|

ایده آشپزخانه لاکچری / این آشپزخانه ها از خوشگلی هیچی کم ندارن یه چیزیم اضافه دارن

اگر دلتون میخواد تا یه آشپزخانه لاکچری داشته باشید و به دنبال ایده هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک در یک منزل شیک و زیبا، تنها بخش پذیرایی و نشیمن نیست که قابل اهمیته و اونچه که واضحه اینه که ما باید به جزئیات و دیگر بخش های خونمون هم توجه لازمه رو داشته باشیم. مثلا یکی از مهم ترین بخش های موجود تو هر خونه آشپزخانه ای هستش که داره. این قسمت دقیقا اون فضاییه که وقتی مهمونی میاد خونمون بعد از دیدن نشیمن و پذیرایی، چشمش میفته به آشپزخانه و اینکه خوشش بیاد یا نه به دکوراسیون و تمیزیه اون فضا بستگی داره. کابینت ها و کفپوش و کانتر و دیزاین محیط و اکسسوری هایی که استفاده میشن و همچنین از همه مهمتر تمیز بودن آشپزخانه از دست مواردی هستن که برای چشمگیر بودنش خیلی قابل اهمیت می باشد.

در واقع طرح های جدید و جذابی که برای دیزاین شیک آشپزخانه به کار برده میشن میتونن این فضا رو تبدیل به یکی از بخش های کاربردی و دلنشین در خانه کنند. فراموش نکنید که طراحی آشپزخانه‌ های مدرن اینجورین که از مواد کیفیت بالا و همچنین نورپردازی های هوشمندانه و دیتیل زیبا استفاده دارند تا بتونن محیطی شیک و لوکس برای دورهمی های خونوادگی ایجاد نمایند. داشتن یک آشپزخانه جذاب با وجود یک طراحی زیبا هستش که میتونه شدنی باشه و از نظر بصر منحصر به فرد بشه و اینجوری آشپزخانه لذتبخش تر نیز خواهد شد. 

آشپزخانه لاکچری

لذت داشتن یک آشپزخانه حرفه و لاکچری 

داشتن فضایی مناسب با ظاهری ایده آل اتفاقی نیست و شما باید با استفاده از مواد با کیفیت ظاهری لوکس و دیزاینی زیبا به آشپزخانه ببخشد. مثلا اینکه برای کانتر از سنگ هایی که طبیعی هستن مثل مرمر یا گرانیت، کابینت‌ های چوبی با رنگ‌های طبیعی و پوشش‌ های براق یا مات استفاده نمایید و از طرفی هم وسایل استیل ضد زنگ میتونن به آشپزخانه شما جلوه‌ ای شیک و حرفه‌ ای هدیه بدن. استفاده از مواد با کیفیت بالا نه تنها به زیبایی آشپزخانه می‌افزاید، بلکه به دوام و طول عمر آن نیز کمک می‌کند.

آشپزخانه لاکچری

نور، عنصری که زیبایی فضا رو بهمون نشون میده

یکی دیگه از نکات مهم برای داشتن یک آشپزخانه لاکچری و همه چی تموم نورپردازی مناسب هستش. نور در هر فضا اهمیت فراوونی داره و باید هم به شکل کاربردی وظیفش رو انجام بده که میشه نوردهی، و هم اینکه خود به تنهای عنصری جهت دیزاین فضا محسوب میشه. 

در نتیجه نورپردازی مناسب نیز نقش بسیار مهمی در طراحی آشپزخانه لاکچری دارد که در اینجا شما میتونید با استفاده از چراغ‌ های آویز که ترند شده و مدرن هستند برای بخش بالای جزیره یا کانتر استفاده داشته باشید و از سویی هم با به کار بردن نورهای مخفی زیر کابینت‌ ها میتونید به ایجاد جلوه‌ ای زیبا و پراکنده کردن نور در سراسر فضا کمک کنید. 

در واقع نورپردازی که درست و مناسب باشه میتونه فضای آشپزخانه را دلنشین و روشن کند و جزئیات فضا آشپزخانه و غذا و دیزاین شما رو به خوبی به نمایش بزاره. همچنین این مسئله رو هم یادتون نره و در نظر بگیرید که تنظیم نور نیز اهمیت فراوونی دار. اینکه شما بتونید در هر زمان از روز به راحتی در آشپزخانه به کار خود بپردازید.

.آشپزخانه لاکچری

آشپزخانه لاکچری

داشتن مبلمان و اکسسوری ها و گلدان به آشپزخانه شکوه میبخشه

همونطور که تا به اینجا دیدیم و متوجه شدیم، داشتن جزئیات در داشتن یک فضای زیبا و کاربردی اهمیت کلیدی و فراوونی داره. شما میتونید جهت تکمیل دیزاین لاکچری آشپزخانه از دستگیره های براق و مدرن برای کابینت ها استفاده کرده  از طرفی هم گلدان های خوشگل و ظروف دکوری زیبا و مناسب رو در لیست انجام کارها قرار بدید تا آشپزخانه ای با شکوه و دارای شخصیت داشته باشید. همچنین، انتخاب مبلمان و صندلی‌ های مناسب برای جزیره و یا میز ناهارخوری میتونه به تکمیل طراحی کمک کرده و فضای شما رو تبدیل به مکانی شیک و دوست داشتن و در عین حال کاربردی کنه. 

آشپزخانه لاکچری

اصلا از جردئایت غافل نشید چرا که تاثیرات بسیار قابل توجهی دارند و میتونن به شکل بزرگ و مستقیم بر ر.ی لاکچری تر شدن فضای آشپزخانه موثر باشند.

آشپزخانه لاکچری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها