|

جدیدترین جا ادویه های بازار / بنداز دور اون ظروف ادویه زوار در رفته رو اینا دل میبرن

در این مقاله نمونه هایی از جدیدترین جا ادویه های بازار رو بهتون نشون دادیم و در خصوص جنس های مختلف اون یه سری توضیحات ارائه دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

دقت کرده باشید خانوم ها نسبت به آقایون خیلی جزیی نگر تر هستن و خب به علت این تفاوتی که بینشون وجود داره شاید گاهی از اوقات اختلاف پیش بیاد چون بالاخره در طرف به نظرش حق داره و خب واقعا هم حق دارن و تقصیر آقایون نیست که کلی نگرند و تقصیر خانوم ها هم نیست که جزئی نگرند فقط باید در یه جایی حد تعادل رو برقرار کرد مثلا خانوم ها گاهی از اوقات به قدری در دکور و نظات خونه جزئی نگر میشن که دچار وسواس میشن که خب این موضوع دیگه زیاده رویه البته که درسته در دکور باید به جزئیات اهمیت داد چون زیبایی درست از اینجاها نشات میگیره مثلا شما باید حتی در خصوص گیاهان مخصوص برای روی کابینت هم فکر کرده وارد عمل بشید.

چون بالاخره در صورتی که یه گل نامناسب رو روی کابینت های آشپزخانه قرار دادن میتونه اون رو از ریخت بندازه. در کل توجه به دکور هر نقطه از خونه ی شما بسیار مهمه ولی آشپزخانه رو میشه قلب خونه دونست که شدی ا هم پر رفت و آمده بنابراین از کوچک ترین مسائل مثل رنگ شیرهای سینک ظرفشویی در این فضا تا بزرگترین مسائل مثل رنگ و مدل فرش آشپزخانه باید براتون مهم باشه ولی خب افراط و تفریط نداشته باشید و با روحیه و انرژی بالا برای دیزاین این فضا تلاش کرده و در خصوص اون مطالعه کنید تا یه انتخاب خوب داشته باشید حالا در ادامه میخواهیم در خصوص یکی از کوچکترین اجزای این محیط براتون صحبت کنیم یعنی جدیدترین جا ادویه ای ها و نمونه های تازه ی اون هار و بهتون نشون بدیم و ر خصوص انواع متنوعشون هم یه سری اطلاعات بهتون بدیم، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین جا ادویه های

جا ادویه ای شیشه ای میتونه کارتون رو راحت کنه

در صورتی که بسیار ب ظروف آشپزی توی خونتون اهمیت میدید و دوست دارید که این ظروف کارایی و زیبایی رو با هم داشته باشن توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ یه جا ادویه ای شیشه ای هست که میتونه براتون یه گزینه ی فوق العاده بشمار بیاد چون از اونجایی که این این ظرف ها رو میخواهید در کنار سایر ظروف آشپزخانه قرار بده به علت شیشه ای بودنشون بسیار به چشم میان و محتویات اون ها با رنگ های جذاب ادویه ها میتونه برای بیننده جالب باشه و همچنین کار شما هم موقع آشپزی راحت تر خواهد بود و نیازی به این که ظرف  ادویه تون برچسب داشته باشه وجود نداره و شما خیلی راحت متوجه تمام شدن محتویات اون حتی شارژ کردنش هم میشید.

جدیدترین جا ادویه های

جدیدترین جا ادویه های

جدیدترین جا ادویه های

جا ادویه ای سرامیکی میتونه میزبان ادویه های شما باشه

شما میتونید جا ادویه ای سرامیکی رو به عنوان یه هم نشین کنار سفره تون داشته باشید تا با طرح های خاص و متنوعی که داره سفره و آشپزخانه ی شما رو بی نهایت خاص و شیک جلوه بده. در این بین باید دقت کنید که اون سرامیکی که برای جا ادویه ای استفاده میشه باید دارای لعاب گرما دیده باشه و جنس بسیار مرغوبی داشته باشه تا شما موقع شستشوی اون چه با دست و چه ماشین ظرفشویی دچار مشکل نشید و از کیفیت و زیبایی اون کم نشه و مثل روز اول بدرخشه.

جدیدترین جا ادویه های

جدیدترین جا ادویه های

جا ادویه ای چوبی میتونه به آشپزخانه ی شما یه ظاهر کلاسیک و طبیعی بده

چوب همیشه در هر اشیایی که توی دکور وجود داره همراه با حس نوستالژی هست حالا میخواد یه وسیله ی خیلی بزرگ باشه و یا یه وسیله ی کوچک مثل جا ادویه ای. در کل اون دسته از جا ادویه ای هایی که دارای جنس چوبی هستن میتونن روی میز ناهار خوری شما که از جنس چوبه یه هماهنگی بینظیر به وجود بیارن و ست بشن که میتونه بی نهاسبت جذاب و خاص باشه. برخی از جا ادویه های چوبی هم در این بین هستن که به شکل دیواری طراحی شدن و شما باید اون ها رو روی دیوار آشپزخانه و نزدیک به اجاق گازتون قرار بدید تا کار کردن باهاشون براتون راحت بشه.

جدیدترین جا ادویه های

جدیدترین جا ادویه های

با جا ادویه ای استیل میتونید ظاهر آشپزخانه رو مدرن و باکلاس کنید

استحکام و قرص بودن جا ادویه های استیل همیشه بین مردم زبانزد بوده به همین دلیل در صورتی که دقت کنید متوجه این موضوع خواهید شد که توی بیشتر رستوران ها از این مدل و جنس از جا ادویه ها روی میزها استفاده میشه تا یه وقت که حادثه ای رخ میده و میفتن آسیبی بهشون وارد نشه و این روزا شما در بازار میتونید جا ادویه های استیل رو که در طرح های مختلف از چین وارد بازار ایران میشه رو تهیه کنید و با کمک اون ها آشپزخانه تون رو مدرن جلوه بدید.

جدیدترین جا ادویه های

جدیدترین جا ادویه ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی