|

بهترین جا برای یخچال / اگه بذاریش اینجا بعده یه مدت دیگه خوراکیا رو تو دلش سرد نمیکنه

در این مقاله در خصوص بهترین جا برای یخچال در آشپزخانه باهاتون صحبت کردیم تا برای این آیتم یه جای خوب انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از خانوم ها دغدغه ی این رو دارن که دکوراسیون خونشون رو به زیبایی هر چه تمام تر بچینن چون خواه ناخواه دکور هر طور که باشه اون رو به پای خانوم خونه مینویسن به همین دلیل واجبه که شما به عنوان یه خانوم برای داشتن دکور خوبتون نهایت تلاش خودتون رو کنید تا نتیجه ی دلخواهتون رو بگیرید که خب در این بین لازمه که یه سری از اصول و قواعد دکوراسیون رو بدونید و با پیاده سازی و رعایت اون ها یه چیدمان ناب و چشم درآر بزنید طوری که جاری و خواهرشوهر با دیدنش چشاشون چارتا بشه و تو دلشون به سلیقه ی بینظیرتون غبطه بخورن و دوست داشته باشن که شبیه شما باشن!

اما یه موضوعی که برای داشتن دکور خوب باید اون رو رعایت کنید و حسابی دقت و وسواس براش به خرج بدید قرار دادن وسایل در جای درست خودشون هست مثلا شما باید بدونید که بهترین جا برای تلویزیون توی خونه کجا باید باشه تا سایر آیتم های موجود در فضا مثل مبلمان هم با توجه به اون جای درستی برای خودشون پیدا کنن پس در دکور همه ی وسایل موجود روی هم تاثیر گذار هستن و یه جورایی تعیین کننده ان به همین دلیل ما هم در این مقاله قصد داریم که راجبه بهترین جا برای یخچال در آشپزخانه براتون صحبت کنیم تا دکور این فضا رو به زیبایی بچینید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین جا برای یخچال

قرار دادن یخچال بزرگ و جاگیر در آشپزخانه

یخچال های بزرگ مثل ساید بای ساید درسته که زیبا هستن ولی در صورتی که جای کافی و مناسب برای اون ها در آشپزخانه وجود نداشته باشه مثل یه غولی میشن که نه تنها فضا رو زیبا نمیکنه بلکه همه ی زیبایی اون رو میگیره و بی ریخت هم به نظرش میاره.

پس به شما پیشنهاد میکنیم در صورتی که یخچال ساید بای ساید بزرگ دارید و یا هر یخچال حجیم دیگه ای سعی کنید که در چیدمان، یخچال رو با محیط یکپارچه کنید و برای این کار هم یخچال رو باید داخل یه قاب از جنس کابینت ها بذارید که در این صورت کناره ها، بالا و در حالت کلی اسکلت یخچال دیده نمیشه و فقط قسمت درب اون هست که توی چشمه و خب اینطوری حجم اون فضا رو خفه و کوچک به نظر نمیاره.

این رو هم اضافه کنیم که قرار دان یخچال در قابی از جنس کابینت ها یه مزیت دیگه ای هم داره و اون این هست که فضای آشپزخانه ی شما رو مدرن میکنه و با این کار حتی از فضاتون هم بهینه تر استفاده میکنید و به عنوان مثال میتونید قسمت بالایی یخچال رو هم کابینت کنید که البته نباید وسایل سنگینی رو درونش قرار بدید تا یه وقت به سقف یخچال آسیبی نرسه.

بهترین جا برای یخچال

قرار دادن یخچال کوچیک و مینی در آشپزخانه

در صورتی که به هر دلیل یخچالتون کوچک بود بهترین جا برای قرار دادن اون ها، درون کابینت های ردیف پایینی هست در اصل شما این مدل از یخچال های کوچک رو مثل ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی به صورت زمین و توکار در دل کابینت ها قرار میدید و در صورتی هم که مایل بودید شکل و شمایلش دیده نشه برای اون از درهای کابینتی استفاده کنید تا اینطوری فضا رو بیشتر یکدست به نظر بیارید. 

در صورتی هم که یخچال کوچک داشتید که توی آشپزخانه بهش احتیاجی نبود میتونید اون رو داخل اتاق خواب قرار بدید و توش میوه های تازه و نوشیدنی هاتون رو قرار بدید تا یه وقت در صورتی که نصفه شب گشنه تون شد بتونید به راحتی با مصرف خوراکی های درون یخچال خودتون رو سیر کنید. 

بهترین جا برای یخچال

یخچال رو یه جا بذارید که درش راحت باز و بسته بشه

یکی از نکات بسیار مهم در مورد جا و محل مناسب قرار گیری یخچال در آشپزخانه این هست که شما باید به باز و بسته شدن درب یخچال حسابی حواستون باشه به همین دلیل باید یخچال رو تو قسمتی از آشپزخانه قرار بدید که درب اون به راحتی باز و بسته بشه و علاوه بر اون نحوه ی قرارگیری باید طوری باشه که فردی که درب یخچال رو باز و بسته میکنه هم راحت باشه و این کار براش سختی و عذابی نداشته باشه. همچنین به این هم دقت کنید که یخچال رو در جای پر تردد هم قرار ندید که باز و بسته کردنش سخته و میره روی مخ!

بهترین جا برای یخچال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها