|

آیتم هایی از دکوراسیون خونه که هرگز از مد نمی افته / اینجوری قیافه خونه خدای مدرنه

اگر شما هم دلتون یه دکوراسیون همیشه ترند میخواد که نیاز به تعویض سالانه نباشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون واسه هر خونه ای مهمه. اصلا دکوراسیون و چیدمان واسه هر خونه ای اینجوریه که درست به مانند لباس برای اون خونه عمل میکنه. دیدین آدم اگه لباسش با کیفیت نباشه یا مثلا ترکیباتش به هم نیاد و همخونی رنگی نداشته باشه چقدر بد تیپ میشه؟ دکور خونه هم دقیقا به همین شکله و شما اگر خونتون رو با وسایلی که به هم میان و زیبایی و کیفیت مناسبی دارند دیزاین نکنید (البته دیزاین اصولی و خوشگل) بی شک خروجی خوبی ازش نخواهید دید. 

دکور کردن خونه اینجوریه که یکسری لوازم ضروری مثل تلویزیون و یخچال و غیره نیاز داره، یکسری وسیله نیمه ضروری مثل مبلمان که خب با نبودشون زندگی لنگ نمیمونه اما بودنش به شدت موثره و در نهایت اون آیتم هایی که اصلا ضروریتی ندارند اما خب بودنشون باعث میشه تا خونه خوشگل تر بشه مثل تابلوی روی دیوار!

دکوراسیون درست به مانند دنیای مد هستش و هم سبک های مختلف داره و هم مد و دمده داره که خب همه ما کم و بیش این موارد رو رعایت می کنیم. اما برخی از موارد هستند که هیچوقت از مد نمیفتن و در واقع جاودانه هستن و در واقع وجودشون تو خونه باعث میشه من و شما نیاز نداشته باشیم دم به دقیقه تو بازار باشیم تا جدیدیش رو تهیه کنیم. دوست دارین بدونین اونا چیا هستن؟ پس با ادامه مطلب همراه باشید.

دکوراسیون همیشه مدرن

ظروف غذاخوری این شکلی همیشه ترند هستن

ظروف غذا خوری اهمیت بالایی دارند که خب باید به شما خانوم عزیزی یادآوری کنیم بی شک ظرف هایی طرح دارن دوست داشتنی تر هستن، اما ظروف ساده و مینیمال اینجورین که به هر سبک و سیاقی میان. البته که ظروف نقش دار هم وجودشون تو خونه لازمه اما ظرف های مثلا به رنگ سفید که زرق و برق دار هم نباشند میتونن به هر مدل دکوری بیان و مناسب هر چیدمان میزی باشند. در واقع این ظروف وقتی از کیفیت بالایی هم برخوردار باشن و از نظر جنسی چینی باشند میتونن طول عمر خوبی هم داشته باشند و تطبیق پذیری بسیار مناسبی دارند.

دکوراسیون همیشه مدرن

دکوراسیون همیشه مدرن

سرامیک و اسلب های حمام و آشپزخونه

از دیگر مواردی که انتخابشون به شدت اهمیت داره سرامیک و اسلب های حموم و آشپزخونه هستند که خب اول اینکه نصب و تعویض شون نیاز به یه نیروی ماهر داره، پس اصلا کار آسونی نیست! به علاوه اینکه با انتخاب اشتباه و بازسازی در واقع شما یه هزینه مضاعف روی دست خودتون گذاشتین. 

این سرامیک ها باید بافت و طرح هایی باشند که بتونن به راحتی ترکیب بشن. یعنی چی؟ یعنی مثلا فرض کنید طرحی مد شده اونچه که شما باید از خودتون بپگرسین اینه که این طرحو واقعا دوستش دارم یا فقط چون مد شده میخوامش؟ میتونم تا چند سال طرحشو تحمل کنم؟ خب بهتر نیست در اینجا از طرح و رنگ های ملایم استفاده کنید؟ البته که این منطقی نیست همیشه ساده ها رو انتخاب کنیم چرا چون از مد نمیفتن! پس چاره اینه که بیاین مثلا برای حمام یا دستشویی از کاغذ دیواری مخصوص یا کاشی مناسب طرح دار برای یک دیوار استفاده کنید و دیگر فضاها رو ساده دیزاین کنید.

دکوراسیون همیشه مدرن

مبلمان اینجوری میتونن تا صد سال واست مدرن باشن

مبلمان نقش به شدت تاثیر گذاری تو خوشگلاسیون هر خونه دارند که از طرفی هم کاربردشون دارای اهمیت زیادیه. در اینجا ابتدا بگیم که واسه آشنا شدن با انواع مبلمان و هر آنچه که درباره مبلمان هست رو میتونید تو قسمت "مبلمان" ببینید و بخونید. اما در مجموع استفاده از مبلمان و دیزاین خالص که دارای فرم ارگانیک و خطوط صاف و گرد باشن ایده آل ترین حالات برای از مد نیفتادن هستن.

دکوراسیون همیشه مدرن

کتاب ها فقط واسه خوندن نیستن، یه پیشنهاد عالی واسه دیزاین

خب همه ما کتاب ها رو میخونیم، اما گاهی عناصری هستند که میتونن صددرصد مفید باشن و از طرفی هم باز صددرصد واسه خوشگلاسیون استفاده بشن و نقش تزیینی شون رو هم به خوبی ایفا کنند. کتاب از این دست آیتم ها محسوب میشه با زیباییش میتونه شما رو شگفت زده کنه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید نمونه ای از منظور "شایانیوز" رو در رابطه با دیزاین با کتاب!

دکوراسیون همیشه مدرن

گلدون های جاودانه که تا ابد مدن

یکی دیگه از مواردی که استفاده ازش از مد نیفتاده و هرگز هم از مد نخواهد افتاد گلدون هستش. گرچه که انتخاب گلدون های مد روز میتونه به لمس زیبایی های خلاقانه و جدید کمک کنه و از طرفی هم وجود یکی دو تا گلدون با ظاهر متفاوت تو هر دیزاینی ضروریه، اما از طرفی هم وجود قطعات همیشگی و موندگار هم لازمه. حالا این گلدون های از مد نیفت چیا هستن؟ بی شک سبک گلدون های شیشه ای با هر طرح و سایزی جاودانه هستن و هیچگاه تکراری و دمده نشدن. که خب شما میتومید با تلفیق سبک های ترند و جاودانه یه زیباسازی متعادل و جذاب داشته باشید. 

دکوراسیون همیشه مدرن
گلدون ترند

دکوراسیون همیشه مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی