|

بیوگرافی الناز شاکردوست و استایل نخ کش / مادر زجرکشیده بی‌بدن در برابر آنجلینا

الناز شاکر دوست بازیگر جذاب ایرانیست که در بی بدن ایفای نقش کرده است و حالا با استایل اکرانش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فیلم "بی‌بدن". فیلمی که با ژانر اجتماعی، درام و خانوادگی بیش از 46 میلیارد فروش داشته است. این فیلم که به گفته کارگردانش برداشتی آزاد از چندین پرونده قضایی واقعی می باشد، اشک خیلی ها را درآورد. در بی بدن الناز شاکردوست از کاراکترهای اصلی محسوب می شود که البته باید گفت خانوم بازیگر تو هر فیلم و سریالی که ایفای نقش کنند از نقش اصلی ها هستند و حتی این مطلب رو هم میشه گفت که الناز بانو مهره ای پولساز و جذاب برای پروژه ها هستند که خب در هر فیلم یا سریالی که حضور داشته باشند بی شک اون کار پرفروش و پر بیننده خواهد شد. الناز شاکردوست خیلی ساله که در این عرصه فعالیت داره و با توجه به چهره زیبا و ظاهر مناسبش به عنوان یک بازیگر، پله های ترقی رو خیلی زود بالا رفت. ام نقطه پرواز خانوم بازیگر وقتی شکل گرفت که در فیلم "شبی که ماه کامل شد" نقشی بسیار متفاوت ایفا نمود. در واقع الناز شاکردوست از این کار به بعد بود که رویی دیگر از خود در بازیگری نشون داد و محبوبیتی بسیار فرای قبل پیدا کرد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست 

الناز شاکردوست از متولدین دهه شصت است که این روزها دقیقا چهل سال سن دارد. وی در ۷ تیر ۱۳۶۳ به دنیا اومده و زاده شهر تهران است. خانوم بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که البته فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان نیز هستش.

الناز شاکردوست

خانواده و اصالت الناز شاکردوست و پدری تاجر

الناز شاکردوست در تهران و به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا اومده و یک برادر بزرگتر از خود و همچنینی خواهری ته تغاری دارد. برادرش علی و خواهرش الیکا می باشد که خب پدری تاجر دارند و مادر خانه دار. پدر الناز شاکردوست از تاجران ابزار آلات صنعتی است که خب از کودکی این بچها در رفاه خوبی بزرگ شده اند و در واقع الناز شاکردوست از پیش از بازیگری هم پولدار بوده است.

الناز شاکردوست

رتبه ۱۱ کنکور

الناز بانو دختر درس خون بوده که در رشته ریاضی فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفته و در کنکور هنر نیز با رتبه 11 رشته بازیگری برا ادامه تحصیل رفته.

الناز شاکردوست

19 سالگی الناز شاکردوست در فیلم گل یخ

وی از کودکی شیفته بازی و همچنین نواختن پیانو بود که خب به طوری که همه اطرافیان استعداد ذاتی او را فهمیده بودند و در نهایت هم این علاقه باعث شد تا الناز بان به این سمت و سو کشیده شود. وی در دانشگاه رشته تئاتر خوند و بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال در ۱۳۸۲ وقتی که ۱۹ سال سن داشت توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم "گل یخ" دعوت شد. 

همین شد تا الناز بانو اولین تجربه خود را با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش کسب کند.

الناز شاکردوست

ورزش مورد علاقه

بدنسازی و TRX که خب ورزش کشش عضلانی است و همچنین اسکی در فصل سرد، از مهم ترین ورزش‌ هایی هستند که اغلب تو برنامه های ورزشی ایشون قرار دارند. یوگا هم به دلیل شرایط سلامت جسم و روح مهمه که خب به اونهم میرسند.

الناز شاکردوست

مسافرت دور دنیا و رفتار معمول خارجیا

الناز شاکردوست خیلی سفر خارجه میره و در این رابطه میگه از ۲۳ سالگی سعی کردم همه دنیا رو شهر به شهر بگردم و لذت ببرم. جاهایی که میرم منو با عنوان الناز شاکردوست بازیگر نمی شناسند و این باعث میشه تا مثل یک انسان معمولی باهام برخورد کند که خب من این رو دوست دارم.

الناز شاکردوست

مستعد و عاشق

فرزاد موتمن (کارگردان) میگه قاطعانه میگم که سینمای ما هنوز از توانایی الناز شاکردوست استفاده نکرده و او به شدت مستعد و عاشق کارش هستش و تسلط و تکنیک فراوونی تو کارش داره.

الناز شاکردوست

بدون عمل بینی

خیلی ها بر این نظرند که الناز شاکردوست عمل بینی انجام داده در حالی که خانم بازیگر تا به حال هیچ عمل زیبایی نداشته و اونچه که به عنوان قبل و بعد عمل منتشر شده در واقع گریم فیلم چراغ قرمز هستش. 

الناز شاکردوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها