|

چند ایده ساده و کاربردی برای تزئین میز جلو مبلی/ کمی خلاقیت، حال خونه رو متحول میکنه

یکی از آیتمهای مهم توی خونه که میشه به شکلهای مختلف تزئینش کرد، میز جلو مبلیه. توی این مقاله ایده های تزئین میز جلومبلی رو با هم مرور میکنی…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اهمیت دادن به جزئیات در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی باعث میشه تا خونه شما خاص و منحصربه فرد بشه. انتخاب دکوری ها و اکسسوری ها، کوسن، تابلوها و... بر اساس اصول و سبک دکوراسیون منزل تون کمک میکنه تا فضای خونه چشمگیرتر و دلنشین تر بشه. یکی از آیتم های مهم توی خونه که میشه باهاش مانور زیادی داد و به شکل های مختلف تزئینش کرد، میز جلو مبلی هست. شما می تونین با انتخاب اکسسوری های جذاب برای میز جلو مبلی، حال و هوای تازه و خاصی به نشیمن و پذیرایی خونه تون بدید. توی این مقاله همراهم باش تا ایده های تزئین میز جلو مبلی رو با هم مرور کنیم.

mizjelimobli3

در انتخاب میز، وسواس به خرج بده!

اولین نکته برای موضوع تزئین میز جلو مبلی این هست که خود این میز چه شکل و چه جنسی داره. خیلی مهمه که میز جلو مبلی رو جوری انتخاب کنی که در عین کاربردی بودن، شیک و جذاب هم باشه. بازار پر شده از میزهای بدون شکل و قواره که قطعا دکوراسیون هر خونه ای رو خراب میکنن. کمی بیشتر وقت بذار و میزی رو انتخاب کن که زیبایی مبلمانت رو دوچندان کنه.

mizjelimobli4

سادگی همیشه جذابه!

یه اصل مهم در تزئین میز جلو مبلی رعایت سادگی و پرهیز از شلوغ کردن میزه. چون شما از این میز برای گذاشتن وسایل و خوراکی های پذیرایی هم استفاده میکنی، باید اون رو خلوت و درعین حال زیبا نگه داری.

استفاده از دکوری جات ساده و اکسسوری های ظریف، این امکان رو به شما میده تا به بهترین شکل از میز جلو مبلی بهره ببری.

mizjelimobli7

از یه سینی زیبا استفاده کن!

برای قرار دادن وسایل تزئینی میز جلو مبلی میتونی از سینی های دکوراتیو استفاده کنی که در جنس و طرح های مختلفی توی بازار وجود داره. سینی های سرامیکی، چوبی، شیشه ای و... در طرح های جذاب و متنوعی هست که میتونی بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون خونه‌ت انتخاب کنی.

mizjelimobli5

مثلا برای یه میز جلو مبلی چوبی، استفاده از سینی چوبی یا سرامیکی مناسبه و برای میز جلو مبلی شیشه ای، یه سینی از جنس آینه یا شیشه و فلز میتونه جذاب باشه.

حال و هوای خاص با گلهای طبیعی

قرار دادن گلدون کوچیک و زیبایی که داخلش چند شاخه گل طبیعی گذاشتی یا قلمه ای از گیاه پتوس رو در خودش جای داده، حال و هوای تازه ای به میز جلو مبلی میده و فضای هال یا نشیمن رو شاداب میکنه.

گلدون های کوچیک و ساده هم برای میز جلو مبلی مناسب هستن و حس طبیعت دوستی رو در بیننده ها و مهمان ها بیدار میکنن.

mizjelimobli1

آیتم مهم بعدی؛ شمع و جاشمعی

استفاده از شمع و جاشمعی برای تزئین میز جلو مبلی خیلی مرسومه و خب جذابیت خاصی به اون میبخشه. ولی نکته مهم انتخاب جاشمعی هست که با دکوراسیون خونه شما هماهنگی داشته باشه. جاشمعی فلزی و به رنگ طلایی برای میز چوبی و ساده و مبلمان راحتی، انتخاب خوبی نیست، در عوض استفاده از جاشمعی چوبی یا سرامیکی میتونه حال و هوای این میز رو دگرگون کنه!

mizjelimobli2

مجسمه، کتاب و مجله رو هم امتحان کن

از آیتم های دیگه که میشه برای تزئین میز جلو مبلی استفاده کرد، مجسمه ها، کتاب و مجله و وسایلی از این دست هست. مجسمه های خاص با جنس های فلزی، چوبی، سرامیکی و... توی بازار وجود دارن که اگر درست و متناسب با سبک دکوراسیون خونه انتخاب بشن، تزئین خوبی برای میز جلو مبلی خواهند بود.

اگر میز جلو مبلی دو طبقه داری میتونی از کتاب و مجله های دکوراتیو هم برای تزئین طبقه پایین اون استفاده کنی.

mizjelimobli6

توی این مقاله چند ایده ساده و کاربردی برای تزئین میز جلو مبلی رو باهم مرور کردیم که امیدوارم ازشون استفاده کنی. اینجا میتونی بقیه مطالب سایت در مورد دکوراسیون رو ببینی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی