|

قبل و بعد مریم مومن/ فخرالزمان بانوی عمارت زیر بیست سال بود چقدر متفاوت از الانه

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمرات می باشد که در این سریال چهره ای ساده داشت در حالی که در واقعیت و حال حاضر بسیار متفاوت است.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- خیلی از بازیگران راه یافته به سینما هستن که با تلویزیون کارشون رو شروع کردن. البته که باز میمون این دست از بازیگران هم اختلاف زیادیه چرا که برخی از اونها با همون اولین فیلم و سریالی که بازی کردن مشهور و مشهور تر شدن، برخیشون هم تا بعد از چند تا پروژه ایفای نقش تازه رنگ و روی معروفیت رو دیدن. مثلا خانوم مریم مومن یکی از چهره های دسته اولی محسوب میشه که با همون اولین سریالی که حضور یافت طعم شهرت رو چشید. البته اینکه وی در نقش اصلی کار بود هم تاثیری فراوون داشت. مریم مومن اولین بار در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد. مریم مومن بعد تر با قرار گرفتن در کنار هنرمندانی اسم و رسم دار پله های ترقی رو بالا و بالاتر رفت اما اونچه که مشخص شد این بود که این چهره برای نقش های طنز ساخته نشده و در سریال "جادوگر"چندان مورد توجه قرار نگرفت.

مریم مومن زمانی که بانوی عمارت رو ایفا کرد تنها 19 سال سن داشت و یه جورای هنوز نوجوان محسوب میشد در حالی که نقشی بزرگتر و با ابهت تر از سنش داشت. بانوی عمارت سال 1396 تولید و پخش شد، مریم مومن از متولدین سال 1377 بود. وی از مرداد ماهی های این سال هستش که در سن 9 سالگی طعم فرزند طلاق شدن رو چشید. مادر و پدر این بازیگر زن در سن کودکی دخترشون از هم جدا شدن و مریم مومن بر این نظره که همونجا یک شبه بزرگ شد و تصمیم گرفت مراقب مادرش باشه. مریم مومن ابتدای کار خود را با سادگی و بازیگری شروع کرد، اما بعد تر با انتشار تصاویر مختلف از خود در صفحه اینستاگرامش مشهور و بولد گشت. مریم مومن سن و سالی جوان و امروزی دارد اما به مانند چهره های امروزی عمل کرده نیست. البته که خانوم بازیگر فقط زیر تیغ جراحی نرفتن و سوزن های پروتز و کاشت های مختلف رو تجربه کردن. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد مریم مومن رو که تغییراتی جالب داشته. 

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن مریم مومن و پدرش

مریم مومن

مریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لواسون ارسالی در

    ای بابا ، دیگه هر کسی راسته خودش قشنگی و خوش تیپی و داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها