|

سینی دکوراتیو آشپزخانه / دیگه زمونه گذاشتن سماور رو کانتر ماسیده این سینی‌ها مدرنن

سینی دکوراتیو آشپزخانه از دست لوازمی هستش که میتونه زیبایی فضا رو دوچندان کنه و از طرفی هم کاربرد مناسبی جهت استفاده داشته باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما یک بانوی با سلیقه ایرانی هستید، و اگر دلتون میخواد و ادعا دارید که واقعا چنین هستید، پس باید علاوه بر کلیات، به جزئیات منزل نیز توجه خوبی داشته باشید. مثلا اینکه اگر تنها به دنبال گرون قیمت ترین یخچال فریزر بازار باشید و یا اینکه سعی کنید تا به زور هم که شده مجلل ترین میز ناهار خوری رو داخل آشپزخانه جای دهید و شاید هم ظروفتون حتما از کریستال باشه تا چشم مهون و فامیل در بیاد، خب این اصلا سلیقه نیست! بلکه شما باید به عناصر و ست سازیشون با هم به درستی دقت کنید. توجه کردن به مارک یخچال و انتخابی مناسب در میز ناهارخوری و دیگر لوازم یه حرکت کاملا پسندیده و خانومانه تلقی میشه که صرفا نشون دادن میزان ثروت دروغین درش دیده نمیشه. از طرفی انتخاب اکسسوری مناسب و لوازم جانبی جهت خوشگلاسیون محیط تاثیر فراوونی بر روی ظاهر آشپزخانه داره که البته با انتخاب درست میتونن کاربردی هم باشند. یکی از پرکاربرد ترین و جذاب ترین وسیله ها در این راستا سینی دکوراتیو آشپزخانه هستش که خب زیبایی فضای مورد نظر رو چند برابر میکنه. از طرفی هم اگر آیتم های داخل سینی کاربردی باشند میتونن مورد استفاده هم قرار بگیرند. دیگر زمان قرار دادن سماور بر روی اپن و کابینت ها گذشته، با سینی دکوراتیو سیکی جدید و جذاب خلق کنید.

سینی دکوراتیو آشپزخانه

نقش سینی دکوراتیو در آشپزخانه

سینی دکوراتیو آشپزخانه از دست ابزارهای کاربردی و منحصر به فرد هستند که میتونن به خوشگلاسیون و نظم آشپزخانه کمک خوبی داشته باشند. این سینی ها با توجه به تنوع زیادی که دارند، میتونن علاوه بر کارکرد اصلی که خودشون که حمل و نگهداری لوازم هستش، میتونن به عنوان یه عنصر دکوراتیو و تزیینی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. اینکه شما بتونید یک مناسب ترین سینی دکوراتیو رو انتخاب کنید، بستگی به سبک آشپزخانه شما داره به علاوه سلیقه شخصی تون. اما با همه این تفاسیر میتونه تاثیر زیادی برای ساخت یک فضای هماهنگ و دلنشین داشته باشه.

سینی دکوراتیو آشپزخانه

عناصری که باید داخل سینی دکوراتیو بزاریم

مثلا یکی از کاربرد های اصلی سینی دکوراتیو در آشپزخانه استفاده ریا چیدمان ظروف سایز کوچیک و آیتم های مختلفی همچون لیوان ها، فنجون ها، قهوه ساز و یا قند و شکر و کافی و غیره است که خب سینی میتونه خونه این لوازم باشهع. به علاوه اینکه این سیکی ها میتونن به عنوان یک نقطه کانونی به حساب بیان به نظم بخشیدن فضای روی کانتر کمک خوبی باشند و شلوغی فضا رو کنترل کنند. همچنین انتخاب و استفاده از سینی های خوشگل و طرح دار، میتونید جلوه ای خاص به محیط آشپزخانه ببخشید و فضایی دلنشین و ترند ایجاد نمایید.

سینی دکوراتیو آشپزخانه

سینی دکوراتیو بر روی میز ناهارخوری

سینی ها دکوراتیو به شکلی هستند که میتونن علاوه بر فضای روی کابینت، برای روی کانتر و یا حتی میز ناهارخوری هم مناسب باشند. در واقع استفاده از این سینی‌ ها برای نمایش گلدان‌ های کوچیک، شمع‌ ها و یا ظروف تزیینی میتونن یه نمای بی نظیر و مدرنیته به میز ناهار خوری ببخشند. از طرفی هم وقتی شما یک سینی دکوراتیو با سایز مناسب داشته باشید، میتونید ازش تو مهمونی ها به عنوان یک پایه جهت قرار دادن نوشیدنی و یا و سرو خوراکی ها استفاده نمایید.

این کار میتونه به مهمونی شما یه جلوه حرفه ای تری هدیه بده. 

سینی دکوراتیو آشپزخانه

انواع جنس و طرح منحصر به فرد سینی دکوراتیو

همونطور که تا به اینجا در تصاویر دیدین برای داشتن یک سینی دکوراتیو جذاب باید به جنس و کیفیت اونها توجه داشته باشید. سینی‌ های مختلفی همچون چوبی، فلزی یا سرامیکی هستند که هر کدومشون دارای ویژگی‌ و مزایای خاصی می باشند. مثلا اینکه سینی‌ های چوبی با رنگ های طبیعی که دارند میتونن لطافت و گرمای قشنگی به فضای آشپزخانه ببخشند. از طرفی چوب هیچوقت از مد نمیفته و همیشه موندگاری خودش رو داره. اما سینی های فلزی هم با طراحی های مدرن، میتونن محیطی شیک و امروزی تدارک ببینند که ترند بودن رو به فضا القا کنند. انتخاب جنس مناسب بستگی به نیاز و سبک دکوراسیون آشپزخانه داره و میتونه به شکل مستقیم بر روی جذابیت و کارایی فضا تأثیر داشته باشه.

سینی دکوراتیو آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها