|

خیلی سریع مکش جارو برقی رو بالا ببر / ترفندای سه سوته تا همه آشغالا رو برات جمع کنه

توی این مطلب، ترفندای سریع و راحتی رو بهتون میگیم تا خیلی ساده گیر جاروبرقی رو برطرف کنید و این وسیله پر کاربرد رو به روز اولش برگردونید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گاهی پیش میاد که جارو برقی مثل قبل کار نمی کنه و اونجور که باید آشغالا رو از روی زمین جمع نمی کنه! این اتفاق خیلی میتونه باعث اعصاب خوردی بشه ولی خب این مساله هم راه حل های خودش رو داره... پس باید به اعصاب خودمون مسلط باشیم و راهکارهای ساده ای که در این زمینه وجود داره رو به کار بگیریم تا دوباره مکش جارو برقی رو بالا ببریم.

توی این مطلب، ترفندهای سریع و راحتی رو بهتون میگیم تا خیلی ساده گیر جاروبرقی خودتون رو برطرف کنید و این وسیله پر کاربرد رو به روز اولش برگردونید و یه خونه تمیز و مرتب رو تحویل بگیرین. تا پایان همراه ما باشید.

vacuum-5

اول کیسه جاروبرقی رو چک کنید

اولین مشکلی که بعد از کم شدن مکش جاروبرقی باید به اون توجه کنید، کیسه جارو برقیه. پر شدن و یا سوراخ و پاره شدن اون میتونه مکش و کارکرد جارو برقی رو خیلی پایین بیاره.

اگه کیسه جاروبرقی شما یک بار مصرفه اون رو عوض کنید و اگر یک بار مصرف نیست اون رو داخل یک کیسه پلاستیکی خالی کنید. بهتره اون رو بشویید و خشک کنید و سپس سر جای خودش قرار بدید. خواهید دید که مکش جاروبرقی به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کنه. پس برای اولین قدم ببینید کیسه جاروبرقی شما چه وضعیتی داره.

vacuum-7

فیلترها رو تمیز یا تعویض کنید

جاروبرقی های امروزی معمولا دو فیلتر دارن تا از ورود گرد و غبار به موتور جاروبرقی جلوگیری کنن. این فیلترها گرد و خاک زیادی رو به خودشون میگیرن و در این صورت مکش جاروبرقی پایین میاد. دفترچه راهنمای جاروبرقی خودتون رو ببینید و اگه فیلترها قابل شستشو هستن، اونا رو بشویید و خشک کنید و سر جای خودشون قرار بدید وگرنه نسبت به تعویض اونها اقدام کنید. این کار تا حدود زیادی باعث بالا رفتن مکش جاروبرقی شما میشه.

vacuum-6

لوله خرطومی رو بررسی کنید

گاهی پیش میاد که در هم تنیده شدن پرز و مو، کلافی رو به وجود میاره و راه لوله خرطومی و یا دسته جاروبرقی رو می بنده. این اتفاق مکش جاروبرقی رو تا حد زیادی کاهش میده. پس اقدام بعدی که پس از پایین اومدن مکش جاروبرقی باید انجام بدید اینه که مسیر لوله خرطومی و دسته جاروبرقی رو بررسی کنید و اگر مسدود شده اون رو باز کنید. بعد از این کار خواهید دید که مکش جارو برقی به صورت محسوسی افزایش پیدا میکنه.

vacuum-8

محل اتصالات گاهی دردسرساز میشن

گاهی پیش میاد که جاروبرقی هیچ کدوم از مشکلاتی که تا اینجا بهشون اشاره کردیم رو نداره ولی محل اتصالات لوله خرطومی و پارویی جارو برقی باز شده و هوا میکشه. این اتفاق به میزان زیادی مکش جاروبرقی رو پایین میاره و شما رو با مشکل مواجه میکنه. محل اتصالات لوله و دسته جاروبرقی رو چک کنید و اگر مشکلی وجود داره اون رو رفع کنید.

vacuum-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها