|

دیزاین سرویس بهداشتی چی میخواد؟ / اینجوری دستشویی رو از آناستازیا به سیندرلا تبدیل کن

واسه داشتن یه سرویس بهداشتی همه چی تموم باید علاوه بر تمیزی به زیباییش هم اهمیت زیادی بدیم که در این مطلب با آیتمای مناسب دیزاین آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا تمام اعضا و جوارح یک خونه اهمیت داره و اینطور نیست که شما تنها به بخش هایی همچون هال و پذیرایی و آشپزخونه توجه کنید و بس. مثلا یکی از اونها سرویس بهداشتی و حمام هستش که خب تو هر خونه ای وجود داره. اغلب خونواده ها تنها تلاشی که برای این دو فضا دارند اینه که تمیز نگهش دارن و مثلا هفته ای یکبار به شستشوش اهمیت بدن. در حالی که این دو فضا نیز به مانند دیگر فضاهای خونه دل دارن و دوست دارن خوشگلاسیون بشن!

مثلا شما فرض کنید به یه خونه لاکچری تشریف بردید و تصمیم می گیرید که برید دستشویی! بعد که درب رو باز می کنید با محیطی آلوده روبرو میشین که خب باید بگیم خیلی زشته و تموم تفکرات فرد رو نسبت به خونه و خود شما تغییر میده. یا مثلا تمیز باشه اما بدون هیچی! خب نمیشه که …

پس خوبه که هم به نظافت این قسمت از خونمون به شدت اهمیت بدیم و هم اینکه به زیباسازیش بیشتر توجه کنیم. در ادامه ببینیم چیکارا میشه کرد تا سرویس بهداشتی ناناس بشه!

Untitled

استفاده از آینه های بزرگ تو دستشویی واقعا زیباست

آینه یه وسلیست که روی دیوار نصب میشه و هیچ فضایی رو اشغال نمیکنه، اما به همون میزان که بچه خوبیه و جاگیر نیست، به شدت کاریه و میتونه کاربرد فراوونی داشته باشه و از طرفی هم حسابی اون قسمت که توش نشسته رو خوشگل کنه. البته که تمیز و درخشان بودن آینه میتونه خیلی روی زیبایی سرویس بهداشتی موثر باشه و اگر به امون خدا ولش کنید قطعا همون قدر که خوشگله، میتونه زشت بشه! در اینجا شما میتونید از آینه دیواری مدرن واسه چیدمان و دیزاین دستشویی استفاده نمایید که خب سایز بزرگ و کوچیک بودنش هم به فضای سرویس و سلیقه خودتون بستگی داره.

طراحی-سرویس-بهداشتی

به‌ علاوه اینکه آنه بزرگ میتونه هر فضایی رو بزرگ تر و دلبازتر نشون بده، جوری که چشم هر بیننده ای رو درگیر خودش کنه. اگر دیزاین سرویس بهداشتی شما کلاسیک هستش، از آینه‌ های قاب‌ دار و ظریف‌ کاری‌ شده اصلا غافل نشید.

Bathroom-decoration-10-min

نصب کشو و قفسه و شلف؛ هم خوشگلن هم کاربردی

خب تو سرویس بهداشتی هم یک سری لوازم وجود داره که من و شما ازشون به طور روزانه استفاده می کنیم و یا اینکه گاهی به سراغشون میریم. بی شک اینها نباید آلاخون والاخون باشن و نیاز دارن تا یه جای ثابت داشته باشند. به همین دلیل میتونیم برای نگهداری لوازم بهداشتی مثل شانه، صابون، شامپو و دستمال کاغذی در دستشویی، یه چند تایی شلف دیواری و کشو نصبکنیم و راحت. در واقع این کار باعث میشه که شما یه استفاده بهینه از فضا کرده باشید چرا که اومدین از بخش عمودی کمک گرفتین که فضای کمتری رو هم اشغال میکنه.

Untitled

در واقع نصب قفسه و کشو تو سرویس بهداشتی، در کنار خونی که گفتیم داره، به جذابیت و منظم شدن دکوراسیون دستشویی هم به شدن تاثیر میذاره. اینکه روی این شلف ها گلدون های کوچجیک و بزرگ هم قرار بدین که دیگه خیلی عالی میشه.

bothroom

واسه نگهداری دستمال کاغذی براکت مخصوص بزار

براکت، یه ابزار نگهدارست که در واقع به دیوار متصل میشن حتی امکان نگهداری از از وسایلی به مانند تلویزیون رو هم فراهم میکنه. یکسری از براکت های خاص هستن که جای دستمالن و علاوه بر کاربردی که داره میتونه یه دیزاین مدرن برای سرویس بهداشتی هم باشه.

دکور-سرویس-بهداشتی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها