|

رنگ مو ترند تابستانی 2024؛ رنگ موهاتو تو تابستون خز نکنی رنگ مو هم ترند داره

رنگ مو تو یه کل استایل تون تاثیر داره و مدت زیادی همراهتونه پس هوشمندانه انتخابش کنید ترندهاشو بدونید

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- باربی ها هنوز تاثیر خود را از ترندهای رنگ مو کاهش نداده اند از این رو بلوند ها هنوز رنگ هایی برای ملکه های سلطنتی است و می توانیم بگوییم بلوند از دیر زمان است که رنگ تابستان است و چیزی که در روزهای طولانی و آفتابی وجود دارد باعث می شود که هوس نور و روشنایی کنید افراد مشهور هم مانند بیانسه و ریحانا امسال روند بزرگی از بلوند ها را به همراه آورده اند هرچند که در 2024 عسل طلایی بیشتری نسبت به باربی دارد.

تغییر رنگ موهای شما با فصل می تواند کل استایل و تیپ شما را تغییر دهد و تازگی را به آن ببخشد. حتی کوچکترین کاری روی موهای شما باعث می شود تغییر زیادی کنید و مانند خورشید که بیرون است نور را بتابانید سپس می توانید آرایش استایل و ناخن های خود را تغییر دهید و رنگ مو به معنای واقعی کلمه کل تیپ را به ما دیکته می کند.

b256dee55f91cde798d4b356f0a5d1a2

البته اگر از قبل می دانید که می خواهید بلوند کنید بهتر است که ماسک مو و مواد مغذی مو را در نظر بگیرید تا از شکستگی مو جلوگیری کنید و به نرم شدن و آبرسانی مو کمک می کند و پوست سر شما را مرطوب کرده و از این رو باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید چرا که تابستان می تواند برای موهای شما به دلیل آفتاب سوزان آسیب زا باشد مخصوصا اگر در کنار استخر و زیر نور مستقیم قرار بگیرید.

هایلایت کلاسیک بلوند برای مو

بلوند کلاسیک همیشه در بین رنگ آمیزی ها جایگاه دارد و ما نمی توانیم از بلوند های فراگیر در تابستان فرار کنیم در این فصل برای داشتن بلوندی رویایی بلوند یخی خامه ای را برای هایلایت انتخاب کنید.

Untitledشص

قهوه ای با هاله هایی از رنگ طلایی

این پیچ و تاب گرم طلایی گرم روی پوست سبزه که با رنگ های گرم تناژ کاراملی ترکیب شده بسیار خیره کننده است و این مشابه رنگی است که victoria monet برنده جایزه گزمی استفاده کرده است و می تواند از نگاه خورشید تقلید کند که بسیاری از مردم در ماه های گرم به آن دست می یابند. تن های درخشان و طلایی مو در یک چهره غرق می شود و ظاهری روشن و جوان را به شما می بخشد و ما توصیه می کنیم قهوه ای گرم کاراملی و بالیاژی از طلایی را با رنگ های پایه مخلوط شده است را درخواست کنید.

905002ea558426cfb828eab377f0a26d

یثشص

زیبایی رنگ های پاستلی

به دنبال چیزی فراتر از رنگ های بلوند و قهوه ای هستید ؟رنگ های پاستیلی به شکل عمده ای در تابستان باز خواهند گشت و شما را برای شبیه یک پری بودن آماده می کنند. توجه داشته باشید که رنگ های پاستلی به معنی یک فرآیند کامل سفید کننده مو هستند و بعد از آن یک نتیجه خیره کننده را به شما ارائه می دهند.

df49556f8b79fd8156eba02abd64fa4e

چچچچچچچچچچچچچگکح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها