|

رنگ های لوکس توی استایل که شما رو پولدار جلوه میدن / جیب خالی و پز عالی تنها با رنگا

در این مقاله در خصوص رنگ هایی که شما رو ثروتمند جلوه میدن صحبت کردیم که میتونید با استفاده از اون ها در استایلتون حسابی شیک دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی علاقمند هستن که خودشون رو لاکچری و شیک و پیک نشون بدن در زمینه های مختلف به خاطره همین رقابت در بین افراد زیاد و زیادتر شده که شاید حتی بشه اسمش رو گذاشت چشم و هم چشمی که خب تا یه جاییش خوبه چون باعث میشه که افراد در یه نقطه باقی نمونن و برای پیشرفت تلاش کنن ولی خب وقتی که از حد بگذره این چشم و هم چشمی زندگی رو مختل خواهد کرد و افراد رو توی چاهی فرو میبره که د اومدن ازش به این راحتی ها نخواهد بود. حالا در این بین یکی از راه هایی که میشه با استفاده از اون خودتون رو لاکچری جلوه بدید استایل شیک هست که برای داشتن اون کارتون زیاد سخت نخواهد بود فقط کافیه که یه مقدار اطلاعات خودتون رو بالا برید.

خب بالا بردن اطلاعات هم در دنیای امروزی اصلا کار سخت و دشواری نیست چون با دو تا سرچ هم میشه این کار رو به انجام رسوند و در جریان جدیدترین مدها و ترندهای روز قرار گرفت مثلا الان که عید داره نزدیک میشه میتونید برای خرید کفش به سراغ کفش های پاشنه بلند ترند برید و از بین اون ها برای این مناسبت برای خودتون کفش زیبایی انتخاب کنید که هم شما رو به روز جلوه بده و هم شیک و پیک. ولی در این بین خیلی ها دوست دارن که با استایلشون پولدار به نظر بیان که شاید با خودتون بگید که پولدار به نظر اومدن با لباس تنها در صورتی که ممکن هست که شما لباس گرون تن کنید در  حالی که اینطور نیست و شما میتونید با استفاده از رنگ هایی که ثروتمند نشونمون میدن در استایل خودتون رو یه فرد لاکچری و پولدار جلوه بدید که در ادامه در خصوص چند تا از اون ها براتون  صحبت میکنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ هایی که شما رو ثروتمند جلوه میدن

کرم شما رو لاکچری و لوکس جلوه میده

کرم رو میشه یکی از رنگ های محبوب بشمار آوورد که جزء رنگ های خنثی هست و از ترکیب شدن دو تا رنگ قهوه ای و سفید به دست میاد و از اون رنگ هایی آرامش بخشی هست که چشم شما رو اذیت نمیکنه. از خوبی هایی هم که داره اینه شما میتونید اون رو به راحتی با خیلی از رنگ ها ست کنید که این موضوع به علت خنثی بودن اون هست.

ولی از همه ی این ها به کنار شما میتونید با استفاده از اون در استایلتون تیپ و ظاهر خودتون رو حسابی امروزی و لوکس جلوه بدید که یکی از دلایل اون آرامش و خلوصی هست که این رنگ داره و با ترکیب کردنش با دیگر رنگ های لوکس و خنثی حتی میتونید تاثیر اون رو در ثروتمند نشون دادن خودتون بیشتر و بیشتر کنید مثلا در صورتی که برای استایل عید خودتون به سراغ کت و شلوار کرم همراه با یه تاپ و یا کراپ سفید برید مطمئن باشید که همه حیرون لوکس بودن استایل شما خواهند شد.

رنگ هایی که شما رو ثروتمند جلوه میدن

با آبی یاقوتی در حد یه  ملکه شیک باشید

یکی دیگه از رنگ هایی که با استفاده از اون در استایلتون میتونید خودتون رو شیک و لوکس جلوه بدید رنگ آبی یاقوتی و یا آبی کبود هست که شما با استفاده از اون در استایلتون نمیتونید تصور کنید که تا چه حد و میزان میتونید کلاس تیپ خودتون رو بالا ببرید و شیک جلوه کنید. این رنگ در اصل یکی از طیف های رنگ آبی هست که از زیبایی خاصی برخورداره و حتی یه آیتم کوچک با این رنگ هم میتونه تا حد بسیار زیادی استایل شما رو گرون و شیک جلوه بده. مثلا شما میتونید با کت و شلوار کرم رنگ به سراغ یه شال با رنگ آبی یاقوتی برید و یا تنها یه کیف به این رنگ داشته باشید تا خودتون با چشم های خودتون ببینید که چقدر خاص میشید.

رنگ هایی که شما رو ثروتمند جلوه میدن

رنگ هایی که شما رو ثروتمند جلوه میدن

قدر سبز زمردی رو هر کسی نمیدونه

سبز رنگ طبیعته و در صورتی که شما بتونید طیف درستی از اون رو در استایلتون استفاده کنید بی نهایت شیک و خاص جلوه خواهید کرد که در این بین یکی از طیف رنگ های جذاب اون سبز زمردی هست که شاید هر کسی به سراغ استفاده ی اون در استایلش نره چرا که به خیالش ست کردن اون یه مقدار ریسکیه ولی شما میتونید با استفاده از این رنگ توی تیپ و استایل خودتون علاوه بر این که سرزنده و شاداب تر به نظر برسید بلکه ثروتمندتر هم جلوه کنید. نگران ست کردن اون هم نباشید چون به راحتی با کرم و طیف های آبی مچ میشه.

رنگ هایی که شما رو ثروتمند جلوه میدن

رنگ هایی که شما رو ثروتمند جلوه میدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی