|

رنگ های ترند شده کابینت آشپزخانه در سال 2024 / زیبایی شگفت‌انگیز

کابینت ها اغلب در رنگ هایی معمول مثل کرم قهوه ای ساخته می شوند که خب در این مطلب رفتیم سراغ رنگ های جسورانه ترند شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه چیز در این جهان تحت تاثیر مد و ترند هاست. در واقع مد میتونه بر سلیقه آدمی حاکمیت کرده و اونچه که خودش دوست داره رو به افراد بقبولونه. دکوراسیون نیز از این قافله عقب نیست و در واقع سبک و رنگ دکور هم بر این موج جذاب سوار هستند و تغییرات خاص خود را اعمال می کنند. آشپزخانه و کابینت از دست آیتم هایی محسوب میشن که میتونن در این شرایط حرفی برای گفتن داشته باشند. درسته که رنگ کابینت ها چندان دست بازی در جنب و جوش و تنوع ندارند، اما باز هم وقتی پای مد در میان است، این هنجار نیز شکسته می شود. کابینت عضو اصلی هر آشپزخانه ای محسوب میشه که خب بسته به سلیقه و ترند موجود انتخاب گشته و مورد استفاده قرار میگیرد. رنگ کابینت ها همچون مدل اونها به شدت مهم هستند که در چند سال اخیر ترند ها کمی جسورانه تر عمل می کنند و به سمت و سوی رنگ هایی شارپ تر رفته اند. رنگ های که شاید قبلتر مثل یک ناسزا برای کابینت بودند، اما حالا ترند شده و زیبایی بسیار جذابی به فضا می بخشند. در این مطلب قراره با چند رنگ برتر کابینت در سال 2024 آشنا بشیم. پس اگر قصد تغییر و دیدن زیبایی های نو رو دارید، با ادامه مطلب ما همراه باشید.

رنگ کابینت ترند امسال

رنگ مشکی برای کابینت، ظرافتی که انتها ندارد

سیاهی رنگ روزهای سیاه نیست، دیگه اون دوران گذشته و حالا مشکی مات نمادی از لوکس بودن است. در واقع یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای ورود مشکی به آشپزخانه کابینت ها هستند که خب شما میتونید با رنگ هایی همچون زغالی، سیاه جت و تخته سنگ بازی کنید. گرانیت، کوارتز و حتی سنگ همگی از دست انتخاب های محبوبی هستند که برای کابینت مشکی در نظر گرفته می شوند. از رنگ مشکی نترسید چرا که شیرآلات و روشنایی ها و اکسسوری و لوازم میتونن جای خالی رو پر کنند.

رنگ کابینت ترند امسال

سبز رنگی الهام گرفته از طبیعت و خوشرنگی

سبز یکی از انتخاب های همه کاره به حساب میاد که برای رنگ کابینت شادابی و آرامش رو به محیط ببخشه. سبز چه از نوع زمردی باشه و چه زیتونی و شاید هم سبز پررنگ، در هر صورت آشپزخانه ای مدرن و رو به سنتی تحویل شما خواهد داد. رنگ سبز رو برای کابینت انتخاب کنید تا آشپزخانه شما رو تکمیل تحویل دهد. این رنگ میتونه با رنگ هایی همچون مشکی، سفید یا شیری به خوبی ست بشه و ظاهری ایده آل و شیک ایجاد کنه. از سبز میتوان به عنوان یک نقطه کانونی در آشپزخانه استفاده کرد.

رنگ کابینت ترند امسال

با رنگ آبی در کابینت آرامش و تطبیق پذیری دارید

آیا میل شما به سمت و سوی آشپزخانه ای هستش که آرام و جمع و جور باشه، اما در عین حال لوکس؟  پس آبی رو فراموش نکنید که رنگی جسورانه و آرام است همراه با تطبیق پذیری و طراوت در آشپزخانه. مثلا آبی های سرمه ای جسورانه و یا آبی ملایم که میتونه حسی دراماتیک ایجاد کنه. جهت داشتن یک فضای زیبا می توان از آبی برای کابینت ها و یک میز سفید و یا چوبی استفاده کرده و تعهد و جذابیت رو به آشپزخانه بیاورید. از طرفی هم کاشی های طرح دار و وسایل کوچیک قدرتی قابل توجه دارند.

رنگ کابینت ترند امسال

متالیک، ترکیب فلزات در آشپزخانه شما

در واقع استفاده از روکش فلزی روندی محبوب در طراحی های آشپزخانه مدرن 2024 می باشد که درخشندگی و زیبایی رو به فضا اهدا می کند. فلزات گرم مانند مس، برنج و رزگلد از محبوبان این راستا هستند که زیبایی خاصی دارند. این سبک میتونه زرق و برقی قابل توجه به آشپزخانه بده که حس یک دکوراسیون سطح بالا هستش. اگر یک ظاهر منحصر به فرد اختصاصی می خواهید، به سراغ متالیک ها بروید. فلزات گرم همچون مس و برنج با فلزات سرد مانند کروم و نیکل جلا میتونن جلوه ای بی نظیر به فضا دهند که خب همراه با اکسسوری های طلایی حس و حالی متنساب به آشپزخانه بخشیده اند.

رنگ کابینت ترند امسال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها