|

روش حتمی و آنی خارج کردن آب از گوش / مخصوص وقتایی که تو حموم یا استخر آب میره تو گوشت

در این مقاله در خصوص یه سری ترفند برای خارج کردن آب از گوش باهاتون صحبت کردیم که میتونید به راحتی آب خوردن این کار رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از ما دوست داریم که تو کارهای مختلف مهارت داشته باشیم و یه جورایی از اون دسته از افراد باشیم که همه فن حریف هستن که خب برای رسیدن به این درجه باید در زمینه های مختلف اطلاعات داشته باشیم و صد البته از ترفندها استفاده کنیم خصوصا در زمینه ی کارهای خونه که یه عالمه وقت گیر هستن و زیادن مثلا شاید خیلی ها شستن پتو رو برای خودشون یه کار سخت بدونن در حالی که با بهترین روش شستن پتو در خانه شما میتونید خیلی سریع و گام به گام این کار رو تو خونه به بهترین شکل ممکن انجام بدید و از نتیجه ی کار لذت ببرید.

شاید براتون جالب باشه که بدونید ترفندها میتونن در خیلی از موارد مهارت های شما رو هم افزایش بدن مثلا هندونه خریدن یکی از اون دسته از کارهایی هست که اگر توش خوب نباشید احتمالا یه هندونه ی کال و نرسیده گیرتون بیاد که آبروتون رو جلوی مهمون ها ببره در حالی که با ترفندهای تشخیص هندوانه خوب شما میتونید خیلی راحت یه هندونه ی رسیده و شیرین رو از آن خودتون کنید. حالا از اینا بگذیم برسیم به موضوع مقاله ی امروز که در طول اون هم میخواهیم یه سری ترفند در خصوص خارج کردن آب از گوش بهتون یاد بدیم که برای وقتایی که توی حموم و یا استخر آب میره تو گوشتون و اذیتتون میکنه بسیار عالین و صد درصد کارآمد، پس با ما همراه باشید.

خارج کردن آب از گوش

کمک کنید آب موجود توی گوشتون تبخیر بشه

یه سری از افراد ممکن هست در شرایطی که آب میره توی گوششون تصمیم بگیرن که آب اضافی موجود توی مجرای گوشون رو با استفاده از هوای یه سشوار تبخیر کنن برای این کار هم کافیه که سرتون رو روی یه حوله و یا بالش قرار بدید و گوشی که آسیب دیده رو به سشوار باشه.

سشوار رو روی پایین ترین حالت قرار بدید و دقت کنید که حداقل چیزی حدود یه فوت از سرتون فاصله داشته باشه حالا لاله ی گوش رو بکشید تا باز بشه و هوای بیشتری به داخل گوشتون کشیده بشه. این کار رو تو یه فضای تمیز و عاری از گرد و غبار انجام بدید تا مواد زائد به داخل گوش کشیده نشن همچنین گفتیم که باید دستگاه از گوش به اندازه ی کافی دور باشه تا یه وقت فشار هوا و یا صدای موتور به ساختارهای گوشتون آسیبی نرسونه.

خارج کردن آب از گوش

از کمپرس گرم استفاده کنید

برای این که گوشی که داخلش آب رفته رو درست کنید یه حوله و یا دستمال رو توی آب گرم خیس کنید و آب اضافیش رو بگیرید و بعد مطمئن بشید که خیلی داغ نباشه دستمال و یا حوله چون ممکنه گوشتون رو بسوزنه حالا حوله رو تا کرده و سرتون رو کج کنید و گوش رو روی کمپرس قرار بدید چند دقیقه در این وضعیت بذارید بمونه و اجازه بدید که گرما گوش رو آروم کنه و تخلیه ی آب انجام بشه.  این رو هم اضافه کنیم که یه سری از تکنیک ها بعد از گرم شدن گوش مثل خمیازه کشیدن و یا کشیدن گوش به افزایش تخلیه کمک بیشتری میکنن.

خارج کردن آب از گوش

شروع به تکون دادن لاله ی گوش کنید

خیلی از مردم به صورت غریزی وقتی آب وارد گوششون میشه شروع به حرکت دادن لاله ی گوششون میکنن و یا دراز میکشن به یه طرف و برای چند دقیقه ثابت میمونن تا اینطوری آب رفته داخل گوش تخلیه بشه. شما همچنین میتونید سرتون رو خم کنید تا اون گوشی که آسیب دیده رو به پایین باشه حالا لاله ی گوش رو بگیرید و خیلی آروم گوشتون رو در همه ی جهات بکشید و تکون بدید تا مسیری برای خروج آب به دام افتاده داخل گوش ایجاد  بشه.

همچنین در این حالت برای تکون خوردن نواحی عمیق تر گوش سعی کنید خمیازه بکشید و فک رو تکون بدید یا یه سری حرکات مثل جویدن غذا انجام بدید تا آب داخل گوش به سمت کانال بیرونی حرکت کنه. در صورتی که لاله ی گوشتون رو کشیدید و احساس درد توی گوشتون داشتید این نشونه ی عفونته وقت این رسیده که به پزشک مراجعه کنید و از اون مشورت بگیرید که خب در صورت تشخیص عفونت توسط پزشک حالا یا با قطره ی گوش و یا شستشو مشکلتون حل میشه ولی خب باید این موضوع رو جدی بگیرید.

خارج کردن آب از گوش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها