|

رنگ موهای ترند 2024 / با این رنگا از بس خوش فیس میشی همه آدرس آرایشگرتو ازت میخوان

توی این مطلب رنگ موهای ترند 2024 بهت معرفی میشه تا با توجه به سلیقه خودتون، یکی از اونها رو انتخاب کنید و جذاب تر و زیباتر از قبل بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ کردن موها واسه خیلی از خانم ها و آقایون یه کار جذابه که حس خوبی بهشون میده. خیلی ها به خاطر پنهان کردن سفیدی موهاشون و خیلی های دیگه هم به خاطر زیبا شدن، موهای خودشون رو رنگ میکنن. هیچ محدودیتی هم در این زمینه وجود نداره و میشه مو رو به انواع رنگ های تیره و روشن درآورد!

کسانی که اهل رنگ کردن موهاشون هستن حتما نیم نگاهی هم به رنگ های مد روز جهانی دارن تا از قافله مد و زیبایی عقب نمونن. توی این مطلب رنگ موهای ترند 2024 رو بهتون معرفی می کنیم تا با توجه به سلیقه خودتون، یکی از اونها رو انتخاب کنید و جذاب تر و زیباتر از قبل بشید. تا پایان همراه ما باشید.

hair-color5

رنگ موی ترند 2024؛ قهوه ای تیره

رنگ موهای ترند 2024 تنوع بالایی داره و انواع رنگ های روشن تا تیره رو در بر میگیره پس خیالتون راحت باشه که با هر سلیقه ای میتونید در دایره این مد قرار بگیرید.

قهوه ای تیره یکی از زیباترین رنگ موهای ترند امساله که بسیار جذابه و به خیلی از رنگ پوست ها میاد. اگر موهاتون رو به رنگ قهوه ای تیره دربیارید و مقدار کمی هایلایت های روشن تر هم به موهاتون بزنید بسیار زیبا و شیک خواهید شد.

hair-color1

رنگ موی ترند 2024؛ نقره ای خاکستری

یکی دیگه از رنگ موهای جذاب امسال، نقره ای خاکستری هست که سلیقه کسانی که رنگ موی روشن می پسندن رو ارضا میکنه. این رنگ مو به پوست های روشن، گندمی و تیره میاد و ظاهری جذاب و خاص برای شما ایجاد میکنه.

hair-color7

رنگ موی ترند 2024؛ مسی نارنجی

یه رنگ خاص و چشمگیر دیگه که بیشتر به رنگ پوست های روشن میاد، مسی نارنجی هست. باید بگیم این رنگ هم در لیست رنگ موهای ترند 2024 قرار داره و بسیار هم زیباست. اگر رنگ پوست روشن دارید و تا حالا این رنگ رو امتحان نکردید وقت مناسبیه تا با یه رنگ جذاب، ظاهری متفاوت و مد روز برای خودتون بسازید.

hair-color8

رنگ موی ترند 2024؛ بلوند و قهوه ای

اگر هایلایت رنگ موی مورد اول رو روشن تر و بیشتر در نظر بگیرید، به رنگ موی ترند بعدی می رسید که این یکی هم بسیار چشمگیر و زیباست؛ ترکیبی از بلوند و قهوه ای که موهاتون رو زیباتر و پر حجم تر نشون میده و هماهنگ با مد روز اروپا هم خواهید بود.

hair-color3

رنگ موی ترند 2024؛ بلوند یخی

بلوند یخی از اون رنگ های خاص و زیباست که چند ساله مورد توجه قرار گرفته و روی موهای افراد زیادی از سراسر جهان نشسته. این رنگ مد سال 2024 هم هست و شما رو بسیار شیک و جذاب خواهد کرد.

hair-color2

hair-color4

رنگ موی ترند 2024؛ آلبالویی

خیلی ها در سراسر جهان علاقمندن تا موهاشون رو به رنگ های طیف قرمز دربیارن. باید بگیم که این رنگ ها به انواع رنگ پوست ها میاد و ظاهر شما رو خاص و فریبنده میکنه.

رنگ آلبالویی هم ترند 2024 هست و طرفداران این رنگ رو بسیار خوشحال میکنه تا با خیال راحت از اینکه آلبالویی مد جهانی هست، این رنگ رو انتخاب کنن و حسابی هم بدرخشن.

hair-color6

hair-color6

اگه به ظاهر خودتون اهمیت میدید، صفحه دانش آراستگی سایت شایانیوز رو از دست ندید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها