|

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری / عشق همه ماجراست وقتی خونه با عشق دیزاین بشه آسه

اگر شما هم این مدلی هستید که دلتون میخواد تو خونتون شلوغ دیزاین شده باشه اما زیبا، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همیشه از خونه گردی های منازل متراژ پایین گفته ایم تا کمک و ایده ای بشه برای خیلی از خونواده ها خونه هایی با متراژ پایین دارند، اما اینبار کمی پای خود را فراتر گذاشته و رفتیم به سراغ منزلی که کمی بزرگتر است و یه جورایی میانه محسوب می شود. یعنی نه بزرگ و نه کوچیک. بی شک دکوراسیون هر فضا اهمیت فراوونی در زیباسازی و اصولی شدن اون محیط داره که خب این مسئله در خونه ها بیشتر باید مورد توجه قرار بگیره چون مهمتره. میگین چرا؟ شما فرض کنید پاتون رو گذاشتین تو یه خونه و با یه انرژی خوب و نمایی چشم نواز روبرو هستید. شاید تو نگاه اول خیلی متوجه نشید این انرژی خوب از کجا آب میخوره، اما با کمی دقت میشه فهمید که دکوراسیون اون منزل با سلیقه تمام و همچنین مطابق با اصول ها پیش رفته تا تونسته اون حال خوب رو منتقل کنه. اما برعکسش یه خونه ای هم یه جوریه که آدم دلش میخواد هر چی زودتر ازش در بیاد و الفرار. پس به دیزاین و انتخاب لوازم برای خونتون دقت کنید تا بتونید این نقطه امن رو جذاب برای دیگران و دوست داشتنی برای خودتون بسازید. با ما همراه باشید تا با یه نمونه از این مدل خونه ها آشنا بشید.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

وقتی خونه انقدر خوبه که میشه یکی از اعضای خانواده

اعضای این خونه که میشن یه زن و شوهر جوون، دلبستگیه زیادی به خونشون دارند. منزلی دلنشین و گرم که لحظات خوب و بد بسیاری از این خونواده دیده و در دل خود نگه داشته. منصوره و محمد زوج خوش انرژیه این خونه هستن که خونه 130 متریشون رو جوری طراحی کرده اند که در موردش میگن "خونه ما یکی از اعضای خونواده ماست". از پذیرایی گرم و دلپذیرش گرفته تا آشپزخونه ای پر از بوی غذاهای مورد علاقه که خب از هر زاویه ای که بهش نگاه کنید پیوند انسانی و عاطف اعضا رو به اشتراک میذاره و نشون میده.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

در این منزل سه ساکن وجود داره که مشاغل منصوره و محمد به ترتیب گالری دار، کارمند هواپیمایی کارون هستش. این خونه 9 سال پیش ساخته شده و در طبقه پنجم قرار داره. دارای 3 خواب هستش همراه با 2 سرویس بهداشتی و البته سبک دکوراسیونی کلاسیک که با رنگ های غالب طوسی و چوب دیزاین شده اند. 

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

خونت این دو قلم رو داشته باشه کیفیت زندگی بالاست

خب بی شک یکی از مهمترین موضوعات در دکوراسیون خونه که بود و نبودش اهمیت فراوونی داره نور هستش. همونطور که میدونید نورگیر مناسب همه ماجراست و وجودش به شکل مناسب در خونه به این معناست که خورشید در طول روز به شکل کافی و مطلوبی در منزل تابانده شده و فضا رو میتونه به خوبی روشن کنه. اینجوری هم در مصرف برق صرفه جویی زیادی خواهد شد و هم اینکه اگر گیاه آپارتمانی دارید میتونه نور بخوره. از طرفی هم موقعیت مکانی خوب و دسترسی به مغازه های که واجب هستند نیز از موارد مهم هستش که تو انتخاب خونه باید بهشون توجه داشت. نور خوب و دسترسی خوب کیفیت زندگی رو بالا برده و حس خوبی منتقل کنه.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

ظروف دیزاینر هایی معرکه

هرکسی یه علاقمندی هایی داره. مثلا یکی مینیمال پسنده و دیگری شلوغ دوست داره. دیتیل دار بودن از سر و روی خونه این زوج میباره و از طرفی هم سنت و نوستالژی ها به وفور دیده میشن چرا که خانوم و آقای این خونه شیفته ظروف طرح دار و حتی قدمی طور هستند. از استفاده اکسسوری ها ترسی ندارند و پرده پذیرایی رو ساده، اما در عین حال پر جنب و جحش انتخاب کرده اند. ظروف میتونن هم وسیله ای جهت استفاده باشند و هم دیزاینر هایی معرکه. خوشگلاسیون فضا با انتخاب ظرف های متنوع در این منزل زیاد دیده میشه.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

لوستر و آشپزخونه ای متفاوت

از طرفی هم رنگ ها در این منزل به وفور دیده میشن که خب نشون میدن گاهی میشه بی پروا حرکت کرد و قرار نیست همیشه در یک راستا حرکت کنیم. رنگ میتونه به خونه شخصیت بده جون بده و یا بی حال نگهش داره. اما کمی هم سر بزنیم به بخش آشپزخونه این منزل که با لوازم مختلف و البته لوستری چشمگیر که از همون ابتدا نگاه افراد رو به خود جلب میکنه. از سمتی هم بوفه همرنگ وسایل، گرچه که از مد افتاده به نظر میاد، اما سنتی بودن رو در کنار مدرنیته آورده و زیبایی فضا رو چند برابر ساخته. مخصوصا برای خونه هایی که ظرف زیاد دارن یه فضای چیدمان مناسبه.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وای چه قصر کوچولوی خوشگلی من که عاشقش شدم چه خوش سلیقه

  • بشیر ارسالی در

    عشق کیلو چنده عمو . پول باید داشته باشی .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها