|

روش مش کردن مو با کلاه / شگرد داره که اینجا یادت دادم با چنتا رنگساژ خوشگل و ترند

مش کردن مو شاید کار سختی باشه، اما وقتی از روی قلقش انجام بشه بی شک میتونه آسون تر و خفن تر باشه که خب در اینجا با نحوه درست زدنش اشنا میشیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی مو در ظاهر افراد تاثیری بیش از حد تصور ما داره. اینکه شما استایل شیک و فکر شده داشته باشید اما رنگ مو و مدل مویی که بهتون بیاد نداشته باشید، بی شک در خوشگلاسیون استایل خود کم کاری کرده اید. شاید برای یک آقا تنها جو گندمی شدن موها مهم باشه و بگن خب اگه مشکی بود اوکیه اگر هم رو به سفیدی رفت بازم اوکیه، اما برای یک بانو رنگ کردن موها و البته مدل دار رنگ کردن خیلی پر اهمیته و میتونه تاثیری فراوون و قابل لمس در زیبایش داشته باشه. رنگ کردن مو از اونجایی که در راستای صنعت مد و فشن به حساب میاد، خب دستمایه ترند ها و تغییرات قرار میگیره و میتونه هر چند وقت یکبار یا سالانه و حتی چند سال یکبار متفاوت بشه.

خیلی ساله که یکی از پرطرفدارترین مدل های رنگ مو مش بوده و هست. مش کردن میتونه در موهای خانوما یه دگرگونی خاص و دیوونه کننده ایجاد کنه، جوری که به طور کل زیبایی فرد رو تحت تاثیر قرار بده و شمایلی جدید واسش بسازه. روش مش کردن با کلاه یکی از رایج ترین روش ها محسوب میشه که خیلی از خانوما حتی تو خونه هم از این ترفند استفاده می کنند. اما خب عالی در اومدن نتیجه هرچیزی نیازمند قلق هایی هستش که شاید هر کسی بلدش نباشه. مش کردن با کلاه منیز این چنین است و در اینجا قراره با این ترفند ها آشنا بشیم. اگر شما هم دوستدار یاد گرفتن این شگرد ها هستید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

روش مش کردن مو با کلاه

روش مش کردن مو با کلاه، اینجوری پیش برو

1. قطعا اولین کاری که باید انجام بدید اینه که موهاتون رو به خوبی شونه کنید تا حسابی گره هاش باز بشه و موهایی صاف داشته باشید. آخه موی گره خورده از داخل سوراخ های کلاه بیرون نمیاد و واسه خودتون هم دردناک خواهد بود.

2. فقط یادتون باشه که حتما موهارو خشک کند چرا که اصلا نباید خیس یا نمدار باشه. موهاتون رو کاملا خشک نمایید چرا که باز اینجوریم موهای خیس از سوراخ کلاه بیرون نمیاد و حسابی دردتون میاد. مخصوصا اینکه موهاتون خیلی بلند باشه کار سخت میشه. بهتره که اگه خیلی بلنده موهاتون، یکم کوتاهش کنید.

3. یادتون نره که به هنگام بیرون کشیدن موها با استفاده از قلاب، لازم نیست خیلی قلاب رو به داخل کلاه ببرید و در واقع این کار باعث میشه که قلاب به پوست سر برخورد کنه و باعث ایجاد زخم بشه.

روش مش کردن مو با کلاه

نکات مهم درباره مش کلاهی

4. حالا نوبت به این رسیده که موهاتون رو به میزان دلخواه از داخل کاه خارج کنید و شروع به آماده کردن مواد کش کنید. در اینجا شما باید پودر مش رو با اکسیدان 12 درصد یا همون نمره 3 مخلوط کنید تا مواد به یه حالت ماست مانند تبدیل بشه. یادتون نره که مواد نه باید زیاد سفت باشه نه خیلی شل.

5. حالا زمان این رسیده که مواد رو با دقت کامل به موهاتون بزنید و سپس باید روی موها رو با کلاه نایلونی بپوشونید. حالا یه حوله بردارید و بر روی موها قرار بدید چرا که این کار باعث میشه موها گرم بمونن و رنگ باز کنن و به پایه برسند. 

6. صبر کنید تا بعد اینکه موها به پایه رسیدن اونها رو بشویید. البته که نباید بهشون نرم کننده بزنید بعد از اینکه آب اضافی موها رو گرفتید، رنگساژ مورد نظر رو بزنید. 

7. بعد اینکه یه یک ربعی زمان گذشت، رنگساژ رو از رو موها بشورید و یه کاندیشنر به موها بزنید. بعد کلاه رو بیرون بیارید و موهاتون رو خوب خشک کنید.

روش مش کردن مو با کلاه

ترکیب رنگساژهای جدید

ترکیب رنگساژ یخی: مو باید تقریبا سفید شود بعد از رنگ C10+00/0 + واریاسیون نقره ای + اکسیدان نمره یک.

ترکیب رنگساژ زیتونی: رنگ موی M8 بسته به حجم مویی که مش شده + اکسیدان شماره 1 پایه دکلره 9.

ترکیب رنگساژ خاکستری: رنگ موی A10+11/1 +_ اکسیدان نمره یک پایه دکلره 10.

روش مش کردن مو با کلاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها