|

بیوگرافی مهران غفوریان و کاراته حرفه‌ایش / بهروز خالی بند با نیم قرن سن همسر مدل داره

مهران غفوریان بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها در زخم کاری ایفای نقش دارد و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد در سن و سالی که کسی فکرشم نمیکنه یهو تغییر مود میدن و فاز شغلیشون رو به شکل کلی عوض می کنند. اینکه بتونی یهو وارد یه سبک شغل و حرفه دیگه شی و درش سرپا هم بمونی، واقعا کار دشواریه که خب چهره هایی همچون پژمان جمشیدی و مهران غفوریان ثابت کردن شدنیه. داستان پژمان خان رو که خب میدونید، فوتبالیست بود یهو شد بازیگر. اما قصه مهران غفوریان چیه؟ احتمالا براتون سوال شده ایشون که از ابتدا هم بازیگر بودن، مگه از جای دیگه ای سر درآوردن! که خب در پاسخ باید بگیم بله درسته مهران غفوریان، این بازیگر محبوب و جذاب ایرانی اولین بار با سریال "زیر آسمان شهر" در سال 1380 بود که شهرت یافت که البته کارگردان این کار خودش بود و نشون داد واقعا بلده کاره. نه تنها در بازیگری، بلکه در کارگردانی سریالی اینچنین محبوب. مهران غفوریان در واقع تغییرش اونجایی رخ داد که یک عمر مخاطب ایشون رو با نقش و سبک های طنز دید، اما به یکباره زد تو فاز کاراکتر های جدی و ژانر های اجتماعی که خب نمونه بارزش هم میشه سریالی که این روزها طرفداران فراوونی پیدا کرده. "زخم کاری".

زخم کاری سریالی در نمایش خانگی است که جمعه به جمعه قسمت جدیدش میاد و مهران غفوریان در اون نقشی تاثیرگذار دارد. مهران غفوریان رو این روزها دیگه کسی با نقش های طنز نمیشناسه که خب این امر خوبی بدی های خاصی به همراه خود داشت.

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان این روزها سن و سال کمی نداره و فیکس پنجاه سالشه. آقای بازیگر نیم قرنه یک شهریور ماهیست که در روز سوم این ماه به دنیا اومده. وی در سال 1353 چشم به جهان گشود و زاده تهران می باشد. 

مهران غفوریان یک چهره تحصیل کرده اهل هنر است که در رشته نقاشی از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل لیسانس شد. او از 18 سالگی بازیگری رو آغاز کرده و با نقش بهروز خالی بند "زیر آسمان شهر" شهرت یافت.

مهران غفوریان

خانواده و اصالت مهران خان

مهران غفوریان در خیابان مولوی به دنیا اومده و پدرش ناخدای نیروی دریایی ارتش و مادرش نیز معلم بازنشسته می باشد که اصالتا اهل تبریز هستند. مهران غفوریان تنها یک برادر دارد که بار ها در فضای مجازی شناخته شده و موزیسین می باشند. این یک برادر بزرگتر از مهران است و مهدی غفوریان نام دارد.

مهران غفوریان

اولین تجربه بازیگری و همکاری با رفیق دوران کودکی که الان بازیگره

جالبه اول دبیرستان شاهد احمدلو که این روزها بازیگر و البته کارگردان سینماست، همکلاسی بوده ام. از طرفی هم به شدت به بازیگری علاقمند بودم و همین شد که در سال 1371 وقتی که شاهد میخواست یک فیلم برای جشنواره سوره بسازه، در این فیلم با او همکاری کردم و به دست جفتمون ساخته شد. این فیلم در اصفهان اول شد و جایزه دریافت کرد. 

مهران غفوریان

شروع حرفه ای تو سن 20

مهران غفوریان این مسیر رو ادامه داد و اولین بار در سال 1373 زمانی که تنها 20 سال سن داشت به پیشنهاد یکی از دوستانش برا تست مجموعه آیتمی "جنگ 39" به کارگردانی داریوش کاردان شرکت نمود و رفت جلوی دوربین.

مهران غفوریان

ازدواج در مرکز خرید و دخترش

مهران غفوریان تا 40 سالگی مجرد بود و در سال 1393 با دختری به نام آرزو آشنا شد و ازدواج کرد. داستان آشنایی این زوج برمیگرده به یک مرکز خرید که باعث آشنایی اونها شد و بعد تصمیم گرفتن با هم ازدواج کنند. مهران غفوریان و آرزو بانو در سال 1397 نیز صاحب فرزندی دختر به نام هانا شدند.

مهران غفوریان

کمربند مشکی کاراته

در رابطه با ورزش مهران غفوریان میگه وقتی صحبت از ورزش میشه اغلب مردم به اندام خاصی میاد به ذهنشون و به طور مثال من اگه بگم ورزش میکنم باور نمیکنن و شاید حتی مسخره کنند. اما در واقع من هم مدتی رو به شکل جدی ورزش میکردم و تونسن تا درجات خوبی هم کمربد کاراته رو بگیرم. 

مهران غفوریان

شغل دوم

خیلی از بازیگران هستن که شغل دومی هم دارند و مهران غفوریان نیز از این قائله مستثنی نیست. در سال ۱۳۸۹ اولین فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور جمعی از بازیگران مشهور در تهران افتتاح شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

لاغری حاشیه ساز مهران غفوریان بخاطر لگن

لاغریه مهران غفوریان از دست موضوعاتی بود که هنوز هم برای خیلی ها عادی نشده و برخی هم هستند که مهران خان رو با همون سایز پیشین دوست دارند، اما اونچه که مهمتره سلامت افراد هستش. مهران غفوریان بخاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشت مجبور شد یک بار تن به عمل جراحی لاغری بده که خب میگه بیشتر سایزم کم شد تا وزنم. او سپس به خاطر آسیب مفصل لگن با رژیم غذایی تونست ۵۳ کیلوگرم ، کاهش وزن بده که وزنی کاملا مشهوده.

مهران غفوریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها