|

بیوگرافی و همسر اول و دوم صبا راد / تغییره چهره مجری به خانه بر می‌گردیم در کنسرت

صبا راد مجری سابق ایرانیست که البته حالا دیگه فعالیتی در این حوزه نداره و همراه با همسرش در اینستاگرام بلاگر است.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- خیلی از چهره های مشهور هستن که دیگه از کشور رفتن و اونور آب زندگی می کنند. البته که این رفتنه چون با کشف حجاب همراه بوده خب هم به شدت جنجالی شدن و هم اینکه دیگه اجازه برگشت به تلویزیون و حرفه ای که درش مشغول به کار بودن رو ندارند. البته که خیلی از چهره ها هم داخل کشور دست به این حرکت زدن و موندن هنوز و بی حاشیه به کارشون ادامه میدن. اما دسته سومی هم وجود دارن که رفتن و برگشت خوردن چرا که به دلایلی شخصی دوست نداشتن خارج از ایران زندگی کنند. مثلا نمونه بارز این نمونه خانم صبا راد می باشد که خب قبلتر در برنامه "به خانه بر می‌گردیم" مجری بود و مشهور، اما حالا چند سالی میشه که دیگه در این حوزه فعالیت ندارن و تنها در اینستاگرام دیده میشن. ولی خب میدونید که اینستاگرام دیگه از هزار تا تلویزیون و اجرا و شغل های حرفه ای بیشتر درآمد زایی داره و میتونه افراد رو به شهرت برسونه.

صبا راد هم که خب با شهرت قبلی به این راستا ورود کرد و حالا می بینیم که خانوم مجری تبدیل به خانوم بلاگر شده و خیلی خیلی بیشتر از قبل درآمد و البته معروفیت داره. البته که با وجود تغییرات چهره!

صبا راد

بیوگرافی و تغییرات صبا راد

صبا راد (فاطمه راد) یکی از شناخته شده ترین مجریان زن ایرانی محسوب میشه که اصلا با حضور ایشون برنامه به خانه بر می‌گردیم شهرتی دوست داشتن میون بانوان ایرانی پیدا کرد. صبا راد از متولدین دهه پنجاه است و در روز 30 آبان سال 1359 به دنیا اومد. وی که یک روز در میون در برنامه ذکر شده در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر میشد، حالا پیجی با بیش از 1 میلیون فالوور دارد. صبا راد از سال 75 یعنی 16 سالگی گویندگی رو از برنامه "ورزش نشاط تندرستی" آغاز کرد و میشه گفت من جمله نویسندگان رادیویی به شمار میاد.

صبا راد

جالبه که صبا راد به گفته خودش برخلاف بسیاری از افراد که شیفته ورود به این عرصه هستند و آرزونه بیان و بشن این کاره، اصلا علاقه ای نداشت و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داد و اصلا هم فکرشو نمیکرد که بتونه با مردم ارتباطی برقرار کنه، اما شد. او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده و این سابقه رو در کارنامه خود به ثبت رسونده. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده و حدود 100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

صبا راد این روزها با چهره ای بسیار متفاوت از اونچه که ما در تلویزیون میدیدیم در اینستاگرام فعالیت داره و عمل و تزریقات بسیاری در چهره خود داشته.

صبا راد

ازدواج با مرتضی علی آبادی (ازدواج اول)

صبا راد در رابطه با ازدواج اولش میگه شاید برای خیلی ها عجیب به نظر بیاد اما من به شکل کاملا سنتی آشنا شدم ازدواج کردم. در واقع صبا راد با همسر سابقش توسط یکی از دوستانشون به هم معرفی شدن و تو مدت زمان کوتاه در رابطه با دیدگاه هایی که برای ازدواج دارن صحبت کردن و متوجه شدن که از نظر ذهنی شباهت خوبی به هم دارند و همین شد که خیلی زود پای سفره عقد نشستن. 

صبا راد

جدایی صبا راد از همسر سابقش و نظر مرتضی علی آبادی درباره وی

مرتضی علی آبادی همسر سابق خانم مجری در رابطه با زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت: قطعا کسی که تصمیم میگیره با فرد شناخته شده ای ازدواج کنه، میدونه که این مسیر سختی های خاص خودش رو هم داره. البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شدم و ما دیگه هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی در ادامه گفت: اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده بود به این دلیله که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشه که هوادار ما هستند.

صبا راد

و اما ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد اما این روزها همراه با مانی رهنما خواننده مشهور ایرانی زیر یک سقف است. وی که چند سالی میشه با مانی رهنما ازدواج کرده و در صفحه اینستاگرامش عکس و ویدیوهای بسیاری همراه با هم به اشتراک می گذارند. نحوه آشنایی صبا راد با مانی رهنما در کنسرت آقای خواننده بود که خب رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما نیز در پاسخ به او از عشق و دلبستگی نوشت. همین موارد باعث شد تا کنجکاوی مردم جهت دونستن ارتباط اصلی بین این دو چهره برانگیخته بشه که خب در نهایت هم خبر ازدواجشون به دست مانی رهنما تایید شد. مانی رهنما نوشت:

تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد

مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ١٣٩٦

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها