|

چه رنگ فرشی از مد نمیفته؟ / اگه فرشت این رنگیه خیالت تخت باشه چون تا ابدالدهر رو مده

در این مقاله راجبه این که چه رنگ فرشی از مد نمیفته صحبت کردیم که توصیه میکنیم در موقع خرید به سراغ اون ها برید تا همیشه روی مد باشه خونتون.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن یه دکور خوب اون هم این روزا تنها و تنها با تیکه بر سلیقه امکانپذیر نیست هر چند که بدون وجود سلیقه هم این موضوع شدنی نیست ولی خب شما باید به این مسئله دقت کنید که در صورت ندونستن اصول و قواعد دکوراسیون احتمالا بعد از یه مدت دکور خونه از چشمتون بیفته و حس یکنواختی بهتون بده اما وقتی اون رو اصولی بچینید این موضوع کمتر اتفاق میفته مثلا راجبه فرش در صورتی که ندونید نحوه چیدمان فرش در خونه باید چطور باشه احتمالا یه بی نظمی بزرگ به وجود بیارید چرا که این آیتم یکی از بزرگترین وسیله ها در خونه ی شما بشمار میره که تعداد زیادی هم داره از فرش پذیرایی بگیر تا فرش آشپزخانه و... .

حال ما این سری از مقالات خودمون رو به کلی به فرش اختصاص دادیم تا بلکه بهتون کمکی کرده باشیم تا این وسیله رو هم راحت تر انتخاب کنید و هم به درستی بچینیدش مثلا در این راستا برای افرادی که این سوال براشون پیش اومده که چه فرش هایی الان مده نمونه هایی از جدیدترین فرش های بازار رو نشون دادیم تا خرید رو برای اون ها راحت تر کنیم چرا که بالاخره خیلی ها دوست دارن که خونه و زندگیشون روی مد باشه که خب این موضوع بسیار عالیه حالا هم تو این مقاله در ادامه ی خرید راحت تر شما میخواهیم راجبه این که چه رنگ فرشی از مد نمیفته براتون صحبت کنیم تا در صورتی که رنگ هاشون به دکورتون میومد به سراغ اون ها برید که همیشه  سوار موج مد هستن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چه رنگ فرشی از مد نمیفته

فرش سرمه ای کلاس خونتون رو اعیونی میکنه

به طور کلی برای خیلی از افراد رنگ سرمه ی آرامش بخش هست و حتی شاید براتون جالب باشه که بدونید دانشمندها معتقد هستن که این رنگ باعث تجدید قوا و نیرو در انسان میشه و به کلی روحیه ی اون رو از حالت افسرده خارج میکنه از این رو توصیه میشه که از اون در رنگ لباس ها و دکوراسیون استفاده بشه که استفاده ی اون در دکوراسیون جلوه ی مدرنی به چیدمان میبخشه طوری که هر کسی با دیدنش حیرت کنه. این رنگ در دسته ی رنگ های سرده و به همین علت میتونه احساس صمیمیت و صلح رو بین افراد خونه بیشتر کنه.

اما یه نکته ای که خیلی راجبه فرش سرمه ای مهم هست که بهش دقت کنید اینه که فرش سرمه ای برای فضاهایی با متراژ کوچک اصلا مناسب نیست چرا که فضای شما رو کوچک تر از اون چیزی که هست نشون میده و در کل این خاصیت رنگ های تیره هست. این رو هم در نظر بگیرید در صورتی که مایل بودید فرش سرمه ای تهیه کنید بهتره مابقی وسایل موجود در دکور شما رنگ روشن داشته باشن تا تعادل حفظ بشه.

چه رنگ فرشی از مد نمیفته

فرش طوسی هر خونه ای رو مدرن و امروزی جلوه میده

طوسی از اون دسته از رنگ هاست که جاودانه بودن خودش رو در طول سال ها ثابت کرده و این روزا هم با یه چرخ توی اینستاگرام و دیدن دیزاین چهار تا خونه در این فضا میشه متوجه شد که این رنگ چقدر استفاده داره تو خونه هایی که دکورشون مدرن هست. طوسی یه جورایی خنثی هست و خیلی از رنگ های دیگه باهاش میان مثل ترکیب زرد و طوسی که بسیار زیبا میشه به همین دلیل میتونید درصورتی که فرش طوسی بود یه سری اکسسوری و یا گلدون های زرد در فضا استفاده کنید تا زیباتر به نظر بیاد.

البته که دکوراتیوهای استیل هم میتونه در فضا به خوبی خودش رو جا بده و به چشم بیاد. این رنگ در دسته بندی رنگ های سرد قرار داره و از این رو احساس آرامش رو به فضا منتقل میکنه.

چه رنگ فرشی از مد نمیفته

فرش کرم هم خونتون رو بزرگتر نشون میده هم تا همیشه مده

یکی دیگه از رنگ هایی که برای فرش هرگز از مد نمیفته و به قولی از زمان نوح استفاده میشه تا به امروز کرمی هست که میتونه به عنوان یه رنگ طبیعی احساس آرامش رو در فضا به وجود بیاره و یه خوبی هم که داره اینه که به راحتی هر چه تمام تر با اکثر دکوراسیون ها مچ میشه. همچنین فرش هایی با زمینه ی کرم باعث بزرگتر و دلبازتر دیده شدن خونه میشن از این رو برای خونه های کم متراژ استفاده از اون ها بسیار توصیه میشه.

چه رنگ فرشی از مد نمیفته

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی