|

با شلوار بگ چه مانتویی بپوشیم؟ / کلی ایده تک و خاص برای یه استایل بهاره که پرنسس بشی

در این مقاله در خصوص این که شلوار بگ رو با چی بپوشیم براتون صحبت کردیم تا با توجه به گفته ها یه استایل عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که خوشتیپ جلوه کنن چرا که بالاخره خواه ناخواه آدم هایی که خوش استایل هستن محبوب تر هم هستن مثلا خود شما دوست دارید که با آدم های خوشتیپ بچرخید و یا آدم های بد تیپ و ژولیده؟ مسلما انتخابتون گزینه ی اول خواهد بود چون بالاخره دوست آیینه ی ادم هست یعنی در صورتی که شما با یه اکیپ پولدار بگردید احتمال این که نفر بعدی که پولدار میشه شما باشید بسیار بالاست و یا در صورتی که شما با یه اکیپ بی هدف همراه با رفتاهای پرخطر بگردید مسلما نفر بعدی که از رده خارج میشه شما خواهید بود! حالا خوشتیپ بودن یه مثال خیلی ساده هست مثلا هم کلاسی هایی رو که استایل دانشجویی بهاره خوب دارن رو زیر نظر بگیرید و ازشون الگو برداری کنید تا امسال شما هم یکی از دانشجوهای خوشتیپ توی فصل بهار باشید!

پس دنیا جوریه که آدم هاش میتونن توی بزرگترین و کوچکترین مسائل درس و الگو باشن برای ما که خب ما میخواهیم به اون قسمتی که مربوط به زیبایی و استایل هست بپردازیم و باقی مسائل با خودتون! مثلا این روزا خیلی ها به دنبال یه پوست سالم و خوب میگردن و بابت رسیدن به این موضوع نهایت تلاش خودشون رو هم میکنن و در این بین میرن به سراغ دونستن راز داشتن پوست کره ای که توی دنیا برای خودش تک هست و یه عالمه طرفدار داره بنابراین الگو بودن گاهی اوقات میتونه ابعاد خیلی وسیعی رو در بر داشته باشه و مردم یه کشور تبدیل بشن به الگو! حالا در خصوص الگو گرفتن میخواهیم چند تا ایده برای ست کردن شلوار بگ بهتون بگیم که میتونه برای بهار و تابستون امسالتون خوب باشه و تیپ  و استایلتون رو زیبا جلوه بده، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

شلوار بگ رو با مانتو کوتاه ست کنید تا شیک و دخترونه به نظر بیایید

شما میتونید از شلوار بگ توی استایل های متنوعی استفاده کنید و به زیبایی هر چه ممکن با این شلوار بدرخشید. از خوبی هایی که این مدل از شلوارها داره این هست که به این زودی ها از مد نمیفته و شما قرار نیست که به این فکر کنید که امسال اگر بخریدش سال بعد دیگه خبری ازش توی دنیای مد نیست چا که این مدل از شلوارها اومدن که موندگار بشن. 

به همین علت شما میتونید خیلی راحت انواع شلوارهای بگ رو در رنگ های متنوع از مشکی و ذغالی بگیر تا انواع آبی ها رو با مانتوهی مختلف جلوباز و جلوسته، بلند و کوتاه بپوشید و تیپ و استایل منحصر به فردی برای خودتون داشته باشید که در این بین مانتوهای کوتاه میتونن یکی از جالب ترین انتخاب ها برای شما باشن چرا که شما میتونید هم به دنبال مانتوهای کوتاه جلوبسته رفته  یه استایل کژوال باهاشون بزنید و هم میتونید مانتوهای کوتاه جلوباز رو انتخاب کرده و یه استایل دخترونه و عروسکی برای خودتون بسازید اون هم با رنگ های شاد. شما حتی در این بین میتونید که مانتو جین های کوتاه رو با بگ های جین ست کرده و اسپرت دیده بشید.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

شلوار بگتون رو با شومیز ست کنید تا حس خنکی عصر های تابستون رو با خودتون داشته باشید

یکی دیگه از زیباترین ست هایی که میشه با شلوار بگ داشت ست کردن اون با شومیز هست که میتونه احساس خنکی رو در روزهای گرم به شما هدیه کنه؛ این روزا پوشیدن مانتوهای شومیزی توی استایل های خانومانه بسیار به چشم میخوره و خب تولیدکننده ها و طراحان هم درصدد تولید هر چه بیشتر این مانتوها در طرح های متنوع هستن که در این بین با انواع شلوار بگ از جین گرفته تا پارچه ای ست میشن و میتونن یه استایل امروزی خلق کنن که رنگ و بوی سادگی که داره میتونه حتی اون رو در دسته ی تیپ های لاکچری هم قرار بده. همچنین شما میتونید شومیزها رو همراه با شوار بگ توی مهمونی ها هم بپوشید و برای این منظور بهتره که به سراغ شومیزهای اسپرت برید. برای کفش هم در استایل شومیز با شلوار بگ هم میتونید به سراغ کفش های کتونی برید و هم پاشنه بلند.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

استایل نیمه رسمی و شلوار بگ رو باهم میخواهید، به سراغ مانتو کتی برید

شاید بشه گفت یکی از بزرگترین مزیت ها و خوبی هایی که شلوار بگ داره این هست که شما میتونید این مدل از شلوارها رو توی استایل های نیمه رسمی هم مورد استفاده قرار بدید ولی خب سوالی که پیش میاد این هست که حالا برای خلق یه استایل نیمه رسمی با شلوار بگ باید به سراغ چه جور مانتویی رفت که در جواب باید بگیم که مانتو کتی میتونه بهترین گزینه برای شما باشه که این روزا هم بسیار مورد توجه هست. شما همچنین میتونید برای این که هر چه بیشتر با این استایل زیبا دیده بشید تمرکزتون رو روی اکسسوری ها هم قرار بدید.

شلوار بگ رو با چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها