|

لاک ناخن خوشگل برا ناخن بلند / اگه یه دختر خاص دوستی بیا که روحت تازه میشه از تنوع

لاک ناخن ها انواع مختلفی دارند اما اونهایی که میتونن مناسب ناخن بلند باشند محدود هستند که در اینجا با جذاب تریناشون آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به روزای گرم تابستونی نزدیک میشیم. شاید هم بهتر باشه بگیم الان دقیقا وسط همون روزهای گرم تابستونی هستیم در حالی که هنوز تابستون شروع نشده! اما جدا از اینکه این فصل گرمه خدا خیلی آتیشیه و گاهی حتی هلاکمون میکنه از داغی، اما زیبایی های خاص خودش رو هم داره. مثلا اینکه تو این فصل میتونید لباس های خنک و استایل های رنگیمون رو بزنیم. تابستون رو میشه شارپ ترین فصل سال از نظر رنگ دونست چرا که شما میتونید جیغ ترین رنگ ها رو در تیپ های خود استفاده نمایید و جذابیتتون رو چند برابر کنید. از طرفی هم یکی از آیتم های دلبر در استایل تابستونی لاک ناخن هستش که باعث میشه تا استیل شما منحصر به فرد تر بشه. لاک ناخن نیز درست به مانند استایل قابلیت شارپ شدن در این فصل رو داره و میتونه رنگ هایی رو به خودش بگیره که تو کل سال نداشته! رنگ هایی رنگی مثل صورتی و سبز و زرد و یاسی، که طرح هایی خاص دارند. بله لاک ناخن حتی طرح هاشم تو تابستون میتونه خاص بشه و از دنیای تکراری ها در بیاد. میگید چجوری؟ در ادامه آشنا میشیم با لام ناخن هایی که بلند هستن و طرح هایی یونیک دارند. ناخن های که بلندی قابل توجهی دارند و هر طرحی رو به خود نمی پذیرند!

لاک ناخن بلند

لاک ناخن صدفی بزن از عروسی تا عزا رو دستت باشه

قبلنا فقط رنگ سفید بود که در لاک ناخن مورد توجه قرار میگرفت. اما حالا چند سالی میشه که لاک ناخن به رنگ صدفی بیش از اندازه طرفدار پیدا کرده. این سبک که اغلب شاین دار هم هست، میتونه برای انواع رنگ پوست ها عالی بشه و زیبایی یک بانوی شیک رو به نمایش بگذاره. اما خب این سبک رنگ برای رنگ پوست های گندمی ایده آل تره چرا که یه رنگی بین ایره و روشن هستند و اکثر رنگها چه در لباس و چه در لاک بهشون میاد. از لاک ناخن صدفی برای ناخن بلند غافل نشید که واقعا لوکس و جذاب میشه.

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند

لاک ناخن به سبک فرنچ از نوع خاصش

فرنچ نیز از دست سبک های به شدت پر طرفداری هستش که شاید قبلتر فقط در رنگ سفید دیده میشد، اما حالا در انواع و اقسام رنگ ها زده میشه و مهم تر از اون اینکه در ترند جدید طرح هایی خاص برای ناخن بلند در نظر گرفته شده. این طرح ها که اغلب شاین دار هستند جلب توجه بسیاری دارند و برای بانوانی جسور که شیفته استایل های یونیکم هستند مناسب اند. چرا که وقتی شما یک مینیمال پسند باشید، احتمالا از این سبک خوشتون نمیاد و فکر میکنید اگر بزنید، در فضاهای عمومی بقیه به شما نگاه می کنند. فرنچ خاص برای ناخن های بلند ظاهری بی نظیر خواهد داشت.

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند

لاک ناخن امبره که میتونه ناخن بلند رو معرکه کنه

آمبره نوعی رنگ دهی محسوب میشه که هم در مو و هم در لاک خیلی مورد استفاده قرار میگیره. در امبره از دو یا سه رنگ استفاده میشه که در نقطه محو یکدیگر میشن. سبک آمبره برای ناخن بلند ایده ای شوک برانگیزه که زیبایی دستان شما رو چند برابر خواهد کرد به طوری که هرکی دستاتون رو ببینه چند لحظه ای محو ناخناتون بشه. آمبره برای پوست روشن و ناخن بلند بی نظیره.

لاک ناخن بلند

لاک ناخن قرمز همیشه پرطرفدار

اصلا قرمز در لاک ناخن یک طرفه و کل رنگ لاک ناخن ها سمتی دیگر! مگه میشه یه رنگ اونقدری شیک و مناسب باشه که به هر مراسمی بیاد، به هر سبک و رنگ لباسی بیاد، به ناخن بلند و کوتاه بیاد، به هر رنگ پوستی بیاد! بله لاک ناخن قرمز تا به همین میزان کلاسیک و ست هستش! از لاک ناخن قرمز برای ناخن بلند غافل نشید و زیبایی روبه دستان خود جوری منحصر به فرد ببخشید. این رو هم بدونید که امکان نداره قرمز قدیمی یا تکراری بشه.

لاک ناخن بلند

لاک ناخن بلند به شکل تک رنگ مات و براق

تک رنگ ها نیز از دست سبک هایی هستند که هیچگاه در لاک ناخن تکرار نخواهند شد. رنگ ها فت و فراوونن و میتونن به اندازه ستاره های آسمون شمرده بشن. رنگ های اصلی محدود هستند اما رنگ هایی که از ترکیب اصلی ها زاده میشن بسیارند. به همین دلیل شما میتونید بنا به سلیقه و خواسته ای که دارید رنگ مورد علاقتون رو انتخاب کرده و به شکل تک رنگ بر روی ناخن کوتاه خود بزنید. لاک ناخن تک رنگ هم به شکل براق و هم مات زیبایی خاص خودشون رو دارند و هر کدوم به نوعی نمایی بیوتیفول خواهند ساخت. 

لاک ناخن بلند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها