|

تو کیف خانم های با کلاس و شیک چیا باید باشه؟ / اینجوری نه به ظاهر، واقعا همه چی تمومی

اگر دلتون میخواد بدونین خانمای شیک پوش و همچی تموم داخل کیفشون چی میزارن که همه چی تموم هستند پس حتما با این مطلب همر باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب اینکه کیف یه اکسسوری مهمه و تو خوشگلاسیون ظاهر خانوما میتونه خیلی تاثیر گذار باشه که شکی نیست، اما از طرفی هم به لحاظ استفاده ای میشه گفت کیف کمتر از کفش مهم نیست و همراه هر بانویی باید باشه. چرا که شما وقتی میخواین حتی تا سر کوچه هم برین، باید کیف پول و عینک و خیلی از وسایل دیگه رو هم با خودتون ببرین و کافیه تا یکبار کیف نبرین اونوقته که احتمالا به همه چیز احتیاج پیدا می کنین! اما جدا از اینها، وسیله هایی که تو کیف قرار داده میشه که اصول خاص خودش رو داره.

مثلا یه خانومی که با کلاسه و شیک، قطعا هر چیزی رو تو کیفش نمیزاره و از طرفی هم یک سری لوازم رو همیشه همراه خودش داره. چرا اینو میگیم؟ چون یه خانوم شیک پوش حواسش هست چی ببره و چی نبره و کدوم لوازم ضروریه و همیشه باید به همراه خودش داشته باشه. دوست دارین شما هم بدونین این لوازم چیا هستن؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

وسایل کیف خانوما

کیف پول همراهت باشه

خب این دیگه مشخصه که اولین و مهمترین وسیله ای که بای تو کیف هر خانومی باشه یه کیف پول جادار هستش که بتونید داخلش پول نقد و کارت هاتون رو قرار بدید و بی در کجا و پخش نباشن. 

وسایل کیف خانوما

کیف لوازم آرایش تو کیف داری؟

یکی دیگه از ضروری ترین وسایلی که تو کیف هر خانومی باید باشه کیف لوازم آرایش هستش که البته ته از این کیف های خیلی بزرگ با هفتاد قلم لوازم آرایش! خیر. بلکه کیفی متوسط که بشه داخلش لوازمی مثل ریمل، خط چشم و رژلب و یه کرم مرطوب کننده قرار داد تا هر زمان و در هر کجا که خواستید بتونید خیلی زود و راحت آماده بشید. 

وسایل کیف خانوما

خانوم شیک، خوشبو کننده دهان یادت نره

اینکه دهان یک فرد چه خانوم و چه آقا بوی بدی بده اصلا موضوع خوشایندی نیست. پس یادمون نره که همیشه و در هر مکان خوشبو کننده هایی مثل آدامس یا اسپری داشته باشید که بتونید به خصوص بعد از خوردن غذا، بوی غذا رو کنترل کنید. اینجوری هم راحت میتونید لبخند بزنید و هم به زیبایی صحبت کنید بدون ذره ای نگرانی.

عطر حتما باید باشه

واقعا دیگه این روزا بوی خوش شده یکی از معیار های اصلیه شخصیت. اینکه شما هیچ بویی ندید هم اصلا خوب نیست و تنها موضوع منفی، بوی نامطبوع نیست! بلکه شما بادی سعی کندی تا همیشه بویی خوش از خودبه مشام دیگران برسوندی. پس باید گفت عط یه وسیله مهم محسوب میشه که باید توی کیف هر خانومی وجود داشته باشه. برای جلوگیری از بوی عرق ،همیشه تو کیفتون عطر داشته باشین تا تو مواقع ضروری ازش استفاده کرده و همیشه خوشبو باشید.

وسایل کیف خانوما

عینک آفتابی و جعبه اش

عینک آفتابی حالا چه به جهت خوشگلاسیون استایل و چه برای روزهای آفتابی به هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید یه وسیله به شدت ضروریه که شاید خیلی از افراد بهش توجه نداشته باشن اما خانومهای شیک و به فکر حتما عینک آفتابی جعبش رو داخل کیفشون دارند. اما این نکته رو یادتون نره که تو زمانی که نیاز به عینک نداشتید اون رو روی سر قار ندید و حتما داخل جعبه گذاشته و به کیفتون هدایت کنید.

وسایل کیف خانوما

ضدعفونی کننده دست 

به لیست وسایلی که تو کیفتون قرار دادین یه ضدعفونی کننده دست هم اضافه کنید، چرا که وجود این وسیله تو کیف خانوما و استفاده ازش در مواقع ضروری به خوشبو شدن دست و همچنین از بین رفتن میکروب های دست کمک خوبی داره.

لوازم جانبی مو، کش مو، برس یا شانه

از دیگر وسایلی که داشتنش تو کیف هر بانویی ضروریه، شونه و کش مو هستش. اون وقتایی که موهای شما بازه و قراره اذیتتون کنه، مخصوصا تو هوای گرم که باعث عرق کردن میشه، اگه کش مو و شونه تو کیفتون داشته باشین خیلی راحت میتونین موهای خود را به عقب کشیده و با کش ببندید. 

وسایل کیف خانوما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی