|

تمیز کردن کتری سوخته / با سیم نیفت به جونش عاقل که باشی خودت میفهمی خمیر مالیش بهتره

در این مقاله در خصوص تمیز کردن کتری سوخته صحبت کردیم و یه سری راهکار مفید برای این منظور بهتون ارائه دادیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انجام دادن کارهای خونه در سریع ترین زمان ممکن از آرزوهای هر کسی هست چرا که این کارها بسیار وقت گیر هستن و تعدادشون هم زیاده یعنی بعضی وقتا پیش میاد که یه کاری رو شروع میکنید به انجام دادن و به خودتون میایید و میبینید که چند ساعت هست رو پا هستید و دارید کارهای مختلف رو انجام میدید که این موضوع وقت و انرژی زیادی ازتون میگیره بنابراین باید کارها رو در کمترین زمان ممکن و صد البته با بالاترین کیفیت به انجام برسونید که برای رسیدن به این هدف میتونید از ترفندها کمک بگیرید که این روزا در هر زمینه ای پیدا میشن و به راحتی هم قابل دسترس هستن و میتونن یه جور چراغ راه باشن برای شما.

خوبی هم که دارن این هست که قبل از شما افراد زیادی اونا روتست کردن و ازشون نتیجه گرفتن و به همین دلیل شما هم میتونید خیلی راحت بهشون اعتماد تکیه کنید و قدم به قدم باهاشون کارها رو جلو ببرید و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که برای یه کار کوچک مثل از بین بردن جای میخ رو دیوار و یا یه کار بزرگ ترفند بخواهید شما میتونید در مورد هر کاری که براتون سوال پیش میاد که چطور انجامش بدید به سراغ ترفندها برید و از اون ها کمک بگیرید. حالا هم که در حال خوندن این مقاله هستید در پی یادگیری ترفندهای بیشتر هستید به همین دلیل و در همین راستا میخواهیم در مورد تمیز کردن کتری سوخته باهاتون صحبت کنیم و یه سری راهکار مفید برای از بین بردن سوختگی موجود روی اون که ظاهرش رو بد میکنه بهتون یاد بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن کتری سوخته

برای تمیز کردن کتری سوخته از ترکیب سرکه و جوش شیرین استفاده کنید

سرکه و جوش شیرین رو میشه از اون دسته از موادی بشمار آوورد که میتونن کارهای زیادی انجام بدن و با استفاده از اون ها تمیزکاری بسیار راحت تر خواهد بود و خب شما میتونید از این مواد برای تمیز کردن کتری سوخته هم استفاده کنید. برای این منظور هم کافیه که در ابتدا یه مقدار آب و سرکه رو به مقدار مساوی داخل کتری پر کرده و بذارید بجوشه و بعد از این که کتری و یا قوری جوشید جوش شیرین رو به اندازه ی دو تا قاشق غذاخوری داخل محلول آب و سرکه ریخته و دوباره محلول رو روی حرارت بذارید.

بعد از گذشت 15 دقیقه محلول رو از داخل قوری و کتری خالی کنید و بعد با استفاده از یه اسکاچ نرم داخل قوری و کتری سوخته رو بشورید تا لکه ها از بین برن همچنین برای از بین بردن لکه های روی اون ها هم میتونید جوش شیرین رو با یه مقدار آب مخلوط کرده و یه خمیر درست کنید و بعد خمیر به دست اومده رو روی لکه ها بزنید و به خوبی بسابیدشون و در انتها از پاک شدن اون ها لذت ببرید.

تمیز کردن کتری سوخته

استفاده از الکل برای تمیز کردن کتری سوخته

وقتی که برای افراد این سوال پیش میاد که چطور روی کتری سوخته رو تمیز کنیم یکی از قانع کننده ترین جواب هایی که میتونن برای این سوال پیدا کنن استفاده از الکل هست که برای این منظور باید یه مقدار از الکل رو روی پد نرم و یا یه تکه پنبه بریزید و بعد پد و پنبه ی آغشته شده به الکل رو روی سیاهی های موجود روی کتری استیل بکشید تا لکه کمرنگ بشه و بعد از این مرحله یه مقدار صبر کنید تا الکل روی کتری تبخیر بشه و یا به اصطلاح بپره و در انتها کتری رو با آب سرد بشورید تا کامل تمیز بشه حالا کتری استیل شما مثل روز اول براق و درخشانه.

تمیز کردن کتری سوخته

استفاده از خمیر کربنات سدیم برای تمیز کردن کتری سوخته

این روش شاید اونقدرا که باید و شاید خونگی بشمار نیاد اما به علت این که انجام اون بسیار ساده هست در این مقاله بهتون توضیحش میدیم. در وهله ی اول باید خمیر کربنات سدیم رو از فروشگاه هایی که موادشیمیایی میفروشن تهیه کنید بعد یه مقدار از این خمیر رو با استفاده از یه اسفنج نرم روی کتری استیل بمالید و چند دقیقه صبر کنید تا تاثیر خودش رو بذاره و بعد از گذشت این مدت زمان حالا کتری رو با آب گرم بشورید.

این روش رو میشه یکی از بهترین و موثرترین راه های برگرداندن رنگ کتری های استیل سوخته بشمار آوورد که علاوه بر کتری روی قابلمه های استیل هم جواب میده.

تمیز کردن کتری سوخته

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها