز مد بوده و هرگز از اسب مد پیاده نشده فرش به رنگ لاکی هست که فضای شما رو به زیبایی هر چه تمام تر تزیین میکنه و میتونه یه نقطه ی کانونی در دکورتون بسازه. در اصل شما میتونید با استفاده از این رنگ فرش در دکورتون حال و هوای قدیم رو در خونتون چه با دکور کلاسیک و چه مدرن زنده کنید.

چه فرشایی همیشه مده

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها