|

طراحی و تزیین ژلیش لاک واسه ناخن کوتاه / دلبریه این سبکا میتونن خوشتیپت کنن واقعی

لاک ناخن انواع بسیار مختلفی داره که در این مطلب قراره با اون دست از طرح و رنگ های مناسب ناخن کوتاه اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن از دست خوشگلاسیون هایی محسوب میشه که میتونه زیبایی یک بانو رو چند برابر کنه. اصلا شما ظاهری کاملا ساده داشته باشید، با لاک ناخن مناسب میتونید سادگی رو از تیپتون دور کرده و کمی شیطنت و جنبش بیشتر بهش ببخشید. شاید قبلتر لاک زدن و یا کاشت ناخن و ژلیش چندان در میون اغلب بانوان عرف نبود و فقط در زمان های مهمانی و عروسی ازش استفاده می کردند، اما امروزه این حرکت بیشتر باب شده و حالا خانوما تو هر سن و سالی که باشن دلشون میخواد لاک بزنن چرا که به نظرشون جذاب و دلربا هستش. اصلا لاک زدن چیزه که میتونه روحیه یک خانوم رو هم بهتر کنه و به ظاهرش دیتیل و تنوعی زیبا ببخشه. لاک ها انواع بسیار مختلفی در طرح و رنگ دارند که همین تنوع و زیبایی باعث شده تا خیلی ها حتی سبک و رنگ استایلشون رو هم با لاکشون ست کنن چرا چون لاک چیزیه که شما نمیتونید هر روز تغییرش بدید و در نتیجه احتمالا میاید یا یه رنگی انتخاب میکنید که به همه تیپ بیاد، و یا اینکه لاکتون رو انتخاب کرده و تیپاتون رو باهاش وفق میدید. به هر حال لاک یه بخش قابل توجه در استایله و انتخاب طرح و رنگ و فرم ناخن هم بخشی بسیار موثر در ظاهر. در مطلب قبلی راجب لاک برای ناخن بلند صحبت کردیم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ ناخن های کوتاه و لاک های مناسبش. پس اگر شما هم ناخن هایی کوتاه دارید با ادامه مطلب ما همراه باشید.

تزیین لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن هندسی و طرح و رنگای شارپ واسه ناخن کوتاه

واسه داشتن یک لاک خاص باید علاوه بر سلیقه خود، به ترند ها نیز توجه داشته باشید. البته که یادتون باشه خودتون و به یه لاک بر روی ناخن محدود نکنید و به خصوص اینکه ناخن های شما کوتاه هستش در این فرم ناخن استفاده از چند رنگ لاک میتونه خیلی خوشگل و کیوت باشه. انتخاب طرح های مختلف و هندسی میتونن بنا به سلیقه و موقعیت شما انتخاب بشن و خوشگلی رو به انگشتان شما هدیه بدن.

تزیین لاک ناخن کوتاه

لاک سبک آمبره میتونه از عروسی تا عزا عالی باشه

برخی از خانوما هم هستن آقا دلشون نمیخواد اصلا ناخنشون طرح و نقش داشته باشه و از طرفی هم خب لاک خیلی ساده رو نمیپسندن و مینیمال بودن بیش از حد مورد پسندشون نیست که خب در این شرایط میتونید به راحتی برید سراغ سبک هایی مثل آمبره که از دو رنگ تشکیل شدن و زیبایی خاص و خانومانه ای هم به دستان شما میدن. آمبره سبکی جذاب برای هر سن و سالیه که میتونه برای هر شرایطی هم مناسب باشه. از عروسی تا عزا.

تزیین لاک ناخن کوتاه

وقتی فرنچ آپدیت شده و حسابی به ناخن کوتاها میاد

شاید قبل تر فرنچ ها تنها در رنگ سفید خلاصه میشدن و بس، اما این سبک امروزه در انواع و اقسام رنگ ها و حتی مدل دار انجام میشه که میتونه زیبایی رو یونیک تر به دستان شما ببخشه. فرنچ به خصوص برای فصل تابستون ایده ای جذاب و منحصر به فردی خواهد بود که میتونه هم به شکل یکرنگ و هم به شکل چند رنگ انجام بشه.

تزیین لاک ناخن کوتاه

با طراحی های گرافیکی ناخن کوتاهتو صفا بده

طرح های گرافیکی میتونن واسه دختران جوان ایده هایی بسیار جذاب باشند که با انواع و اقسام رنگ ها دیزاین میشن. طرح های گرافیکی به خصوص برای تابستان ایده ای زیبا و جنجالی خواهد بود که البته مناسب هر فضایی نیست.

تزیین لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن مات و براق اگه مینیمال پسندی

اگر یک بانوی ساده پسند و مینیمالیست دوستی هستید بهترین راه حل اینه که برید سراغ شیک ترین مدل لاک ناخن که میشه لاک براق یا مات که خب هیچ گونه طرح و رنگی نداره، اما همون براقیت و یا مات بودن لاک میتونه جذابیت رو به ناخن ها ببخشه. این سبک لاک میتونه واسه ناخن های کوتاه خیلی دلبر باشه و به هر مدل استایل و تیپی هم به خوبی بیاد.

تزیین لاک ناخن کوتاه

تزیین لاک ناخن کوتاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها