|

هتل‌های الان تخفیف خورده تفلیس و جاذبه های دیدنی / برو گرجستان بدون ذره ای نگرانی

گرجستان یکی از جذاب ترین کشورهای اروپا محسوب میشه که جهت سفر خیلی ایده آله و در اینجا با هتل های به صرفه‌اش آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از ایرانی ها در حال رفت و آمد و سفر به کشورهای اروپایی هستند. یکی از کشورهای جذاب و پرطرفدار میون ایرانی های علاقمند به رقص و آواز محلی و سنتی کشور گرجستان می باشد. تفلیس پایتخت و البته بزرگ‌ترین شهر گرجستان محسوب میشه که خب یکی از شهرهای بزرگ در شرق قاره اروپا هستش. در واقع این روزا تفلیس از نظر نزدیکی جغرافیایی و هزینه های سفر مناسب، یکی از بهترین مقاصد جهت سفر گردشگری ایرانیان می باشد که خب جاذبه های معروف بسیاری نیز دارد. اما هزینه هایی که یک سفر داره همیشه موضوعی نگران کننده برای مسافران می باشد. هزینه هتل ها مهم ترین اونهاست که البته همیشه حل شدنیست. چرا که شما تنها با کمی تحقیق میتونید از هتل های مقرون به صرفه و البته اونهایی تخفیف گذاشته اند مطلع شوید. 

ما در این مطلب میخوایم سری بزنیم به اون دست از هتل های که تخفیف خورده و دیگر هتل های به صرفه که در حال حاضر مناسب ترین زمان جهت رزرو شون هست. در ادامه با ما همراه باشید تا با این هتل ها آشنا بشیم.

9c0830fe5b877d027e23de4e

قیمت های هتل برای سه شب

4543

کلیسای جامع تثلیث تفلیس

بی شک یکی از مورد توجه ترین جاذبه هایی که در تفلیس وجود دار و جاذبه گردشگری محسوب میشه، کلیسای جامع تثلیث هستش که در کنار اهمیت مذهبی که داره، به دلیل زیبایی و شکوهش، بسیاری از افراد رو به سمت و سوی خود دعوت میکنه. گرچه که این کلیسا مخصوص پیروان و مسیحیان ارتدکس هستش، اما ورود بهش برای همه مردم آزاد و رایگان می باشد.

0d2a3bbfbf36b59091684e69

شهربازی متاتسمیندا و بام تفلیس

اما اگر بخوایم یه جذابه طبیعی نام ببریم باید بگیم یکی از محبوب ترین جاذبه های طبیعی و هیجانی تفلیس این شهربازی هستش که با درختان فراوونی پوشیده شده و نباید از دستش بدید. این پارک وسیع متاتسمیندا، که خب یه پارک و یک شهربازی جذابه، در ارتفاع قرار گرفته و جالبه که به تموم شهر اشراف داره.

Metatsminda-Park-Tbilisi

پارک آبی جینو پاردایس

این مجموعه که جینو پارادایس نام داره، در واقع یک مجموعه بزرگ، تفریحی و چند منظوره هستش که میتونه برای شما یک روز تفریحی و متفاوت رو در تفلیس رقم بزنه و سازنده لحظات ناب شما باشه. ناگفته نمونه فرقی نداره چه زمان به بزرگترین شهر گرجستان سفر کنید، در هر صورت درهای جینو پارادایس در تمام روزهای سال به روی شما باز خواهد بود.

b09e8c6d48d0c5dfa7b07a8a

ناریکالا

اگر رفتین تفلیس و نمیدونین بازدیدتون رو از کجا شروع کنین، بهترین انتخاب برای شما این قلعه باستانی یعنی ناریکالا هستش. این قلعه باستانی در واقع قدیمی ترین ساختمان شهر تفلیس هستش که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری پایتخت گرجستان محسوب میشه.

52453

سد ژینوالی

سد ژینوالی که در ۶۰ کیلومتری شهر تفلیس واقع شده، از زیباترین جاذبه های تفلیس هستش که وقتی به کنار سد میرسید، یه منظره جذاب و دلربا دریاچه در کنار کوه ها توجه شما رو به خود جلب خواهد کرد.

zhinvali-dam3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها