|

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی / پای سینک دو ساعت وا نستا یدونه بخر خلاص شو

ماشین ظرفشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم تو آشپزخونه ایرانی ها محسوب میشه که در این مطلب قراره با چند تا از بهتریناشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید تا ده سال پیش لوازمی به مانند ماشین ظرفشویی رو تنها تو خونه هایی که سطح مالی و اقتصادی‌شون بالا تر بود می دیدیم، اما این روزها دیگه قضیه فرق کرده و تو خیلی از آشپزخونه ها این وسیله دیده میشه و هر خونواده یکی یه دونه ماشین ظرفشویی دارند. از طرفی هم خیلی از دختر خانوما میخوان جهاز بخرن و ماشین ظرفشویی رو یکی از لوازم مورد نیاز و ضروری میدونن، اما همین که میرن واسه خرید میون برند ها و مارک های مختلف ایرانی و خارجی گیر میکنن که کدوم بهتره و کدوم بدتر! خب این خیلی بده دیگه. چرا چون ممکنه انتخاب مناسب و درست نکنن و در نهایت تنها به حرف آقای فروشنده گوش بدن، بدون اینکه هیچ گونه تحقیقی کرده باشن.

برند های داخلی و خارجی بسیاری هستند که ماشین ظرفشویی تولید میکنن و به بازار عرضه دارند. اما اونچه که مشخصه اینه که وقتی میریم واسه انتخاب و خرید نمیدونیم کدوم برند بهتره و کدوم برند داره پول بیشتر میگیره با کیفیتی پایین تر! اگر سری به فروشگاه هایی همچون شهر لوازم خانگی زده باشید احتمالا شما هم متعجب شدید از قیمت ها. چرا که برند های ایرانی با قیمت هایی نه چندان کمتر از برند های خارجی در حال فروش هستند، در حالی که وقتی وارد بررسی کیفیت میشیم چندان راضی برنمیگردیم و می بینیم تولیدات داخلی رو که با ارائه خدمات و کیفیت متفاوت از خارجی، قیمتی هم تراز دارند! در این مطلب قراره با چند برند داخلی و خارجی از ماشین ظرفشویی آشنا بشیم که جزو بهترین مدل های ایرانی و خارجی محسوب میشن. پس با ادامه مطلب همراه باشید.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی برند بوش مدل SMS46NI01B با قیمت از 26 تا 37 میلیون تومان

بوش یکی از بهترین برند های خارجی محسوب میشه که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت داره و به دلیل عرضه محصولات به شدت با کیفیت و عالی، میون خریداران محبوبیت بسیار بالایی داره. ماشین ظرفشویی نیز از دست تولیدات این برند می باشد که مدل SMS46NI01B نیز متعلق به این برند هستش و میشه به عنوان یکی از بهترین ها معرفیش کرد. مدل نامبرده ماشین ظرفشویی برای 13 نفر ظرفیت داره و مصرف انرژی آن بسیار پایین می باشد و در رده ­A+ قرار دارد. میزان صدایی که از لوازم برقی تولید میشه اهیمت بالای داره که چقدر باشه و میزان صدای تولید شده توسط این ماشین ظرفشویی تنها 44 دسی­‌بل می باشد که خب نکته مثبتیه. از دیگر ویژگی­های این دستگاه میشه به امکان تنظیم ارتفاع دستگاه اشاره داشت با کلی امکانات دیگه باعث شده تا این مدل از ماشین ظرفشویی خودش رو حسابی ثابت کنه.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی برند  LG مدل DC45 با قیمت از 69 تا 73 میلیون

در بین معرفی بهترین برند های خارجی بی شک ال جی رو نباید فراموش کرد. مدل نام برده از ال جی دارای 7 برنامه جهت شستشو ظروف می باشد که مصرف انرژی پایینی هم دارد و در رده +++A قرار گرفته است. میزان ظرفیت این دستگاه به اندازه 14 نفر است که برای خونواده هایی که جمعیت زیادی دارند و زیاد مهمونی میگیرن، میتونه مناسب باشه و کار شما رو به شدت آسون تر خواهد کرد. ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45 جزو ماشین ظرفشویی ­های مبله محسوب میشه که امکان شستشو ظرف با بخار رو هم داره.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی برند پاکشوما مدل MDF-15303 

جدا از برند های خارجی، برند های داخلی و ایرانی بسیاری هستند که در جهت ارائه محصولات مختلف تلاش دارند. برخی از این برند ها در میون خریداران محبوبیت زیادی دارند که خب پاکشوما یکی از اونهاست. پاکشوما مدل های فراوونی در زمینه ماشین ظرفشویی تولید کرده که خب مدل MDF-15303 یکی از بهترینه اونهاست. از خوبی های این دستگاه میشه به صدای کمش اشاره داشت و تعداد برنامه های شستشویی که در این دستگاه به 8 عدد میرسه. جالبه که بدونید ظرفیت این دستگاه بالاست و میتونه ت 15 نفر رو ساپورت کنه. یکی از ویژگی­های مثبت این مدل ماشین ظرفشویی به امکان قفل کودک آن می­توان اشاره کرد و مصرف انرژی این مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما ++A می باشد.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی برند اسنوا مدل SWD-226W با قیمت از 25 تا 32 میلیون تومان

اسنوا یه بند قدیمی و مناسب در میون برند های ایرانی می باشد که که مدل های ماشین ظرفشویی نیز دارد. ماشین ظرفشویی مدل SWD-226W یکی از مدل­های جذاب ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی محسوب میشه که ویژگی های مثبت زیادی داره. این دستگاه میتونه تا 12 نفر رو ظرفیت بده و داری 6 برنامه شستشو نیز می باشد. یکی دیگه از قابلیت های که مدل نام برده از برند اسنوا داره اینه که میتونه آب ور کم مصرف کنه و صدای پایینی هم داره. مصرف انرژی این دستگاه مثل دیگر مدل­های برتر بازار به صرفه تر هستش و برچسب انرژی ++A نیز دارد.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها