|

بهترین گوشی موبایل 10 میلیونی / سامسونگ و شیائومی مسابقه دو گذاشتن کی شاخ تره

اگر قصد خرید گوشی موبایل با مبلغ پایین رو دارید اما نمیدونید چی بخرین که با کیفیت و کاربردی باشه، پس حتما با این مطب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا گوشی خریدن واقعا سخت شده. اصلا وقتی یه ذره گوشی‌مون هنگ میکنه همه دست و پامون میلرزه که خراب نشه و مجبور به خرید دوباره نشیم. گوشی ها در هر برندی که باشند اونقدر هزینه بردار هستند که خریدشون واسمون سخت باشه. مارک ها بسیار هستن و شما تو هر رنج قیمتی که بخواین میتونین تهیه کنین. اما خب بی شک هر چقدر پول بدی آش میخوری دیگه! پس وقتی شما مبلغ پایینی رو برای خرید گوشی در نظر بگیرید، احتمالا نباید هم انتظار یک گوشی موبایل خیلی ایده آل رو داشته باشید. 

شاید فرض کنید که 10 میلیون تومان یه مبلغ پایینه که نمیشه باهاش گوشی موبایل با کیفیت و ایده آلی خرید! در حالی که سخت در اشتباهید و در واقع میتونید با این هزینه برید سراغ گوشی های میان رده ای که نه تنها کیفیت بالا شون نیاز شما رو برطرف می کنند، بلکه با کارایی که دارند شما رو حیرت زده نیز خواهند کرد. به طور مثال ممکنه صفحه نمایششون، دارای ابعادی بزرگ باشه که رزولوشن بالای هم داره و کار کردن باهاش لگ ایجاد نکنه. این در حالیه که دوربین یه گوشی میان رده میتونه در حد 108 مگاپیکسل هم باشه و کیفیتی به نسبت عالی در مقابل قیمتش ارائه بده. اگر شما هم قصد خرید گوشی رو دارید اما هزینه ای بیشتر از 10 میلیون ندارید؛، پس حتما با ادامه این مطلب همراه باشید.

گوشی موبایل 10 میلیونی

و اما پیشنهاد عالی ما برای شما: گوشی شیائومی Poco M6 Pro Xiaomi Poco M6 Pro 256/8 GB با قیمت: 10300000 تومان

گوشی شیائومی مدل نام برده با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی، سیستم عامل داخلی اندروید 13 داره که کیفیت دوربین اصلی آن نیز بسیار بالا است. اگر از علاقمندان دوربین و عکس بازی هستید، کیفیت دوربین اصلی این محصول 64 مگاپیکسل می باشد. این گوشی موبایل از برند شیائومی دو سیم کارته هستش و ابعادی معادل 161.1 در 74.95 در 7.98 میلی متر  دارد. این مدل گوشی در رنگ های مختلف همچون آبی، مشکی و بنفش طراحی و تولید شده‌ که بسته به سلیقه و خواسته شما انتخاب میشه. رزولوشن صفحه این دستگاه 1080 در 2400 پیکسل | +FHD هستش و صفحه ای شفاف برای ما ایجاد خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به فوکوس خودکار، لرزشگیر و دیافراگم  f/2.2 اشاره کرد که تولید محتوای تصویری نسبتا منسابی بهمون تحویل میده.

گوشی موبایل 10 میلیونی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها