|

وقتی رفیق مریم مومن سانسور لازم شد/ خانوم از پنچ صبح پای کسب و کاره و پی پوله

maryam-momen shayanews

مریم مومن از اون دسته بازیگراست که خیلی ها خانوم رو به عوان یه پلیر خوب توی مافیا تحسین میکنن البته که ایشون تو فیلماش هم سرشار از استعداده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن رو میشه یکی از خوش شانس ترین بازیگرا به شمار آوورد که خانوم با اولین تجربش جلوی دوربین دیده شد و به چشم اومد که خب برای هر کسی این اتفاق نمیفته البته که فقط نمیشه همه چیز رو پای شانس نوشت چون خانوم بالاخره دارای استعداد هم بوده و هست که همین خودش مریم مومن رو بسیار شناس و معروف کرده چون اولین نقش ایشون تاریخی بود و توی سریال "بانوی عمارت" بود که خب حتی سن خانوم هم کم بود و از پس یه همچین نقشی براومدن هم کاره هر کسی نبود ولی مریم مومن ثابت کرد که میتونه این کار رو انجام بده که هیچ بلکه حتی از خودش یه ستاره هم بسازه و توی یادها موندگار بشه.

ولی این روزا مریم مومن اونقدرا که باید و شاید جلوی دوربین دیده نمیشه البته که با برنامه های سرگرمی دیده میشه ولی با فیلم و سریال خیر که این میتونه از نبود پیشنهاد کاری برای خانوم بازیگر نشات بگیره ولی خب بالاخره مریم مومن به یه طریقی خودش رو یادآوری میکنه حالا میخواد با برنامه هایی مثل مافیا باشه و یا فعالیت توی اینستاگرامش که این روزا خانوم رو در این عرصه بسیار فعال میبینیم و از موضوعات مختلف استوری میذاره که خب میشه گفت که روش خوبی هست برای این که از یادها نره و امیدواریم که پیشنهاد های کاری خوبی دریافت کنه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

مریم مومن

مریم مومن و ورزشای لاکچریش نشون میده بیکارم باشه بالاخره پولداره

این روزا یه قانون نانوشته راجبه بازیگرا وجود داره که خیلی از اون ها میان و راجبه این که چقدر فقیر و ندار بودن حرف میزنن مثلا اگر یادتون باشه یه زمانی بیشتر فوتبالیست ها یه جورایی کارتن خواب بودن و توی فست فود و جاهای اینجوری کارگر بودن و یه عالمه اذیت شده بودن تا به جایگاهشون برسن و یه جورایی خودشون رو خودساخته نشون میدادن و بعد از اون ها هم خیلی از بازیگرا شروع کردن به گفتن از سرگذشتی که داشتن و زدن این حرفا که اونا هم کارگر بودن و سختی کشیدن تا به جایگاه حاضرشون برسن ولی یه مقدار این موضوع زیاد از حد نخ نما شد!

چون خیلی از مردم تو کتشون میرفت که این همه آدم باسختی به جایگاهشون رسیده باشن! البته که در این بین هم خیلی از بازیگرا بودن که تو ناز و نعمت به دنیا اومدن و بزرگ شدن و بازیگری صرفا یه شغل بوده برای اون ها که پول روی پول بذارن حالا مریم مومن هم نشون داده که خانوم از اون دسته از افرادیه که از دسته ی دوم بازیگرا بوده چرا که خیلی لاکچری زندگی میکنه و این رو میشه از پست و استوریاش متوجه شد خصوصا الان هم که اونقدرا بازی نمیکنه ایشون رو در حال تفریحاتی مثل اسب سواری و امثالهم میبینیم که شاید یه آدمه ندار از پس هزینه هاشون برنیاد.

وقتی رفیق و همکار مریم مومن سانسور میشه

دقت کرده باشید خیلی از بازیگرا از این که بعضی سانسورها توی فیلم هایی که بازی میکنن اعمال میشه مینالن که خب در برخی از موارد حق دارن و در برخی از موارد هم حق ندارن چون بالاخره این سانسورها بعضی از موقع ها سلیقه ای انجام میشه و شاید اگر یه آدم دیگه مسئولش باشه این سانسورها رو انجام نده و در برخی از موارد هم برای حفظ یه سری شان و شئونات اجتماعی هست که این سانسورها انجام میشه.

مثلا به تازگی یه برنامه به اسم چیدمانه در حال پخش شدن هست که نظر خیلی ها رو به خودش جلب کرده و در هر چند قسمت از این برنامه هم مجری عوض میشه که همشون هم بازیگر هستن حالا این برنامه اومده چیکار کرده؟ یه سری از بلاگرای اینستاگرامی رو هم به برنامه دعوت کرده مثلا تو چند قسمت از این برنامه مجتبی شفیعی رو داشتیم که توی اینستاگرام فعالیت میکنه و ایشون در این برنامه اجرا میکرد و آهنگ میخوند و یه جورایی نقش بازی میکرد که خواستگاره مجری هاست ولی خب بعد از چند قسمت بخش مربوط به این آقا حذف و سانسور شد که مریم مومن هم به این موضوع با استوری زیر واکنش نشون داد.

مریم مومن

مریم مومن پنج صب بیدار میشه به جای کله پاچه کافی میخوره

جالبه که مریم مومن یه مدت زده توی کار نشون دادن لایف استایلش توی مجازی و استوری های مختلف گذاشتن که حالا به تازگی ایشون رو در صبح های خیلی زود مشاهده میکنیم که خانوم بدون آرایش و نومیکاپ از خونه بیرون میزنه و از دیگران هم میخواد که سحرخیز باشن در حالی که هر کسی که در این ساعت بیدار میشه باید بره پی خوردن کله پاچه خانوم کافی میزنه بر بدن ولی خب جالبه که چرا مریم خانوم اینهمه سحرخیز شده و آیا خانوم در حال بازی در پروژه ی جدیده؟

مریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی