|

آشنایی با انواع رنگ موی یخی و فرمولاسیون اونها / تابستونه این رنگ موی ترند جذاب رو دریاب!

رنگ موی یخی چند سالیه که خیلی ترند شده و افراد زیادی این رنگ موی جذاب رو انتخاب می کنن. در این مطلب در مورد فرمولاسیون اونها صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا تجربه کردی که تغییر رنگ مو چقدر میتونه توی چهره و کلا استایل هر آدمی تاثیر بذاره. اگه رنگ مو درست و اصولی انتخاب بشه واقعا تحول مثبتی در صورت و تیپ افراد ایجاد میکنه که واقعا جذابه. این روزا و در دنیای مد و فشن، رنگ موهای خیلی متنوعی وجود داره که هرکس با توجه به سلیقه خودش اونا رو انتخاب میکنه ولی خب باید بگیم که فقط سلیقه در این قضیه دخیل نیست و باید فصل، رنگ پوست و چیزهای دیگه ای رو هم مد نظر قرار بدیم.

رنگ موی یخی چند سالی میشه که خیلی ترند شده و افراد زیادی این رنگ موی جذاب و خاص رو انتخاب می کنن. امروز می خوایم در مورد انواع رنگ موی یخی صحبت کنیم، هر کدوم به چه رنگ پوستی میاد و اینکه با چه ترکیب رنگی و فرمولی میشه به اونها رسید. تا پایان همراه ما باشید.

yakhi3

yakhi1

رنگ موی یخی آبی

یخی آبی یه رنگ موی جذابه که رسیدن به اون سخته و فقط افراد متخصص در زمینه رنگ مو می تونن به این رنگ زیبا برسن. برای رنگ یخی آبی، موهای شما باید به پایه خیلی روشن برسه برای همین باید از رنگ موهای با کیفیت استفاده کنید تا آسیبی به موهاتون وارد نشه.

برای رنگ یخی آبی، موها باید به پایه ۱۰ برسه، سپس از واریاسیون آبی با رنگ پلاتینیوم برای رسیدن به این رنگ استفاده بشه. رنگ آبی یخی در انواع هایلایت، آمبره، سامبره و غیره روی رنگ ‌ها اجرا میشه در نتیجه علاوه بر رنگ باید در مورد نوع رنگ کردن هم تصمیم بگیرید. این رو هم باید بگیم که این رنگ فانتزیه و حتما باید در فاصله ‌های زمانی کوتاه تجدید بشه، به همین دلیل نیاز به نگهداری زیادی داره.

yakhi-aabi

رنگ موی یخی نقره ای

اگه جزو کسانی هستید که موهای سفید زیادی دارید و از رنگ موی تیره خسته شدین، رنگ موی یخی نقره ای انتخاب عالی برای موهای شماست. این رنگ جذاب، ظاهری خاص به چهره و استایل شما می بخشه.

برای رسیدن به این رنگ ابتدا باید موهای شما به پایه ۱۰ برسه سپس باید با شامپوی ضد زردی، زردی موها گرفته بشه. حالا باید بلوند نقره ‌ای رو به اندازه ۱۰ سانتی متر، همراه با ۳ سانتی متر واریاسیون خاکستری، ۳ سانتی متر واریاسیون نقره ‌ای و ۳۰ سی سی اکسیدان شماره یک ترکیب کنید و روی موها بزنید.

برای رنگساژ می‌ تونید از شامپو رنگ نقره‌ ای یا یخی استفاده کنید و البته برای زیباتر نگه‌ داشتن موها بهتره هر چند وقت یکبار برای رنگساژ به آرایشگاه سری بزنید.

yakhi-noghrei

رنگ موی یخی صدفی

یکی دیگه از انواع جذاب رنگ موی یخی، یخی صدفی هست که تغییر فوق العاده ای روی چهره شما ایجاد میکنه. برای رسیدن به این رنگ، به موهای کاملا سالم نیازه تا به پایه 10 یعنی روشن ترین پایه مو برسن. سپس برای رسیدن به این رنگ باید رنگ صدفی پایه رو با هایلایت مخلوط کنید و یا از واریاسیون صدفی استفاده کنید.

yakhi-sadafi

رنگ موی یخی دودی

این رنگ موی شیک و زیبا برای کسانی مناسبه که رنگای خیلی روشن دوست ندارن. گفته میشه که بدون دکلره هم میشه به این رنگ رسید اما روی موی دکلره بهتر خودش رو نشون میده.

برای رسیدن به این رنگ بدون دکلره باید ۳۰ میل از رنگ بژ روشن رو با ۴۰ میل بژ تیره و ۳۰ میل زیتونی ۷ و ۲۰ میل دودی ۶ مخلوط کنید. در نهایت به رنگ خود به میزان ۴ سانت واریاسیون نقره‌ ای و اکسیدان شماره یک اضافه کنید.

همین ترکیب رنگ با دکلره هم روی موها امکان پذیره، اما برای رنگ موی یخی دودی، نیاز نیست که موهای شما مثل بقیه رنگ‌ های یخی به پایه ۱۰ برسه. برای این رنگ پایه های پایین‌ تر هم جواب میده.

yakhi-doodi

اگه به آراستگی و زیبایی خودتون اهمیت میدین، صفحه مد و فشن سایت شایانیوز رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها