|

نمیخوای صفحه سیاه تلویزیون تو دید باشه؟ / خلاقانه ترین ایده های مخفی کردنشو یادت دادم

اگر دلتون میخواد تلویزیون تو دکوراسیون خونه خیلی تو دید نباشه پس بهتره که یه حرکت جالب بزنید. میپرسین چی؟ تو این مطلب چند تا ایده جذاب داریم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دکوراسیون تو هر خونه ای با استفاده از وسایل و چیدمان که داره ساخته میشه که زیبا یا زشت بودنش کاملا برمیگرده به اول سلیقه شما، و بعد وسایلی که استفاده می کنید. آخه میدونید که گاهی وقتا هستند افرادی که گرون ترین وسایل رو هم بهشون بدی باز نمیتونن یه دکور و دیزاین خوشگل تحویل بدن چرا که سلیقش رو ندارن و اصولش رو هم نمیدونن یا رعایت نمیکنن. اما یه وقتایی تو یه خونه های کوچیکی میریم و می بینیم وسایل هم آنچنانی نیستن، اما انرژی خوب و خوشگلی از سر و روی فضا میباره! چرا چون اعضای تون خونه به خصوص خانوم خونه یه بلدیت خاصی داره و از وسایل و فضا به بهترین شکل ممکن استفاده نموده.

یکی از لوازمی که تو هر خونه ای وجود داره تلویزیون هستش. این عنصر واسه هر خونه ای واجبه و امکان نداره شما وارد یه خونه بشید و این وسیله رو نبینید. اما اونچه که گاهی اذیت کننده میشه اینه که وجود یه صفحه مشکی وسط دکوراسیون خونه کمی تا قسمتی از نظر زیبایی شناسی دلپذیر نیست و هستن خونواده هایی که از این موضوع ناراضی اند! 

این مطلب در واقع برای همین دست افراد هستش. اگر شما هم دلتون نمیخواد این صفحه مشکی رو خیلی واضح تو خونه ببینید و یه جورایی رو مختونه، پس با ادامه مطلب ما حتما همراه باشید تا تلویزیون جان رو با روش های جذاب تو دکوراتیو محو کنیم تا کمتر به چشم بیاد.

تلویزیون در دکوراسیون

1-  تلویزیون هوشمند بخر، هم تی وی داری هم یه قاب خوشگل

در اینجا شما میتونید با خرید یه تلویزیون هوشمند و البته نمایش آثار هنری، عکسای خونوادگی که دوستشون دارید و میخواین جلو چشم باشن، و یا تطبیق نمایشگر تلویزیون با رنگ دیوار یا کاغذ دیواری، همه و همه میتونن یه جلو زیبا از تلویزیون به نمایش بگذارند و اون رو در وقع تا حدود خوبی از دید مخفی کنند. شما با این کار شما میتونید علاوه بر اینکه وقتی تلویزیون خاموشه از دیگر امکانات تلویزیون هوشمند همچون اتصال به اینترنت، تماشای آنلاین ویدئو و اجرای برنامه های کاربردی و غیره استفاده کنید، تازه به جای دیدن یه صفحه مشکی یه قاب رنگی و خوشگل هم خواهید داشت.

تلویزیون در دکوراسیون

2- اینجوری ابتکاری حرکت بزن؛ تلویزیون محو میشه

در اینجا شما میتونید تلویزیون خود را با یک سری موارد مثل قطعات دکوری، یا حتی انواع گلدون ها، زیورآلات و شاید هم لامپ و کتاب احاطه کنید و تلاش کنین که با انتخاب درست و البته چیدمان زیبا و اصولی مانع از جلب توجهی که سیاهیه تلویزیون داره بشید. در واقع چیدمان متقارن مبلمان و قفسه ها یه ظاهر آروم و متعادل تو فضا ایجاد میکنه و خوشگلیه محیط رو دوچندان خواهد کرد.

تلویزیون در دکوراسیون

3- تلویزیون رو گوشه دیوار بزار جلو چشم نباشه

اصلا اولین و مهمترین اصل تو استتار تلویزیون این که شما این عنصر رو وسط دیوار قرار ندید. چرا که کلا وقتی چیزی مثل تابلو بزرگ و یا تلویزیون وسط دیوار قرار میگیره ناخودآگاه نظرات رو به خودش جلب میکنه و تسلط زیادی رو فضا خواهد داشت. در اینجا بهتره که تلویزیون رو در گوشه دیوار قرار بدید و یا اینکه بین چندین قفسه نصبش کنید و اطرافش رو با رنگ تیره تزئین نمایید.

تلویزیون در دکوراسیون

4- تلویزیون نقطه کانونی نباشه؛ همه مبل ها رو به روش نباشن

اینو بدونین که سبک چیدمان مبلمان میتونه تاثیری مستقیم بر روی میزان جلب توجه تلویزیون داشت باشه. معمولا میخواد تو خونه نقطه کانونی ایجاد کنند تلوزیون یکی از عناصر مهم در ایجاد این فضاست، اما در این جا ما باید دقیقا برعکس عمل کنیم و مبلمان رو جوری بچینیم که تلویزیون بولد ئشه و یه فضای دورهمی دوستانه و ایده آل با مبل ها در فضایی دیگر ایجاد کنیم توجه حاضرین رو از تلویزیون کم کنیم.

تلویزیون در دکوراسیون

5- تلویزیون رو دیوار نصب شه کمتر تو دیده

بهتره که اگر میخواین تلویزیون شما کمتر جلب توجه کنه، اون رو به دیوار نصب کنید. حتی اگه میتونین با گود کردن فضای دیوار یه قسمت مخصوص این وسیله هم تو خونه ایجاد کنید تا بتونید تلویزیون رو هم سطح با دیوار نصب کنید. این کار میتونه میزان بی نظمی بصری رو محدود کنه و منجر به ایجاد یک اتاق نشیمن فوق العاده شیک خواهد شد.

تلویزیون در دکوراسیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها