|

جدیدترین فرش مدرن / دیگه دوره ی فرشای گل گلی نیست الان فقط مینیمال مثل اینا چقده شیکن

در این مقاله در خصوص جدیدترین فرش مدرن باهاتون صحبت کرده و نمونه هایی از اون ها رو نشون دادیم تا در جریان مدهای روز قرار داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- رسیدن به یه دکور خوب و منسجم یه سری زحمت ها میخواد که خب کار آدمای تنبل نیست چرا که برای این موضوع باید یه انگیزه داشته باشید تا با توجه به اون تلاش خودتون رو بیشتر و بیشتر کنید و صد البته که این کار زحمت های خودش رو داره و از این رو آدمای تنبل ازش شونه خالی میکنن و با گفتن حرفایی مثل این که دکورمون خوبه دیگه چشه و یا این که حالا کی میخواد بیاد خونمون و هزارتا حرف این مدلی خودشون رو قانع میکنن که نیازی به ارتقا و بهبود چیدمان نیست در حالی که نمیدونن با یه دکور اصولی حتی میتونن فضاشون رو هم بزرگ تر نشون بدن مثلا با یادگیری نحوه چیدمان فرش برا بزرگتر دیده شدن خونه میتونن خیلی شیک و مجلسی و راحت تنها با این آیتم خونه رو از این رو به اون رو کنن.

حالا ما این سری از مقالات خودمون رو به فرش و نحوه ی چیدمان و انتخاب اون اختصاص دادیم چرا که این آیتم بسیار توی چشم و تو دید هست از این رو باید دیزاین درست اون رو یاد گرفته و اجرایی کنید تا نتیجه ی دلخواهتون به دست بیاد. البته که باید به این هم توجه کنید که سبک دکوراسیون شما در انتخاب فرش بسیار مهمه مثلا در صورتی که دکور خونتون کلاسیک هست باید برای فرش اون به سراغ فرش های کلاسیک جدید برید تا اینطوری هارمونی و هماهنگی رو در دکور ایجاد کرده باشید چون از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر و باز با باز پس دکور کلاسیک فرش کلاسیک میخواد. اما از طرف دیگه در صورتی که دکوراسیون شما مدرن بود باید به سراغ فرش مدرن برید که در این مقاله قصد داریم چندتا از جدیدترین فرش های مدرن رو بهتون نشون داده و یه سری اطلاعات در خصوص این مدل فرش بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش مدرن

خصوصیات فرش مدرن

فرش های مدرن برعکس فرش های کلاسیک و سنتی بدون نقشه و طرح ویژه ای طراحی میشه و از این رو شما نمیتونید این فرش ها رو با خطوط رنگی و طرح های منظم مشاهده کنید و در اصل بی نظمی اون هاست که بهشون زیبایی و معنا و مفهوم داده چرا که در اوج بهم ریختگی میتونید توی اون ها یه نظم واحد پیدا کنید.

در اصل این فرش ها رو میشه قالیچه هایی با ابعاد کوچک در نظر گرفت که گوشه به گوشه ی خونه ی شما رو به زیبایی هر چه تمام تر زیبا جلوه میده. ضخامت این مدل از فرش ها در مقایسه با فرش های سنتی کم تر هست چرا که نخ ها و الیافی که باهاش بافته میشن فرق داره. این رو هم بگیم که درسته برای فضای مدرن باید فرش مدرن تهیه کنید ولی در برخی از مواقع پیش میاد که یه سری فرش های کلاسیک خاص هستن که به دکوراسیون های مدرن هم میان بنابراین در این زمینه انعطاف وجود داره ولی برای دکوراسیون کلاسیک هیچ فرش مدرنی مناسب نیست.

از خوبی هایی هم که فرش های مدرن دارن این هست که میتونن به راحتی با دیگر عناصر موجود در فضا ست بشن و جلوه ی  بصری بینظیری خلق کنن طوری که هر کسی با دیدنش حیرون بشه.

جدیدترین فرش مدرن

جدیدترین فرش مدرن

رنگ فرش مدرن

این روزا دکور داره به سمت خلوت شدن و سادگی میره از این رو میشه گفت که استفاده از رنگ ها هم در اون داره کمتر میشه چرا که آیتم ها کمتر و محدود هستن و خب طبیعیه که رنگ ها هم برخلاف دکوراسیون کلاسیک کمتر باشن بنابراین شما باید در انتخاب رنگ برای یه همچین دکوری در انتخاب رنگ ها بسیار دقت و وسواس به خرج بدید چرا که در دکور مدرن یه رنگ میشه رنگ اصلی و باقیه رنگ های دیگه رو براساس اون انتخاب میکنن مثلا طوسی برای فرش توی دکور مدرن میتونه یه انتخاب ایده ال باشه که در کنار اون میشه توی آیتم های دیگه از زرد استفاده کرد بسیار زیبا و خاص جلوه میده چیدمان رو. 

جدیدترین فرش مدرن

جدیدترین فرش مدرن

جنس فرش مدرن

یه نکته ای که در خصوص فرش بسیار حائز اهمیت هست اینه که دوام فرش رابطه ی مستقیمی با میزان انعطاف پذیری و جنس اون داره در اصل فرش ها رو جدا از زیبایی باید با شانه و تراکم اون ها ارزیابی کرد و به هر میزان که این دو فاکتور بیشتر باشن نشون دهنده ی این هست فرش فشردگی بالاتری داشته و در برابر رفت و آمد مقاوم تره. همچنین جنس اون هم بسیار مهمه که در این بین فرش های مدرن که از جنس آکریلیک اند بسیار مقاوم تر از جنس های دیگه هستن.

جدیدترین فرش مدرن

جدیدترین فرش مدرن

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اشکان ارسالی در

    خیلی مزخرف

  • علیتم ارسالی در

    سبز و عشقه، 🫣 بهشم میادش، قربونشه بشمع

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها