|

بیوگرافی صبا راد و لباس عروس دهه نودی‌اش / مجری سابق به خانه برمیگردیم با همسر جدید

صبا راد مجری سابق برنامه به خانه بر میگردیم است که حالا با تصاویر جالبش در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی ها بودن که بازیگر بودن و حالا شدن بلاگر، خیلی ها هم هیچی نبودن و باز شدن بلاگر، خیلی ها هم شوهراشون یه کاره ای بودن و خودشون شدن بلاگر! اصلا انگار این شغل بلاگری نه تنها تو ایران ما، بلکه تو همه جای دنیا خیلی وسعت پیدا کرده و یه جورایی بیش از اندازه شده. چرا چون هم شخص میتونه هر آنچه که به عنوان نشون دادن و کلاس گذاشتنه رو در این راستا به انجام برسونه و به رخ بکشه، و هم اینکه شهرتی فراون پیدا میکنه و از طرفی هم درامدی بالا داره. مثلا همین صبا راد خودمون. خانوم مجری سابق که حالا شده بلاگر ایستاگرامی در واقع ابتدا در برنامه "به خانه برمیگردیم" مجری بود با درآمدی بسیار معمول و محدودیت های فراوون، اما حالا با شغل بلاگری هم از نظر ثروت بیش از پیش شده اند و هم محدودیتی در ابراز وجود ندارند. صبا راد چهره مشهور و خوش صدای ایرانی که جلوی دوربین رو دوست داشت و ابتدا کار خود را با صدا و سیما آغاز کرد و بعد هم جلوی دوربین اینستاگرام زندگی رو ادامه و ارتقا داد.

صبا راد

صبا راد

البته که خانوم مجری در ابتدا کارشون رو در اینستاگرام با پخت و پز و همچنین آموزش های آشپزی شروع کردن و خبری از انتشار چهره خودشون نبود تا اینکه دیدن ای دل غافل این پیج با این چیزا تا کی میخواد کشیده بشه بالا؟ همین شد که دیگه بیخیال این راه شدن و با ترفند انتشار تصاویر مختلف از خود و همسرشون پیج رو به بیش از 1 میلیون فالوور رسوندن. صبا راد در استوری ها درست به مانند یک بلاگر همه چی تموم فعالیت داره و از روزمرگی و خوشمزه جات های مختلف و تفریحات و همسر و خونه زندگیم تولید محتوا داره. وی تا به حال تغییرات بسیاری در چهره داشته و حالا صورتی به شکل کامل عملی و پروتزی دارد. البته که این مسئله بسیار سلیقه ای هستش ما وقتی موضوع پابلیک میشه نظرات فراوونی هم دریافت میکنه.

صبا راد

بیوگرافی صبا راد و کشف استعداد 

صبا راد یک دهه پنجاهی است که البته اواخر این هه متولد شده. وی در 30 آبان 1359 چشم به این جهان گشوده و زاده تهران می باشد. مجری سابق تلویزیون از فارغ التحصیلان فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی است که خب تو سن ۱۸ سالگی در فیزیوتراپی استعدادش کشف شد و به دلیل صدای خوبی که داشت کارش رو با رادیو آغاز کرد.

صبا راد

از فیزیوتراپی تا رادیو

خانوم خانوما وقتی که 18 ساله بود دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود و در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که در واقع محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهور بود.

همین شد که در نهایت یه روز به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که خب اون موقع یکی از مسئولان رادیو بود برای تست رفت و بعد از قبولی هم به استخدام صدا و سیما دراومد.

صبا راد

شروع با برنامه صبحگاهی

اولین اجرایش در رادیو با برنامه «ورزش ، نشاط و تندرسی» در سال ۱۳۷۷ آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه هم رفت. او سپس در قامت مجری و تهیه کننده ساخت برنامه های مختلف را هم برعهده گرفت

صبا راد

جنجال روزه خواری رو آنتن زنده

یکی از جنجالی ترین بخش های کار صبا راد وقتی بود که در تیر ماه ۹۴ در برنامه "به خانه بر می گردیم" در بخش آشپزی یهو خانوم خانوما بعد از آماده شدن غذا میخواست غذا رو تست کنه که یادش اومد ماه رمضان هستش و در واقع روی آنتن زنده روزه خواری کرده که خب دیگه کار از کار گذشته بود.

کارگردا که متوجه شده بود مجری اشتباه کرده سریعا دوربین رو به سمت دیگری سوئیچ کرد اما خب دیگه عکس ویدیو در فضای مجازی منتشر شده بود.

ازدواج های صبا راد

صبا راد در سال ۱۳۹۲ اولین بار وقتی که ۳۲ ساله بود با آقای مرتضی علی آبادی ازدواج کرد. اما خب این ازدواج اصلا دوام زاید نداشت و فقط سه سال طول کشید و در نهایت سال 95 منجر به طلاق گشت. مرتضی علی آبادی هم مجریه و هم مدتی مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بوده و حالا تجربه بازیگری رو هم داره.

صبا راد

ازدواج دوم

صبا راد برای بار دوم در سال ۱۳۹۶ بود که 37 ساله شد و با آقای مانی رهنما خواننده مشهور که ۴۶ سال سن داشت ازدواج کرد. جالبه که پیش از اعلام این خبر عکس های مشترکی از این زوج منتشر شده بود.

مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد ۱۳۸۰ دارد و مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید هستش که مهریه ای جالب به نظر میومد.

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها