|

گیاهان آپارتمانی گران قیمت / میگما خیلیامون حداقل یکی از اینا رو داریم یعنی پولداریم؟

در این مقاله به معرفی چندتا از گیاهان آپارتمانی گران قیمت پرداختیم که احتمالا شما هم توی خونتون داشته باشیدشون.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که توی دکور خونشون گل و گیاه داشتن باشن چرا که این زیبارویان سبز میتونن خونه ی شما رو بی نهایت شیک و خاص جلوه بدن ولی نکته ای که در خصوص اون ها بسیار مهم هست اینه که شما شرایط نگهداری و ویزگی هایی گیاهی رو که در خونتون نگه میدارید رو به طور کامل بدونید یا حتی از اون بیشتر مثلا در صورتی که گیاهان شما دچار استپ رشد شدن باید ترفندهایی برای رشد سریع گیاهان رو بدونید و با اعمال کردن اون ها باعث اتمام این توقف بشید و جون تازه به گل و گیاهانتون ببخشید و دوباره روح زندگی رو در برگ های اون به جریان بندازید چرا که بالاخره گیاهانی که رشد در اون ها متوقف شده عین آب راکد میمونن و بعد از یه مدت حس خوبی رو به آدم منتقل نمیکنن.

البته احتمالا تا به الان در خصوص این موضوع خوندید که گل و گیاهان شما انرژی دارن و شما برای این که در راستای مثبت از انرژی اون ها برخوردار بشید باید اونا رو بر اساس فنگ شویی در جاهای درست قرار بدید یعنی گیاه شما علاوه بر این میتونه زیبایی و حس خوب رو برای شما به ارمغان بیاره از طرف دیگه میتونه که یه سری برکات رو به زندگی شما سرریز کنه و حتی شما رو از یه سری ضررها مصون نگه داره مثل گیاهان آپارتمانی برای رفع چشم زخم که در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که زود چشم میخورید توصیه ی ما به شما نگهداری از اون هاست پس دیگه چی میخواهید از یه گیاه هم زیبایی و هم کارایی یه جا در مشت شما خواهد بود با اون ها پس در نگهداری ازشون درنگ نکنید. حالا در ادامه میخواهیم چندتا از گیاهان آپارتمانی گران قیمت بهتون معرفی کنیم تا ببینیم شما اونا رو دارید یا نه چون تو دنیا اونا رو لاکچری میدونن، پس با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی گران قیمت

مانسترا ابلق از گیاهان آپارتمانی گران قیمت

اسم دیگه ای که مانسترا ابلق داره که به علت برگ های سفید و سبز بهش ابلق میگن پنیر سوئیسی هست که از گیاهان با ارزش و کمیاب در دنیا محسوب میشه. ان زیبا رو توی نیوزلند و بقیه ی نقاط جهان بسیار محبوبه و بین مردن طرفداراین بیشماری داره که سر سال های اخیر بین ما ایرانی ها هم برای خودش طرفدارهای بیشماری پیدا کرده و خیلی ها مایل به نگهداری از اون هستن و شاید حتی در حال حاضر در منزل شما یه گلدون ازش وجود داشته باشه و الان که دارید این مقاله رو میخونید بهتون چشمک میزنه. نکته ی دیگه ای که مانسترا ابلق رو بسیار نادر میکنه سراعت رشد بسیار آهسته و آروم اونه. 

همچنین شما احتمالا در این گیاه دو برگ مشابه پیدا نکنید که خود این موضوع هم اون رو خاص میکنه. قیمت این زیبا رو در جهان هر روز زیاد و زیاد تر میشه پی در صورتی که داریدش حسابی مواظبش باشید و در صورتی که میخواهید اون رو تهیه کنید باید بگیم هر چه زودتر این کار رو کنید بهتره.

گیاهان آپارتمانی گران قیمت

فیکوس الاستیکا از گیاهان آپارتمانی گران قیمت

برسیم به دومین گیاه از لیست گرون ترین گیاهان اپارتمانی که شما تنها با وجود اون میتونید کلاس خونتون رو جا به جا کنید چون این گیاه از اون جایی که لاکچریه گرونه و حتی با وجود این که گیاهه هم به صدتا وسیله ی عتیقه میارزه و میتونه تاثیر همون ها رو توی خونه داشته باشه. این گیاه اندازه ی جمع جوری داره به همین علت حتما نیاز نیست که متراژ خونه ی شما خیلی زیاد باشه تا بتونید از اون نگهداری کنید.شاید براتون جالب باشه که بدونید فیکوس الاستیکا دقیقا شبیه به یه درخت واقعی قد میکشه و در صورتی که باغبونش که شما باشید بتونید خوب ازش نگهداری کنید طول اون به چیزی حدود هفت متر خواهد رسید.

شما برای این منظور باید بهش نور روشن ولی غیرمستقیم برسونید، همچنین موقع فصل رشدش یعنی توی بهار و تابستون سعی کنید که خاکش رو مرطوب نگه دارید و توی زمستون هم موقعی بهش آب بدید که خاکش خشک شده باشه.

گیاهان آپارتمانی گران قیمت

زاموفیلیا از گیاهان آپارتمانی گران قیمت

یکی از گیاهان آپارتمانی پرطرفدار و لوکس که در لیست امروز ما جا داره زاموفیلیا هست که در بین گیاهان زیبا و لاکچری بسیار بچه ی خاکی هست و مرام لوتی داره! چون شما تنها کافیه که اون رو بکارید و یه گوشه ی خونه بذارید تا ببینید چطور با رشد زیاد و سخاوتمندانه ی خودش میتونه همون گوشه از خونه ی شما رو به یه بهش زیبا تبدیل کنه بنابراین شما میتونید رو هیکلش حساب کنید. جالب هم هست که بدوندی اونقدرا آبیاری و اینا نمیخواد و تنها سه بار در ماه آبیاری براش کفایت میکنه. بچون حتی نور زیادم نمیخواد آفت هم خیلی به ندرت میزنه و به همین دلیل یه انتخاب عالی برای نگهداری بشمار میاد.

گیاهان آپارتمانی گران قیمت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کورش ارسالی در

    سلام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها