|

بیوگرافی و قبل و بعد مهراوه شریفی نیا / پانته‌آی زخم کاری کری خوانی میکنه مردونه

مهراوه شریفی نیا بازیگر جذاب ایرانیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و حال با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که اصلا از همون بدو ورود به این عرصه، طرفدار پیدا میکنن و به دل میشینن. مثلا مهراوه شریفی نیا نمونه بارز آن دست از هنرمندان هستش که تو هر نقش، چه مثبت و چه منفی دیده شد، مورد توجه مثبت مخاطبی قرار گرفت. البته که مهراوه شریفی نیا همیشه و همیشه به دلیل چهره ساده و ماهیت مثبتش، تو نقش های خوب دیده شده و کاراکتر های این مدلی رو بهش دادن. اما خب به هر حال این سبک پیش رفتن هم یه جا تکراری میشه و دیگه جواب نمیده. همین شد که مهراوه شریفی نیا رو اینبار در سریال نمایش خانگی "زخم کاری" با چهره ای جدید دیدیم. البته که چهره از نظر ذات و درونیت کاراکتر بود نه فیسی! و اتفاقا میشه گفت مهراوه بانو من جمله هنرمندانی هستش که انگار خیلی دلش نمیاد به فیسش دست بزنه و گریم سنگین بشه. به همین دلیل همیشه و در هر کجا زیبا و یک شکل دیده میشه. چه مثبت و چه منفی!

مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا و ساز تخصصی اش

مهراوه شریفی نیا یا بهتره بگیم پانته‌آ در زخم کاری که زنی حیله گر رو ایفای میکنه، از متولید ن دهه شصت می باشد. خانوم بازیگر که لب مرز به دنیا اومد، این روزها 43 سال سن دارد. البته که منظور از لب مرز لوکیشن و جایگاه نیست، بلکه به لحاظ سالی بود که خب مهراوه شریفی نیا دقیقا در سال 1360 به دنیا آمد. وی یک فروردین ماهیست که در روز 29 در تهران چشم به جهان گشود. این بانوی بازیگر دیپلم ریاضی دارد و در دانشگاه هنر تهران و در رشته موسیقی نیز تحصیلات دارد که ساز تخصصی او پیانو می باشد. 

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خوند اما خب از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او سابقه دستیار کارگردانی رو هم داره و در پروژه "شاخه گلی برای دبورا" دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

مهراوه شریفی نیا

پارتی یا استعداد؟ ورود مهراوه شریفی نیا به بازیگری

بسیاری از بازیگران هستند که از طریق خانوادشون به این عرصه ورود کردن. در این بین برخی استعدادش رو دارند و پیشرفت قابل توجهی می کنند، اما برخی به واسطه اسم پدر یا مادر بولد می شوند. مهراوه شریفی نیا نیز از خانواده ای هنرمند و بازیگر به این عرصه پا گذاشت. وی که فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است، خواهری بازیگر به نام ملیکا شریفی نیا نیز دارد. محمدرضا شریفی نیا‌ در 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان متولد شد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، 1373) دیده شد.

مهراوه شریفی نیا

آزیتا حاجیان نیز متولد 21 دی 1336 در ملایر و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون هستش که خب لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر دارد.

مهراوه شریفی نیا

کری خانی مهراوه شریفی نیا سر پرسپولیس

مهراوه شریفی نیا یه پرسپولیسی شش آتیشه هستش و از اون دست بانوان هستش که در جنگ زرگری و کری خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و تا این حده که هر استقلالی جرات کل کل با ایشون رو نداره. مهراوه شریفی نیا از طرفی هم از دست فعالان جنبش سایبری علی آبی هستن و کافیه تا یه جست و جوی ریز تو سوشال مدیا داشته باشید تا عکسای کاملا قرمز این چهره توانا رو ببینید.

مهراوه شریفی نیا

اولین بازیگری مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا اولین بار در فیلم "دزد عروسکها" ایفای نقش کرد که البته اون موقع تنها 8 سال سن داشت و همراه با مادرش در این فیلم بازی کرد. مهراوه بانو در سال 1379 بود ک در فیلم "زیر پوست شهر" همراه با باران کوثری بازی داشت اما خب اوج شهرت وی با حضور در سریال "روز حسرت" در سال 1387 بود. 

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

ازدواج مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا تا به حال ازدواج نکرده مجرد می باشد. 

مهراوه شریفی نیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها