|

جای درست ساعت در خانه / باورم نمیشه که ساعتو زده باشی بالای تلویزیون بیارش پایین غلطه

در این مقاله در خصوص جای درست ساعت در خانه باهاتون صحبت کردیم و یه قسمت هایی که برای نصب این آیتم مناسب اند رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما به نوعی دوست داریم که دکور خونمون رو به بهترین شکل ممکن بچینیم چون در این صورت هست وقتی یکی میاد خونمون و از سلیقمون بابت دیزاین حرفه ای تعریف میکنه مسلما غرق در لذت میشیم و به خودمون میبالیم و خب برای رسیدن به یه دکور زیبا باید جزئیات رو حسابی دقت کنیم و برای هر انتخاب و حرکت یه دلیل داشته باشیم مثلا در صورتی که بدونیم بهترین جا برای تلویزیون در دکور خونه کجا هست مسلما این آیتم در جای درست خودش قرار میگیره و اینطوری نظم و زیبایی باهم از دکورمون دریافت میشه بنابراین مهم هست که اصول رو بدونید و صد البته اونا رو آپدیت هم کنید.

مثلا شاید شما از دکوراسیون مبلمان خودتون در وهله ی اول راضی باشید ولی بعد از یه مدت حس کنید که یه جای کار میلنگه بنابراین چاره ی کار چیه؟ شما باید بهترین جا برای چیدمان مبل رو مجددا با تحقیق و مطالعه در این زمینه بشناسید و یه بار دیگه دکورتون رو بچینید تا اون نتیجه ی دلخواهی که مدنظرتون هست به دست بیاد و به دلتون بشینه. پس با این حساب هر زمان و در هر حالی آماده باشید که در صورت پیدا کردن عیب و ایراد در نحوه ی چیدمان خونتون به اصلاح اون بپردازید و آیتم ها رو در جای درستشون قرار بدید تا بتونن زیبایی که در توانشون هست رو به نمایش بذارن. حالا در این مقاله هم در همین راستا و برای این که بدونیم آیا جای درستی برای آیتم ها انتخاب کردیم میخواهیم در خصوص جای درست ساعت در خانه باهاتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جای درست ساعت در خانه

بهترین جا برای ساعت در پذیرایی

انتخاب دیوار برای زدن ساعت دیواری یکی از مهم ترین کارهایی هست دکه شما در دکوراسیون باید انجامش بدید چرا که دیواری که میخواهید ساعت رو روی اون نصب کنید باید دید کاملی از ساعت توی تمام زوایا و موقعیت ها بده به عنوان مثال بهترین جا برای زدن ساعت دیواری توی اتاق نشیمن و یا همون پذیرایی پشت مبل و یا کاناپه هست که هم باعث زیبا دیده شدن فضا میشه و هم از هر طرف دید داره. 

اما این تنها جای مناسب برای نصب ساعت نیست و شما میتونید از فضای بالای شومینه هم برای نصب ساعت در پذیرایی استفاده کنید و از اون جایی که شومینه میتونه نقطه ی کانونی شما در فضا تلقی بشه نصب کردن ساعت بالای اون میتونه نما رو کامل کرده و زیباتر جلوه بده.

جای درست ساعت در خانه

بهترین جا برای نصب ساعت در اتاق‌ خواب

خب شاید حرف ساعت و جای اون میشه اولین جایی که به نظر خیلی ها میرسه پذیرایی باشه در حالی که خیلی ها مایل هستن که در گوشه به گوشه ی خونشون از ساعت استفاده کنن که در این بین اتاق خواب هم یکی از اون مکان هایی هست که افراد برای نصب ساعت در اون از خودشون علاقه نشون میدن. اما حالا سوال پیش میاد که بهترین جا برای ساعت توی اتاق خواب کجاست که خب باید بگیم همونطور که گفتیم اولین قانون دید داشتن به ساعت هست و از این رو بهترین جا که دید خوبی داره روبروی تخت خواب بشمار میاد. 

البته که باید این رو بگیم که در صورت داشتن مشکل خواب از نصب کردن ساعت دیواری در اتاق خودداری کنید چون هم میتونه تیک تاک اذیت کننده ای براتون داشته باشه و هم میتونه با مدام چک کردنش و دیدن این که خوابتون نمیبره بره روی مختون بنابراین بهتره به جای ساعت دیواری در این وضعیت از ساعت روی میزی و یا دیجیتال در کنار تخت استفاده کنید هر چند که ساعت موبایل هم هست.

جای درست ساعت در خانه

زدن ساعت بالای تلویزیون ممنوع!

خب در ابتدای مقاله گفتیم که شماباید در صورتی که جای یه آیتمی رو در منزل اشتباه چیدید آمادگی این رو داشته باشید که عوض و اصلاحش کنید که خب برای این منظور در ابتدا باید بدونید که بهترین جا برای اون آیتم کجاست که خب ما برای ساعت دیواری در نشیمن بهترین جاها رو برای شما معرفی کردیم که باید ساعت در اون قسمت ها نصب بشه ولی در این بین یه عده ای هستن که به نظرشون بهترین جا برای ساعت بالای تلویزیون هست و حتی این آیتم رو روی دیوار پشتی تلویزیون نصب کردن که خب باید بگیم این یه حرکت اشتباهه و اونی که برای اولین بار تستش کرد احتمالا خودش هم فهمید که اشتباهه ولی حوصله اش رو نداشت که دوباره ساعت رو بیاره پایین و جای مناسب نصبش کنه!

ولی خب شما تنبل نیستید و در صورتی که ساعت رو در این قسمت آویزون کردید وقتش هست که اون رو پایین بیارید چون در صورتی که ساعت بالای تلویزیون باشه موقع تماشای تلویزیون باعث حواس پرتی تون میشه و میره روی مختون پس جای درستی قرار نداره.

جای درست ساعت در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها