|

خوشگلترین تاج های عروس / اینارو هر کی بذاره به روبوسی راضی نمیشه باید دست بوسیشو کرد!

در این مقاله چندتا از خوشگلترین تاج های عروس رو بهتون نشون دادیم تا ایده برای خرید بگیرید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی خانوم ها زیبایی و خاص بودن رو دوست دارن یعنی محال ممکن هست که چیزی برخلاف این موضوع باشه ولی خب زیباغیی از نظر هر کسی یه تعریفی داره مثلا شاید یکی صورتش استخونی باشه و به دنبال نکات آرایشی برای صورت های لاغر و یا تزریق ژل و فیلر و به اون برای چاق نشون دادنش باشه در حالی که یه نفر صورت تپلی داشته باشه و به دنبال بوکال فت و تخلیه ی لپ هاش باشه تا به اون زیبایی که مدنظرش هست برسه پس اون چیزی که در نظر ما خوبه میتونه برا یکی بد باشه و یا بالعکس چیزی که در این بین مهم هست اینه که شما اعتماد به نفس بالایی داشته باشه و برای خودتون استانداردهایی تعریف کنید یعنی اینطوری نباشید تا یه کار زیبایی مد میشه بدو بدو به دنبال انجام اون برید سبک و سنگین کنید که آیا انجام دادن اون کار به صلاحه یا نه؟

حالا با وجود این که خانوم های امروزی روی زیباییشون حساس هستن یه شب هست که برای هر دختری از وقتی که بچه هست میتونه شب مهمی باشه و اون شب عروسیشه که میخواد در این شب زیباترین دختر روی کره ی زمین بشه که خب برای این منظور باید از هر چیزی بهترینش رو داشته باشه مثلا بهترین آرایش عروس، زیباترین لباس عروس، زیباترین جواهرات و... که خب برای فراهم کردن همه ی اون ها آدم استرس زیادی میکشه تا بالاخره همه ی چی بابا میلش باشه و خب برای این که این موضوع رو یه مقدار بهتر هندل کنه باید اطلاعات خودش رو قبل از هر اقدامی بالا ببره مثلا در صورتی که میخواد تاج عروس بخره بدونه موقع تهیه اون باید به چه چیزهایی توجه کرد که در این مقاله در خصوص این نکات صحبت میکنیم و همچنین چندتا از خوشگلترین تاج های عروس رو بهتون نشون میدیم تا ایده برای خرید بگیرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خوشگلترین تاج های عروس

موقع خرید تاج به فرم صورت دقت کنید

همونطور که میدونید موقع آرایش صورت و موها باید به فرم چهره توجه کرد ولی این موضوع تنها به همین جا ختم نمیشه و شما باید موقع خرید و تهیه ی تاج هم به فرم صورتتون توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

مثلا در صورتی که صورتتون گرد و تپل هست بهتره که سراغ خریده تاج های بلند برید چرا که این مدل از تاج ها میتونن فرم صورت شما رو کشیده تر نشون بدن. اون صورت هایی هم که یه مقدار کشیده هستن و شینیونشون بالای سر هست بهتره که به سراغ تاج هایی برن که روی پیشونی قرار میگیرن البته که اون دسته از افرادی که تاج بالای سر ددوست دارن بیاد اون دسته از تاج هایی رو انتخاب کنن که حداقل ارتفاعشون پنج سانتیمتر هست و مدل بالاییشون هلالی هست نه تیز.

در آخر صورت هایی هم که کشیده هستن باید تاج هایی رو که ارتفاعشون خیلی بلند هست رو فاکتور بگیرن حتی با وجود این که مد هستن چرا که این مدل از تاج ها صورت شما رو کشیده تر نشون میدن.

خوشگلترین تاج های عروس

تو انتخاب تاج به قد هم توجه داشته باشید

یکی دیگه از نکاتی که تو انتخاب تاج عروس باید بهش دقت کنید قد خودتون و داماد هست چرا که بالاخره تاج به قد شما اضافه میکنه و در صورتی که تنها چند سانت با آقای داماد اختلاف قد داشته باشید  یا هم قد باشید بهتره که از تاج های بلند استفاده نکنید و پاشنه ی کفشتون رو هم با تاج چک کنید که در کل قدتون از داماد بلندتر به نظر نرسه.

همچنین بجز این دو مورد شما حتی باید به شینیونتون هم توجه داشته باشید که متناسب با اختلاف قدی شما باشه.

در صورتی هم که عروس خانوم قدش نسبتا کوتاه هست میتونه برای قد بلند نشون دادن خودش از تاج های نوک تیز و بلند استفاده کنه.

خوشگلترین تاج های عروس

بیخیال تاج های گل بشید

شاید خیلی رویایی و زیبا باشه که تاج هایی که از گل و برگ هستن رو برای قرار دادن روی سرتون انتخاب کنید ولی بهترین انتخاب برای شما میتونه تاج های پر زرق و برق باشه که بهتون کمک میکنن تو مراسمتون به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. از بدی های دیگه ای که تاج های گل بجز لاکچری نبودن دارن این هست به سرعت پلاسیده میشن و ظاهر شما رو بد جلوه میدن پس در صورتی که این مدل از تاج ها رو دوست دارید بهتره که برای فرمالیته ازشون استفاده کنید.

خوشگلترین تاج های عروس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها