|

خوشگلترین مدل اردو خوری / یه بانوی خوش سلیقه تو این ظروف خوشمزه جات میچینه شیک

اردو خوری ها ظروفی جذاب بریا چیدمان خوراکی های ریز در مهمانی ها هستند که میتونن زیبایی رو دوچندان به میز خوشمزه جات شما ببخشند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو هر خونه ای یکسری ظروف وجود داره که بسته به سلیقه خانوم خونه انتخاب و چیده میشه. اغلب خونه های ایرانی یکی یدونه بوفه دارن یا اینکه اوفه‌شون به ویترین و شلف های امروزی تبدیل شده و خلاصه اینکه تو خل و خوی ایرانی هست چیدمان ظروف چینی و کریستال و چینی. البته که این علاقمندیه بی دلیل نیست و ما ایرانی ها از اونجایی که سنتی دوست هستیم، و از طرفی هم به شدت مهمان نوازیم و تجمل دوست، خب بی شک مهمانی هم زیاد داریم و به عنوان میزبان سنگ تموم میزاریم. اما اونچه که مشخصه اینه که تنها خوراکی ها نیستن که اهمیت دارن و نیمی از زیبایی یک سفره یا چیدمان میز، به ترکیب بندی ظروف و غذاهاست. در واقع اگر طرف ها زیبا نباشن شاید غذا هم به اون خوبی که باید دیده نشه و هوس برانگیز نباشه! پس انتخاب ظرف خیلی مهمه که خب یکی از مهمترین ظرف ها که در مهمانی ها نقش بولد و قابل توجهی داره ظروف اردو خوری می باشد که جذابیت چیدمان رو چند برابر میکنه.

انواع مدل اردو خوری

اردو خوری به چه ظرفایی گفته میشه؟

خب پیش از همه اینها با مفهوم کلمه اردو آشنا بشیم که به معنای پیش غذا هستش. اردو خوری ها ظروفی بسیار ضروری در سرویس دهی و سرو غذا هستند که نقش مهمی در میزبان ها دارند. اردو خوری به دلیل تنوع در طراحی و کاربرد، میتونن برای انواع و اقسام پیش غذاها، مزه ها و همچنین دسر ها عالی باشند اما به شرط اینکه بدونیم کدوم ظرف مناسب کدام خوراکی هستش. بی شک سلیقه داشتن اتفاقی نیست و شما باید با توجه ظروفی که در بازار موجود هست و البته یادگیری خودتون به اون چیدمان زیبایی که باید، برسید.

انواع مدل اردو خوری

ظرف‌های چند بخشی اردو خوری که مهمونی رو دست میگیرن

ظرف هایی که چند بخشی هستن یکی از محبوب ترین انواع ظروف اردو خوری می باشند که طرفداران زیادی دارند. این مل ز اردو خوری دارای بخش های جداگانه ای هستند که خب امکان سرو انواع مختلف غذاها رو بدون اینکه با هم تداخل پیدا کنند فراهم مکینه و اینجوری دیگه طعم ها هم با هم قاطی نمیشن. این سبک از ظروف اغلب برای پیش غذاها و مزه ها به کار میرن و به دلیل تنوعی که در طراحی و مدلاشون دارند، خیلی راحت قابل تنظیم برای پذیرایی در هر مهمونی هستن. 

انواع مدل اردو خوری

انواع مدل اردو خوری

ظرف‌های اردو خوری چرخشی که هم خوشگلن و هم راحت

ظروف اردو خوری که مدل چرخشی دارند یکی جذاب ترین و کاربردی ترین مدل ها محسوب میشن که خب دارای یک پایه چرخشی هستن و امکان دسترسی به تموم قسمت های ظرف رو برای مهمون فراهم می کنند. در واقع طراحی شیک و مدرن این سبک از اردو خوری ها میتونه علاوه بر جذابیتی که دارند و میز رو خوشگل میکنن، راحتی بیشتری هم در دسترس افراد قرار بدن.

انواع مدل اردو خوری

ظرف‌های اردو خوری سرامیکی میتونن غذاتو گرم کنن

در اینجا ظروف اردو خوری سرامیکی رو داریم که به دلیل زیبایی و استحکام رو به بالا، میتونن انتخاب هایی عالی جهت میزبانی های رسمی و خاص باشند. اگر سری به بازار بزنید، بی شک با تنوع بالای از طرح و رنگ این مدل از اردو خوری ها رو خواهید دید که میتونن به عنوان قطعات دکوری هم مورد استفاده قرار بگیرند. از طرف هم سرامیک میتونه حرارت غذا رو حفظ کنه و جهت اینکه طولانی مدت غذا گرم بمونه، خیالتون رو راحت کنه. این ویژگی هستش که هنر اردو خوری نداره و اگر خوراکی دارین که باید گرم بمونه این سبک از اردو خوری خیلی خوبه.

انواع مدل اردو خوری

انواع مدل اردو خوری

ظرف‌های اردو خوری بامبو واسه جشن بیرونی و پیک نیک عالیه

خب با توجه به اینکه اهمیت به محیط زیست هر روز بیشتر میشه ظروف بامبو هم محبوبیت بیشتری پیدا می کند. در واقع این ظرف ها از مواد پایدار و طبیعی ساخت میشن علاوه بر اینکه یه خوشگلیه منحصر به فرد دارن به محیط زیست هم آسیبی نمیرسونن و بی ضرر هستن. بامبو هم خیلی سبکه و هم مقاومت خوبی در مقابل رطوبت داره که خب همین گزینه ها باعث میشه تا برای پیک نیک و جشن های بیرونی جذاب باشه.

انواع مدل اردو خوری

ظرف‌های اردو خوری پلاستیکی

ظروف اردو خوری پلاستیکی هم هستن که خب ارزان قیمت تر نیز هستند و میتونن به عنوان استفاده روزمره و با مهمونی های خودمونی مناسب باشند. این ظروف رو میتونید در طرح و رنگ های متنوعی پیدا کنید که خب از اونجایی که پلاستیک در برابر ضربه هم مقاومت خوبی داره، میتونه برای استفاده کودکان هم مناسب باشه.

انواع مدل اردو خوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها