|

ارزان ترین کولر گازی 24000 / قیمتشون جلو این کیفیت مفته خنک میشی لایه ازونم اوکیه

کولر گازی وسیله ای سرمایشی می باشد که در روزهای داغ تابستان نجات دهنده خونواده هاست و در اینجا قراره با مدل های ارزان و با کیفیت آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امسال کره زمین، محل زیست ما انسان ها و موجودات زنده، قراره خیلی گرم بشه. حتی گرم تر از سال گذشته! خیلی از شهر ها توی ایران ما هستند به مانند مناطق شمالی مثل مازندران که به دلیل رطوبت هوا و شرجی بودن بیش از اندازه، خب اصلا کولر آبی براشون جواب نمیده و خانواده ها باید به فکر کولر گازی و اسپیلت باشند. کولر گازی ها انواع مختلفی دارند با قیمت های متفاوت که خب به نسبت، هزینه قابل توجهی هم دربر می گیرند. به جز مسئله بودجه، حین انتخاب یک کولر گازی مناسب برای خونه باید به متراژ هم توجه داشته باشیم. کولر گازی 24000 خیلی راحت میتونه هال پذیرایی خونه و اتاق‌هایی با متراژ 70 به بالا رو خنک نگه داشته و هوای فضا رو به راحتی تهویه کنه. اما یادتون نره که حین انتخاب کولر گازی باید به گازی که درش وجود داره هم دقت داشته باشید. اگر شما فردی هستید که به فکر سلامت محیط زیست و البته سوراخ نشدن لایه اوزون هستید، پس کولر گازی 24000 رو انتخاب کنید که از گاز R410a استفاده شده. ناگفته نمونه که محل مرکزی مناسبی برای قرار دادن کولر گازی پیدا کنید تا کولر بتونه به خوبی باید رو به سمت اطراف پرتاب کنه. اغلب کولر گازی‌ ها 5 الی 10 قدرت پرتاب باد دارند. در ادامه با ارزان ترین مدل های کولر گازی 24000 آشنا میشیم که البته کیفیت مناسبی هم دارند.

ارزان ترین کولر گازی اسپیلت

و اما پیشنهاد ما: کولر گازی 24000 زانتی ZMSA-24HO1RF  با قیمت 26400000 تومان

کولر گازی Air Conditioner Zantti ZMSA-24HO1RF 24000 با قیمت گفته شده، یکی از بهترین انتخاب ها در میون کولرگازی های موجود می باشد که از نوع دیواری است و دارای کمپرسور روتاری. این یعنی  کولر گازی نام برده، از دو بخش ثابت و متحرک تشکیل شده است. اونچه که هست اینه که در واقع وقتی کولر گازی شما کمپرسور روتاری رو داشته باشه، سرعتش تغییری نمیکنه و فقط دو حالت روشن و خاموش داره. برند زانتی این کولر گازی رو به مدت 12 ماه توسط ماهان الکترونیک گارانتی کرده است. 

چرا این کولر گازی رو پیشنهاد دادیم؟

یکی از دلایل مهم اینه که محصول معرفی شده قیمت ارزان تری در مقابل میزان رضایت دریافت شده داره و در اتاق های متفاوت از خونه گرفته تا اداره جات، همه ازش راضی هستند. اما نکته مهم دیگه ای که وجود داره و بالاتر ه بهش اشاره کردیم اینه که این کولر گازی 24000 از گاز R410 استفاده میکنه که خب مراقب سلامت محیط زیست و لایه اوزون نیز هست. قدرت پرتاب بادش 5 متره خیلی راحت و جذاب میونه محیط رو خنک کنه. دیگر ویژگی خاص این محصول اینه که گرید انرژی این کولر گازی B بوده و نسبت به بسیاری از کولر گازی‌های 24000 برق کمتری هم مصرف میکنه.

ارزان ترین کولر گازی اسپیلت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها