|

جذاب ترین مدل های عینک آفتابی که 1403 مد شدن / خاص بودن تو جزئیاته که چشمک میزنه

در این مقاله چندتا از جذاب ترین مدل های عینک آفتابی که 1403 مد شدن رو بهتون نشون دادیم که با وجودشون استایل و چهره ی باکلاسی خواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل زیبا این روزا بسیار راحت تر از گذشته هست چرا که شما از طرق مختلفی میتونید در زمینه ی استایل شیک اطلاعات کسب کنید مثلا یه سر به اینستاتون میزنید یکی دو تا پیج رو تو اکسپلورتون میبینید که در مورد مد و فشن هست حالا میخواد تحلیل استایل سلبریتی ها باشه و یا راهنمای چطور تیپ زدن که خب در این بین فرقی نداره چون اطلاعات شما در خصوص استایل با دیدن اون ها بالاتر خواهد رفت چرا که بالاخره مطالب جدید یاد میگیرید و کم کم هنر این رو هم به دست میارید که از مطالبی که آموختید در استایل های روزمره ی خودتون برای بهبود اون ها بهره بگیرید و در نهایت  میشید یه فرد خوشتیپ تو فامیل که خیلی ها دوست دارن مثل شما تیپ بزنن.

اما در این بین موضوعی که وجود داره این هست که درسته که باید اطلاعات در مورد مد و فشن داشته و حتی سعی کنید اون اطلاعات رو در تیپ هاتون پیاده سازی کنید  ولی باید قبل از این موارد شما باید به این که آیا یه آیتمی بهتون میاد یا نمیاد توجه کنید مثلا در خصوص این سوال که خانوم های چاق چگونه لباس بپوشند گفته میشه که این دسته از افراد باید از رفتن به سراغ پارچه هایی که طرح های درشت دارن خودداری کنن چون در این حالت پر تر از اون چیزی که هستن به نظر خواهند اومد پس به این موضوع توجه کنید و در مورد ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون اطلاعات کافی داشته باشید. اما مورد بعدی که سبب خوشتیپ تر شدن شما میشه توجه به جزئیات در استایل هست مثل اکسسوری ها به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از عینک های ترند 2024 رو بهتون معرفی کنیم که پیشنهاد میکنیم برای ترندی و به روز دیده شدن استایلتون به سراغشون برید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

عینک آفتابی ترند 2024

عینک آفتابی خلبانی از ترندهای جذاب و همیشگی

عینک آفتابی خلبانی برای سال های متمادی محبوب و ترند بوده و امسال هم یعنی در 2024 محبوبیت خودش رو حفظ کرده و همچنان روی مد باقی مونده از این رو برای هر خانومی واجبه که یه همچین عینکی رو بین اکسسوری های خودش داشته باشه. در اصل این مدل از عینک برای اون دسته از خانوم هایی که مایل هستن ظاهر کلاسیکی داشته باشن مناسب هست که چهره و استایلشون رو بی نهایت شیک و پیک خواهد کرد. این عینک به علت لنزهای بزرگی که داره پوشش خوبی برای چشم های شما بشمار میاد بنابراین در صورتی که چشمان حساس به نور دارید هم یه گزینه ی عالی برای شما محسوب میشه.

عینک آفتابی ترند 2024

عینک چشم گربه ای زاویه دار مخصوص خانوم های کلاسیک پسند

در دنیای عینک ها اونایی که چشم گربه ای هستن بسیار کلاسیک بشمار میان و بدون شک یه یه ظاهر خاص و منحصر به فرد ایجاد خواهند کرد که به انوع صورت هم میان. البته که شاید در وهله ی اول شما به سبک های الهام رفته شده از وینتاژ که همیشه بوده اند فکر کنید در حالی که اخیرا این مدل از عینک ها اشکال زاویه دار بیشتری به خودشون گرفتن و ترند 2024 شدن که جذابیت بینظیری به استایل شما میبخشن و اون رو حسابی مدرن و به روز جلوه میدن.

عینک آفتابی ترند 2024

عینک هایی با فریم رنگی؛ ترندی از جنس نشاط

این روزا خیلی از افراد به استفاده از آیتم هایی به رنگ نود در استایلشون علاقمند شدن و حتی میکاپ ها هم طوری شدن که به این سمت و سو رفته و یه جورایی دیگه خبری از رنگ های شاد در استایل نیست که خب این یه مقدار تیپ شما رو یکنواخت و دلمرده نشون میده ولی خب شاید طرفدار این هم نباشید که در استفاده از رنگ ها بیش از حد اغراق کنید که توصیه ی ما به شما برای این که رنگ در استایل داشته باشید ولی اونقدری نباشه که معذبتون کنه، رفتن به سراغ عینک هایی با فریم رنگی هست که در 2024 ترند شدن و خیلی از مدل های حاضر در دنیا از اون ها در استایل های مختلفشون بهره گرفتن. پس شما هم بدون درنگ و تامل به سراغ یه همچین عینکایی برید و زیبایی رو در استایل خودتون به حد اعلا برسونید.

عینک آفتابی ترند 2024

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها