|

معرفی بهترین رستوران های اصفهان از نظر مردم / نصف جهان رو خوشمزه بگرد!

در این مطلب، بهترین رستوران های شهر اصفهان از نگاه مردم و توریست هایی که به این شهر سفر کردن بهتون معرفی میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصفهان، شهری تاریخی با آثار باشکوه و ارزشمند یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ایرانه که مسافران زیادی رو از سراسر کشور و جهان به سمت خودش جذب میکنه. هرکسی به اصفهان سفر کرده از قدم زدن در میدون نقش جهان و دیدن بناهای تاریخی و زیبای اون، مغازه های فروش صنایع دستی جذاب و سوغاتی های خوشمزه حسابی لذت برده و احتمالا چند تا از رستوران های سنتی زیادی که در اطراف این میدون قرار دارن رو امتحان کرده.

باید بگیم که شهر اصفهان رستوران های خوب زیادی داره که در اونها می تونید انواع غذاهای محلی این شهر و غذاهای سنتی و اصیل ایرونی رو سفارش بدید و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید و نوش جان کنید. در این مطلب، بهترین رستوران های شهر اصفهان رو از نگاه مردم و توریست هایی که به این شهر سفر کردن، بهتون معرفی می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

resturan-esfahan12

رستوران نقش جهان

اگه دلتون می خواد یه وعده غذای اصیل رو با کیفیت عالی در حالی که میدون نقش جهان رو گشت زدید و حسابی خسته و گرسنه شدید، روی تخت های چوبی زیبا میل کنید، رستوران نقش جهان واقع در جنب عمارت زیبای عالی قاپو، گزینه عالی واسه شماست.

resturan-esfahan2

رستوران شهرزاد

اگر دوست دارید غذاتون رو در فضایی فوق العاده با شیشه های رنگی، آینه کاری های زیبا و دیوارهای نقاشی شده میل کنید ما رستوران شهرزاد رو بهتون معرفی می کنیم. این رستوران در خیابون معروف چهارباغ عباسی واقع شده و امتحان کردنش قطعا خاطره ای خوب براتون میسازه.

resturan-esfahan1

رستوران بریانی اعظم

چی بهتر از یه رستوران سنتی زیبا با غذاهای عالی و با چهار شعبه در چهار نقطه شهر اصفهانه؟ رستوران بریانی اعظم یه رستوران خاص با غذاهای خوشمزه ست که از غذا خوردن در اون حتما راضی خواهید بود. این رستوران در خیابون‌ های دروازه دولت، مسجد سید، کمال اسماعیل و ۴ باغ بالا شعبه داره.

resturan-esfahan5

رستوران جارچی باشی

تصور کن یه حمام عمومی 400 ساله از دوران صفوی به یه رستوران تر و تمیز و زیبا تبدیل شده باشه. غذا خوردن در همچین مکانی حتما خاطره انگیزه! رستوران جارچی باشی در کنار این فضای جذاب، غذاهای خوشمزه و با کیفیتی داره و در خیابون سپه، خیابون حکیم واقع شده.

رستوران هتل عباسی

احتمالا اسم هتل عباسی اصفهان به گوشت خورده. این هتل زیبا و فوق العاده رستورانی جذاب هم داره که انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایرونی رو با شرایط عالی سرو می کنه. اگر دلتون می خواد در کنار صرف یک غذای خوشمزه در فضایی دلچسب، قدمی هم در حیاط زیبای این هتل بزنید، رستوران هتل عباسی رو از دست ندید.

resturan-esfahan4

رستوران حاج اسماعیل چلویی

یه رستوران دیگه در لیست بهترین رستوران های اصفهان قرار میگیره، رستوران قدیمی حاج اسماعیل چلویی هست که در خیابان شیخ بهایی واقع شده و در فضایی دلنشین و سنتی، غذاهای با کیفیت رو ارائه میده. از نظر مردم این رستوران در لیست بهترین رستوران های اصفهان قرار داره و کباب کوبیده، خورشت فسنجون و ته‌ چین مرغ اون، خوشمزه تر از بقیه غذاهاست.

resturan-esfahan6

رستوران شازده اصفهانی

یه رستوران عالی در محله تخت فولاد اصفهان که حال و هوای قدیمی و سنتی دلچسبی داره و غذاهای خوشمزه ای هم سرو میکنه، رستوران معروف شازده اصفهانیه که همیشه مورد توجه اصفهانی ها و توریست ها قرار داشته و داره. این رستوران در نزدیکی آثار تاریخی مشهور اصفهان واقع شده و غذا خوردن در اون تجربه ای خاص برای شما خواهد بود.

resturan-esfahan8

رستوران ته چین درباری

نظرت چیه که در سفر به اصفهان در یک محیط دلنشین با دکوراسیون زیبا و نوای آرامش بخش موسیقی، یه وعده غذای خوشمزه و با کیفیت بخوری؟ رستوران ته چین درباری با این شرایط ویژه و منویی که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی رو داره، لحظاتی زیبا برات میسازه که فراموش نخواهی کرد. برای رسیدن به رستوران ته چین درباری باید به خیابون سروستان شهر اصفهان بری.

resturan-esfahan9

رستوران ایتالیایی نیوشا

اگه دلت می خواد در فضایی مدرن و لوکس غذاهای خوشمزه ایتالیایی رو امتحان کنی، پیشنهاد ما به تو، رستوران ایتالیایی نیوشا هست که جزو بهترین رستوران های اصفهانه و خیلی مورد توجه مردم قرار داره. این رستوران با منوی بسیار متنوع و آشپزخونه ای که کاملا در دید مشتریان قرار داره، یه رستوران خاص و ویژه ست. این رو هم بگیم که رستوران ایتالیایی نیوشا در خیابون توحید شهر اصفهان قرار گرفته.

resturan-esfahan7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها